eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa urządzeń wraz z montażem dla placu zabaw oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących dla n/w zadań inwestycyjnychZad. 3 "Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe i gospodarcze) w budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Sportowej 42 (działka nr 1005/8) na salę dydaktyczną wraz z pomieszczeniem sanitarno-higienicznym" - w ramach programu "Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-20

Ogłoszenie nr 500140618-N-2018 z dnia 20-06-2018 r.

Miasto Zabrze: Dostawa urządzeń wraz z montażem dla placu zabaw oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących dla n/w zadań inwestycyjnych: Zad. 3 "Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe i gospodarcze) w budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Sportowej 42 (działka nr 1005/8) na salę dydaktyczną wraz z pomieszczeniem sanitarno-higienicznym" - w ramach programu "Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553333-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500099257-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.magistrat.zabrze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń wraz z montażem dla placu zabaw oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących dla n/w zadań inwestycyjnych: Zad. 3 "Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe i gospodarcze) w budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Sportowej 42 (działka nr 1005/8) na salę dydaktyczną wraz z pomieszczeniem sanitarno-higienicznym" - w ramach programu "Przedszkole naszych marzeń - dostosowanie infrastruktury przedszkolnej w Zabrzu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.33.2018.EK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wraz z montażem dla placu zabaw oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych towarzyszących dla n/w zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 3. "Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń (pomieszczenia biurowe i gospodarcze) w budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Sportowej 42 (działka nr 1005/8) na salę dydaktyczną wraz z pomieszczeniem sanitarno-higienicznym" Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń, zgodnie z instrukcją producenta wyposażenia placu zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z wykonaniem robót budowlanych towarzyszących. Wszystkie urządzenia muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Polski i Unii Europejskiej, tj. posiadających znak CE, albo deklaracji zgodności ze znakiem CE (lub certyfikaty) wystawione przez producenta oraz winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233293-9, 45233221-4, 45233200-1, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116126.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APIS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3-go maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169387.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169387.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 169387.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.