To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-19
Ogłoszenie nr 500139515-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559600-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 27/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego zwykłego D-50/70 w ilości do 180 ton w skali całego okresu realizacji zamówienia z dostawą do otaczarni WMB-30 usytuowanej w Sosnowcu na ul. Plonów 22/1. Podana ilość nie jest obligatoryjna i w przypadku zamówienia przez Zamawiającego w okresie umownym mniejszej ilości asfaltu drogowego, Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji z tego tytułu. Jakość asfaltu powinna spełniać wymogi norm w tym zakresie, w szczególności: - zgodność z normą PN-EN 12591:2010 ( asfalty i lepiszcza asfaltowe) - wymagania dla asfaltów drogowych, Inne wymagania zamawiającego:- zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Transport własny Wykonawcy, wkalkulowany w cenę ofertową. - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 3 dni po informacji faxem/e-mailem (lub telefonicznie) od Zamawiającego. - termin odbioru - według ustaleń bieżących. - nadmienia się, iż ilość dostarczanego asfaltu w skali każdego kwartału nie jest możliwa do przewidzenia z uwagi na działalność jaką prowadzi Zamawiający - natężenie prac w poszczególnych kwartałach nie jest określona z góry ze względu na niecykliczność otrzymywanych zleceń. - na terenie MZUK znajdują się 1 zbiornik dla asfaltu o pojemności około 50 ton, przy czym jednorazowa dostawa to około 25/28 ton. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: - dostarczania asfaltu wyłącznie z bieżącej produkcji i zagwarantowania jego jakości - trwałość na okres co najmniej 3 miesięcy, - dostarczenia w dniu dostawy świadectwa jakości producenta - deklaracji właściwości użytkowych (lub potwierdzonej przez siebie kopii) do każdej dostawy asfaltu. Parametry dostarczonego asfaltu muszą być zgodne z parametrami zapisanymi w świadectwie jakości dostarczonym wraz z dostawą oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Do świadectwa należy dołączyć każdorazowo Certyfikat CE - dostarczenia do pierwszej dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001 "O substancjach chemicznych i ich mieszaninach" Dz. U.2011 Nr 63, poz. 322. oraz zgodnie najnowszymi przepisami dotyczącymi kart charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych oraz sposobu ich znakowania ( rozporządzenie CLP). - dowodem dostawy będzie dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania przedmiotu umowy w wysokości 20 % wartości określonej w umowie Niewykorzystanie przedmiotu umowy przez Zamawiającego na powyższych zasadach nie będzie traktowane jako nienależyte wykonanie umowy i z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń. Zamawiający zastrzega, że cena jednostkowa Przedmiotu zamówienia nie może być wyższa niż cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270900.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADK COMMERCIAL Sp.z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1605.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- ZP-2200-13/24 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.