eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Pelnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce", w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500139689-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.: Pelnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce", w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinasowany ze środków Uni Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554659-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77094893200000, ul. ul. Wiejska 7, 76270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 144 811, e-mail a.bancuk@zgkustka.pl, faks 598 144 277.
Adres strony internetowej (url): www.zgkustka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziału Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pelnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce", w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne zadania (części zamówienia): ZADANIE NR 1 - pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych, działka nr 906/44 oraz działka nr 906/45 "PSZOK" w Ustce, przy ul. Wiejskiej. Zadanie nr 1 obejmuje budowę następujących obiektów budowlanych wraz z infrastrukturą : - wiaty garażowej trzystanowiskowej, - wiaty garażowej dwustanowiskowej, - kontenera socjalnego, -zbiornika wód deszczowych, -zbiornika przeciwpożarowego podziemnego, -zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne, -zbiornika bezodpływowego na ścieki z mycia pojazdów. Wykaz projektowanych obiektów na terenie PSZOK obejmuje m.in. : 1. kontener socjalno-biurowy - 21 m2; 2. boksy garażowe -314 m2 ; 3. wiata magazynowe- 352 m2; 4. rampa rozładunkowa -5 ramp; 5. plac operacyjny; 6. stanowisko urządzeń do prasowania i belowania odpadów; 7. kontenery na odpady; - kontenery KP 38 - 2 szt., - kontenery KP 20 - 4 szt., - kontenery KP 10 - 2 szt., - pojemniki 1100 lit. - 8szt. 9. waga samochodowa; 10. miejsca postojowe. 11. Budowa myjni do dezynfekcji kontenerów Ogólna charakterystyka zakresu robót dla zadania 1 (części 1): Roboty rozbiórkowe, budowa hal magazynowych, boksów garażowych, zabudowy muru oporowego. Projektowana hala magazynowa to budynek parterowy niepodpiwniczony. Dach nad budynkiem jednospadowy. Dach zielony- pokrycie prekultywowaną matą wegetacyjną. Konstrukcja budynku w postaci ścian żelbetowych oraz szkieletowej konstrukcji stalowej. Dach w konstrukcji stalowej. Ściany pokryte blachą trapezową , budynki boksów garażowych parterowe, fundamenty żelbetowe ściany i dach obudowane blachą trapezową mocowaną do konstrukcji stalowej ,dach zielony. Wzdłuż rampy mur oporowy żelbetowy z barierkami stalowymi. Obiekty kubaturowe tj. wiaty magazynowe i garażowe, kontenerowe zaplecze socjalno-biurowe, powierzchnie utwardzone tj. plac pod kontenery na odpady, drogę wewnętrzną, plac, manewrowy przed wiatami, stanowiska dla urządzeń do zgniatania i belowania selektywnie zebranych odpadów, rampę rozładunkową sieci sanitarne, tj: sieć wodociągową, sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, oświetlenie oraz ogrodzenie terenu. ZADANIE NR 2 - pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych - Drugie Życie, działka nr 906/76 w Ustce, przy ul. Wiejskiej. Zadanie nr 2 obejmuje : - rozbiórkę budynku gospodarczego - budowę następujących obiektów budowlanych wraz z infrastrukturą: - budynek warsztatowy, Ogólna charakterystyka zakresu robót dla zadania nr 2 (części 2) : Roboty rozbiórkowe, budowa hali warsztatowo-magazynowej. Projektowana hala magazynowa to budynek parterowy niepodpiwniczony. Dach nad budynkiem jednospadowy. Dach zielony- pokrycie prekultywowaną matą wegetacyjną. Konstrukcja budynku w postaci ścian żelbetowych oraz szkieletowej konstrukcji stalowej. Dach w konstrukcji stalowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 i 2 - do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy pełnienie nadzoru, zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), w tym w szczególności obowiązki wskazane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: - reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami i uwagami Zamawiającego; - uczestniczenie przy udziale Inspektorów Nadzoru wszystkich branż w protokólarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, w terminie określonym w umowie z Wykonawcą robót; - przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą dla wszystkich asortymentów robót; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, obowiązkowe uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego oraz odbioru końcowego gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - koordynacja robót poszczególnych branż; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. Kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Dokonywanie obmiaru wykonanych robót; - koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzenie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - uzgadnianie z Zamawiającym, Wykonawcą robót oraz projektantem wprowadzenia rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej; - potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia; - z zastrzeżeniem pkt. 3.5.12 wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, jeżeli wymaga tego charakter czynności; - co najmniej raz w tygodniu w dni powszednie pobyt na terenie budowy inspektora nadzoru stosownie do rodzaju wykonywanych robót, w godzinach 7.30-15.30 ustalonych indywidualnie przez Zamawiającego dopuszcza się przebywanie w innych godzinach, jednak łącznie nie mniej - 3 godziny w danym dniu; w przypadku złożenia oferty i zawarcia umowy na dwa zadania łączna ilość godzin na dwa zadania ( nr. 1 i 2) nie może być mniejsza niż 5 godzin w danym dniu (w danym pobycie). - przybycie na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem niezależnie od obowiązku wskazanego w pkt. 3.5.12; - bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót; - organizowanie i prowadzenie przynajmniej raz w tygodniu przez Inspektora Branży Konstrukcyjnej Rady Budowy, sporządzanie z niej protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 2 dni po naradzie. Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku budowy; - przyjmowanie i niezwłoczne opiniowanie wniosków Wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów konieczności wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) dla wykonania robót dodatkowych oraz robót zaniechanych z uzasadnieniem konieczności ich wykonania lub zaniechania, określenia ich zakresu oraz wartości; Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego poprzez wyrażenie pisemnej zgody pod rygorem nieważności przy uwzględnieniu właściwych przepisów ustawy; - weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na roboty dodatkowe, uzupełniające lub zamienne i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania; - kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa; - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego termin zakończenia; - przygotowanie materiałów do odbioru końcowego robót, powiadomienie Zamawiającego o terminie odbioru; - zweryfikowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót. Wykonawca będzie odpowiadał za dopilnowanie kompletności i potwierdzał zgodność stanu określonego w dokumentacji powykonawczej z faktycznie wykonanymi robotami. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest złożyć oświadczenie w powyższym zakresie na dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego; - przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego robót budowlanych, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji; - przekazanie Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich branżowych Inspektorów Nadzoru wraz z oświadczeniem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, stwierdzającym przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi; - dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; - odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; - potwierdzenie usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów częściowych lub odbioru końcowego; - realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie; - nadzór nad wypełnieniem przez Wykonawcę procedur obowiązujących u Zamawiającego i określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla dokończenia robót w tym również w umowie Wykonawcy robót; - świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi wykonanych robót przez okres 60 miesięcy od dnia odbioru robót budowlanych, w szczególności podczas usuwanych przez wykonawcę wad i usterek; - świadczenie usług nadzoru inwestorskiego podczas odbioru ostatecznego po upływie okresu rękojmi; - zakup dziennika budowy oraz przekazanie Wykonawcy robót budowlanych; -wykonanie inwentaryzacji robót budowlanych pozostałych do dokończenia związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym, w przypadku rozwiązania umowy (w tym odstąpienia od umowy), bądź ogłoszenia likwidacji, upadłości Wykonawcy robót budowlanych. Nadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do kompleksowej pomocy merytorycznej (zakres prawo budowalne) przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia - Budowa kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych (PSZOK) w Ustce, a w szczególności: a) sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej i ocena merytoryczna w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 i n. ustawy prawo zamówień publicznych; b) sprawdzenie projektu umowy pod względem obowiązków wynikających z prawa budowalnego; c) udział w pracach komisji przetargowej przy ocenie złożonych ofert zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych; d) pisemna ocena czynności określonych lit.a-c.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71247000-1, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE NR 1 - pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych, działka nr 906/44 oraz działka nr 906/45 "PSZOK" w Ustce, przy ul. Wiejskiej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76440.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Development Design Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kopernika 25/2
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79590.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE NR 2 - pełnienie usług nadzoru inwestorskiego robót budowlanych kompleksu wspomagającego proces selektywnie odebranych i zebranych odpadów komunalnych - Drugie Życie, działka nr 906/76 w Ustce, przy ul. Wiejskiej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny zawartej w najkorzystniejszej ofercie. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.