eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › Budowa remizy OSP w Zelgnie - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141477-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Gmina Chełmża: Budowa remizy OSP w Zelgnie - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych - Etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544928-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500089300-n-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Chełmża, Krajowy numer identyfikacyjny 572224100000, ul. ul. Wodna 2, 87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6756076-78, e-mail info@gminachelmza.pl, faks 566 756 079.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.gminachelmza.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa remizy OSP w Zelgnie - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych - Etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OSO.271.17.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Budowa remizy OSP w Zelgnie - wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych - Etap I". 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) roboty sanitarne obejmujące: a) wykonanie technologii kotłowni olejowej, b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z montażem armatury, c) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z montażem armatury, d) wykonanie instalacji c.o., e) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, f) wykonanie przyłącza wodociągowego; 2) roboty elektryczne obejmujące: a) wykonanie instalacji gniazd wtykowych, b) wykonanie instalacji oświetleniowej, c) wykonanie przyłącza energetycznego pozalicznikowego. 3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanych przyłączy wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną ( mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 ) w 3 egzemplarzach i złożenie materiałów ( 2 egzemplarze) w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu; 2) poinformowanie zarządcę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Wodan Sp. z o.o. o planowanym wpięciu wykonanego przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego.; 3) wykonanie badań wody w zakresie fizyko-chemicznym i bakteriologicznym; 4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 5) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 6) wykonanie dokumentacji techniczno - rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 8) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 9) doprowadzenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego oraz uporządkowanie miejsc prowadzenia robót w budynku. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45331100-7, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121778.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Budipol Magdalena Rojek
Email wykonawcy: biuro@budipol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzałowa 23
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176658.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176658.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 176658.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.