eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › KP W CHMIELNIKU - BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY - OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMETACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500141004-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Kielce: KP W CHMIELNIKU - BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY - OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMETACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503774-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500011900-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500041688-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 29072786900000, ul. Seminaryjska 2, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3492930, e-mail ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl, faks 041 3492935.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KP W CHMIELNIKU - BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY - OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMETACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

02/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowej siedziby KP w Chmielniku. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3 Zamawiający zbadał zakres czynności i uznał, że w przedmiotowym postępowaniu do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia nie jest konieczne zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na postawie umowy o pracę.


II.4) Główny kod CPV: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 17.07.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: KP w Chmielniku - budowa nowej siedziby - opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MERITUM Grupa Budowlana Sp. z o.o. Sp.k. , , Ul. Jugowicka 8a , 30-443, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 121158.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia na podstawie § 4 ust. 9 umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z §4 ust. 9 umowy z dnia 13.02.2018 r. Zamawiający przewidział możliwość przedłużenia terminu umowy w przypadku dokonywania przez Zamawiającego znaczących zmian co do już uzgodnionych wcześniej z Wykonawcą rozwiązań projektowych lub koncepcyjnych. Ponadto jak stanowi § 9 ust. 2 umowy, Wykonawca będzie zwolniony od nałożenia na niego kary umownej w przypadku nieprzyczynienia się przez niego do nieuzyskania decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu umowy w urzędowych terminach, przy wykazaniu przez Wykonawcę należytej staranności przy realizacji całej umowy. Mając na uwadze stwierdzenie przez Zamawiającego, że w trakcie realizacji usługi przez spółkę Meritum wystąpiły okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie mogli przewidzieć oraz fakt, iż miały one wpływ na termin realizacji usługi, modyfikuje się termin wykonania przedmiotu umowy, poprzez przesunięcie etapu II z dnia 15.06.2018 r. na nowy termin 29.06.2018 r., oraz etapu III z dnia 17.07.2018 r. na nowy termin 30.08.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.