Ogłoszenie nr 500141411-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.
Nadleśnictwo Szubin: Pozyskanie i zrywka drewna w drzewostanach klęskowych na terenie Leśnictwa Grzeczna Panna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9055076200000,
ul. Szubin Wieś
52,
89-200
Szubin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3910310, e-mail
szubin@torun.lasy.gov.pl, faks
523 910 337.
Adres strony internetowej (url): www.szubin.torun.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pozyskanie i zrywka drewna w drzewostanach klęskowych na terenie Leśnictwa Grzeczna Panna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA,270.5.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu gospodarki leśnej polegająca na pozyskaniu i zrywce drewna w drzewostanach klęskowych w Leśnictwie Grzeczna Panna w szacunkowej ilości 5000m3 w systemie mieszanym - tzn. przy użyciu maszyn wielooperacyjnych oraz częściowo ręcznie. Zamówienie dotyczy pozyskania drewna na obszarach objętych usuwaniem skutków działania siły wyższej - huraganu z sierpnia 2017r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77200000-2
Dodatkowe kody CPV: 77210000-5, 77211100-3, 77211400-6, 77231000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
229000
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Leśno-Tartacznych Adrian Kwaśniewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
247320
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp: "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu do zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
- zamówienie udzielone będzie dotychczasowemu wykonawcy usługi w okresie 3 lat od
udzielenia zamówienia podstawowego,
- zamówienie polega na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem (takie same nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w słowniku CPV),
- zamówienie podstawowe udzielone było w trybie przetargu nieograniczonego,
- udzielenie zamówień na podstawie art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy Pzp przewidziane było w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu,
- całkowita wartość zamówień, których zamawiający przewidział udzielić na podstawie art. 67. ust.1 pkt.6 ustawy Pzp w wysokości 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego uwzględniona była przy szacowaniu zamówienia podstawowego,
- wartość zamówienia podstawowego wynosi 624 384,96 zł netto, co daje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 do kwoty 312 192,48 zł (50% wartości realizowanego zamówienia), dotychczas Zamawiający zlecił zamówienia podobne rodzajowo na łączną kwotę 38037, 60 zł.
- nastąpiła zmiana (zwiększenie) planu gospodarczego w zakresie pozyskania drewna w stosunku do prowizorium , na podstawie którego wszczęte było zamówienie podstawowe,
- nastąpiła weryfikacja masy drewna przeznaczonej do pozyskania po ubiegłorocznym huraganie, w wyniku analizy otrzymanej ortofotomapy, po wszczęciu zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI SZUBIN
więcej: przetargi SZUBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA
- Sporządzenie uproszczonych planów urządz. lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fiz. i wspól. gruntowych na terenie m. Sierpc i części gmin: Mochowo i Rościszewo
- Całoroczne utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Rewaloryzacja zabytkowej alei lipowo-kasztanowcowej w Stolnikach
- Bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.