Ogłoszenie nr 500141483-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.
Krakowskie Biuro Festiwalowe: Zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego do dnia 31 stycznia 2019 roku (zamówienie uzupełniające)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krakowskie Biuro Festiwalowe, Krajowy numer identyfikacyjny 35121004000000,
ul. Wygrana
2,
30-311
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 354 25 00, e-mail
zamowienia@biurofestiwalowe.pl , faks
12 354 25 01.
Adres strony internetowej (url): www.biurofestiwalowe.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego do dnia 31 stycznia 2019 roku (zamówienie uzupełniające)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DP-271-15/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby imprez lub planów zdjęciowych organizowanych przez Zamawiającego, poprzez zapewnienie osób wykonujących: montaże i demontaże elementów widowni, płotów, wyposażenia sal do prób, garderób, namiotów, foyer i punktów sprzedażowych; prace w obrębie sceny i jej zaplecza (w tym prace przygotowawcze, porządkowe, przenoszenie i rozstawianie sprzętów, wyładunki i załadunki - w tym na rzecz artystów na podstawie riderów technicznych, zamiatanie, odkurzanie, odśnieżanie, itp.); transport sprzętów (m.in. krzesła, sprzęty sceniczne, gaśnice, lustra, dystrybutory wody, stoły, pulpity, jackety, banery, panele i konstrukcje reklamowe, zakupy logistyczne i inne); inne prace pomocnicze związane z organizacją i realizacją imprez lub planów zdjęciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji. Sposób realizacji zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79610000-3
Dodatkowe kody CPV: 79920000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92113.82
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dawid Sikora Professional Service Work
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 21 marca 2017 roku Zamawiający, Krakowskie Biuro Festiwalowe, zawarł z Dawidem Sikorą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Dawid Sikora Professional Service Work umowę w sprawie zamówienia publicznego, której przedmiotem było świadczenie na rzecz Zamawiającego usług obsługi technicznej na potrzeby imprez lub planów zdjęciowych organizowanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu umowy stanowiącym załącznik do umowy. Zamówienie zostało udzielone w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zatytułowanego Zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego do 28 lutego 2018 roku, numer sprawy DP-271-3/2017. W ogłoszeniu o zamówieniu numer 19905-2017 z dnia 3 lutego 2017 roku Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego obejmujących zapewnienie obsługi technicznej na potrzeby o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiot niniejszego postępowania obejmuje świadczenie na rzecz Zamawiającego usług obsługi technicznej na potrzeby imprez lub planów zdjęciowych organizowanych przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, nadto wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W przedmiotowym przypadku spełnione zostały wszystkie powyższe przesłanki. Wartość niniejszego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia; zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu numer 19905-2017 i polega na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do zamówienia podstawowego - powtórzeniu usług obsługi technicznej. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, a data jego udzielenia mieścić się będzie w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w postępowaniu numer DP-271-3/2017. Tym samym spełnione zostały przesłanki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych i zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zasadne.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.