To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-22
Ogłoszenie nr 500143385-N-2018 z dnia 22-06-2018 r.
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 wraz z zagospodarowaniem terenu w Konstancinie-Jeziornie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536948-N-2018 z dnia 27.03.2018r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500077421-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000,
ul. Piaseczyńska
77,
05-520
Konstancin-Jeziorna, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 484 23 00 , e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks
+48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 wraz z zagospodarowaniem terenu w Konstancinie-Jeziornie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, nadbudowie i przebudowie budynku użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 5 im. Żołnierzy Armii Krajowej Batalionów "Krawiec" i NSZ "Mączyński" wraz z zagospodarowaniem terenu w tym budową boiska szkolnego w Konstancinie - Jeziornie, przy ul. Szkolnej 7 na działkach o numerach ewidencyjnych: 1, 2/1, 2/2, z obrębu 01-23, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna - miasto. 2. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie dokumentacji technicznej, tj.: projektu budowlano-wykonawczego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), wykonanej przez Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane "EKOBUD" s.c. Ewa i Remigiusz Owczarek, z siedzibą w Dmosinie, pod adresem: 95-061 Dmosin, Dmosin Drugi nr 89 B (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1034/2017 z dnia 29 czerwca 2017 r., wydanej przez Starostę Piaseczyńskiego (załącznik nr 12 do SIWZ). 3. Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ, należy traktować tylko jako materiał pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny oferty. 4. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Podczas wykonywania robót teren budowy należy zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 nr 47 poz. 401). 6. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zwiększenia zakresu zamówienia celem zapewnienia właściwego funkcjonowania szkoły w trakcie realizacji robót budowlanych. Okoliczność ta została uwzględniona w § 14 ust. 2 pkt. 4) wzoru umowy (załącznik nr 8 do SIWZ)." 7. Materiały z rozbiórki i zdemontowane urządzenia, które, w ocenie Zamawiającego, będą nadawały się do ponownego wykorzystania, należy, po uzgodnieniu z Zamawiającym, złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej (składowisko, przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). Należy uwzględnić transport materiału na odległość do 10 km. Pozostałe materiały i urządzenia z rozbiórki, jak również gruz, śmieci, nadmiar ziemi itp. należy usunąć z terenu inwestycji i zapewnić ich utylizację. 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dokonanie niezbędnej wycinki drzew i krzewów na terenie działki (oznaczonych do wycinki w projekcie zagospodarowania terenu w części rysunkowej). Drewno pozyskane z tej wycinki (pocięte grubizny) Wykonawca przekaże/wywiezie we własnym zakresie do Zakładu Gospodarki Komunalnej (ZGK) w Konstancinie-Jeziornie po wcześniejszym uzgodnieniu z ZGK (składowisko, przy ul. Słowiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). Do Wykonawcy należy zagospodarowanie (utylizacja) gałęzi oraz uprzątnięcie terenu po wycince. 9. Wyłoniony Wykonawca sam wystąpi do ZGK o wskazanie miejsca poboru wody na potrzeby budowy i zrzutu ścieków oraz poniesie koszty z tym związane. 10. Wykonawca wystąpi o przydział energii elektrycznej na potrzeby budowy i będzie sam ponosił koszty jej zużycia. 11. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych decyzji, pozwoleń, odbiorów itp., związanych z realizacją budowy, w ramach obowiązujących przepisów prawa, oraz pokrycia kosztów z tym związanych. 12. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji robót budowlanych w części budynku będą odbywały się zajęcia lekcyjne i w związku z tym prace budowlane należy prowadzić z największą ostrożnością. Bezwzględnie należy przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym sposób zabezpieczenia terenu budowy oraz proponowaną kolejność wykonywanych prac budowlanych, mając na uwadze bezpieczeństwo osób przebywających w użytkowanej części budynku. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy na okres minimum 60 miesięcy, licząc ten okres od daty odbioru końcowego lub odbioru końcowego usunięcia usterek, jeśli takie będą stwierdzone. 14. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie. 15. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej o której mowa w ust. 2. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materiałów Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 18. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy dokumentacją techniczną a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. 2. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 19. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby, wykonujące bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.); 2) każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie krótszym niż 3 dni, Wykonawcę zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu: a) aktualnego oświadczenia, że osoby, o których mowa w ust. 19 pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisanego przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców; oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za okres rozliczeniowy; 3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 19 pkt. 2) lit a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 20. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu w następującej formie i liczbie: 1) w formie papierowej, wpiętą do segregatorów formatu A4 z załączonym kompletnym spisem treści (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania,) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, branża, nr tomu np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 2 egzemplarze; 2) w formie elektronicznej, uporządkowanej wg spisu treści (odpowiadającej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na płytach CD.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45453000-7, 45261000-4, 45421100-5, 45443000-4, 45311200-2, 45331100-7, 45332000-3, 45400000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1895017.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NOKON Adam Czajkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2249800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- "Adaptacja pomieszczenia na potrzeby gabinetu diagnostyczno-zabiegowego w Mazowieckim Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o. przy ul. Wierzejewskiego 12 w Konstancinie -Jeziornie"
- Sprzedaż i dostawa zamiatarki elewatorowej ciągnionej, jednoosiowej
- "Przebudowa sali konferencyjnej wraz z zapleczem na potrzeby Oddziału Rehabilitacji oraz rozwiązanie układu komunikacyjnego na terenie Szpitala im. prof. M. Weissa w Konstancinie-Jeziornie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.