eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 02-Ź16-1.2-07 o nazwie zastawki na "Diable Bagno", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą"Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141120-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin: Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 02-¬16-1.2-07 o nazwie zastawki na "Diable Bagno", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551725-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin, Krajowy numer identyfikacyjny 15002736228111, ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, e-mail marek.krakowski@katowice.lasy.gov.pl, robert.gorzelak@katowice.lasy.gov.pl, faks 034 3576259.
Adres strony internetowej (url): www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 02-¬16-1.2-07 o nazwie zastawki na "Diable Bagno", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.12.2018.MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Usługa szczegółowego monitoringu przyrodniczego na zadanie 02-¬16-1.2-07 o nazwie zastawki na "Diable Bagno", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych" będzie realizowana na terenie Nadleśnictwa Koszęcin, Miasto Lubliniec, obręb ewidencyjny Kokotek, nr dz. ewidencyjnej 83/1 w leśnictwie Piłka oddz. 195d, 196b, 196c, 196h gdzie w 2019 roku zostaną wybudowane zastawki (inwestycja planowana) - mapa z lokalizacją planowanej inwestycji wraz z obszarem oddziaływania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Usługę szczegółowego monitoringu przyrodniczego należy wykonać zgodnie z "Instrukcją do inwentaryzacji przyrodniczej przed realizacją inwestycji oraz do badań powtórnych po realizacji inwestycji realizowanej w ramach monitoringu szczegółowego w Projekcie pn. Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach nizinnych", która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres prac do wykonania w ramach szczegółowego monitoringu przyrodniczego obejmuje trzy komponenty: komponent botaniczny, komponent batrachofaunistyczny, komponent ornitologiczny oraz został podzielony na 2 etapy: 3.1 Etap I - inwentaryzacja przyrodnicza stanu początkowego - inwentaryzacja przyrodnicza przed realizacją inwestycji ma na celu określenie stanu początkowego, by po realizacji inwestycji móc ocenić jej wpływ na siedlisko oraz występujące na danym obszarze zbiorowiska roślinne i zgrupowania zwierząt. Etap inwentaryzacji obejmuje: - wstępne oględziny terenu, przy zastosowaniu założeń rozdziału II ww. Instrukcji - przeprowadzenie badań terenowych dla poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu założeń dla poszczególnych komponentów opisanych w rozdziałach od III do V ww. Instrukcji ; - sporządzenie opracowania inwentaryzacyjnego, składającego się z części ogólnej oraz charakterystyk dotyczących poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu pkt. 1-5 (co powinno zawierać opracowanie inwentaryzacyjne) rozdziału I pkt. 1 ww. Instrukcji;3.2 Etap II - badania powtórne po realizacji inwestycji - przeprowadzenie dwukrotnych badań terenowych po zrealizowaniu inwestycji w terenie według założeń zastosowanych do inwentaryzacji stanu początkowego oraz sporządzenie opracowań podsumowujących dla poszczególnych komponentów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie końcowe wyników prac terenowych zawierające: - zbiorcze zestawienie wyników z trzech lat badań oraz nanieść na mapie zbiorczo wszystkie transekty i punkty nasłuchowe, w jakich prowadzone były badania. Wykonawca powinien też dokonać całościowej analizy wyników badań odnosząc wyniki uzyskane z poszczególnych badań porealizacyjnych do stanu początkowego przed realizacją inwestycji. - syntetyczne wnioski odnośnie realizacji danego zadania i jego wpływu na poszczególne badane komponenty przyrodnicze danego obszaru (opis zmian, jakie zaszły na skutek realizacji inwestycji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu wykonania Przedmiotu Umowy tzn. rezygnacji z wykonania jednego badania porealizacyjnego. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie w takim przypadku pomniejszone o wartość nie wykonanej części Przedmiotu Umowy, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 4 Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W szczególności wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również jego wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych i autorskich praw zależnych, o których mowa w § 7 wzoru umowy. 5 W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1¬3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6 Wykonawca przed złożeniem oferty może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca wykonywania usługi oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym ze Specjalistą Nadleśnictwa Koszęcin Panem Markiem Krakowskim tel. 607 551 200. 7 Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy po podpisaniu umowy materiałów mapowych (potrzebnych warstw do wykonania zadania). 8 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71313400-9


Dodatkowe kody CPV: 71350000-6, 71356000-8, 90700000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Ekspertyz Środowiskowych DENDRUS Paweł Nejfeld
Email wykonawcy: pawelnejfeld@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 27
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56580
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132840
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Cena nie była jedynym kryterium oceny ofert.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.