eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-19

Ogłoszenie nr 500138769-N-2018 z dnia 19-06-2018 r.

Sulejów: Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605329-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075705-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa odcinka ulicy Góra Strzelecka w rejonie Ośrodka Zdrowia w Sulejowie oraz placu na terenie ośrodka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.25.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Góra Strzelecka na odcinku od skrzyżowania ul. Targowej do działki nr ewid. 236, obr.7 wraz z remontem utwardzenia przy Ośrodku Zdrowia w Sulejowie na działkach nr ewid.: 225, 233/1, 234/1 obręb 7, miasto Sulejów. 2. W ramach przebudowy drogi należy rozebrać istniejące zużyte krawężniki, obrzeża i płyty betonowe, wykonać korytowanie i ułożyć chodniki z kostki betonowej. Oczyścić i uzupełnić ubytki w istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropić istniejącą jezdnię asfaltem, ułożyć na odcinku objętym remontem asfaltowej warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej o gr. 4 cm. 3. W ramach remontu utwardzenia należy rozebrać istniejące zużyte krawężniki, obrzeża i płyty betonowe, wykonać korytowanie i ułożyć utwardzenie z kostki betonowej. Oczyścić i skropić istniejącą nawierzchnię asfaltem oraz ułożyć asfaltową warstwę ścieralną o gr. 4 cm. 4. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o: o Projekt budowlany przebudowy drogi, o Projekt remontu nawierzchni, o Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o Przedmiary. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 5. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami. UWAGI: - materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.); - w trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd do posesji oraz zabezpieczyć teren, co uniemożliwi wejście na plac budowy osobom trzecim. 6. Podany wyżej przedmiar robót do wykonania może nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego w terenie. Składający ofertę złoży stosowne oświadczenie, w którym oświadczy, że zapoznał się z przedmiotem zamówienia w terenie i dokonał własnego przedmiaru robót w celu uniknięcia rozbieżności i porównał go z dokumentacją techniczną. 7. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 8. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, a pozostałe dokumenty są jedynie dokumentami pomocniczymi i uzupełniającymi projekt budowlany. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę geologiczną, geodezyjną i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach. 10. Wykonawca na własny koszt musi opracować projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych. Projekt organizacji ruchu musi posiadać stosowne uzgodnienia wymagane przepisami prawa. Oznakowanie i zabezpieczenie robót leży po stronie wykonawcy i wykonane zostanie na jego koszt. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu po zakończeniu inwestycji: a) wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami i normami, w tym oświadczenie, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z dokumentacją projektową; b) w przypadku wykonanie wykopów lub przekopów oraz wykonania podsypki piaskowej należy przeprowadzić badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu - grunt należy zagęścić warstwowo w celu osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia gruntu na poziomie Is = 1,0. Badanie należy wykonać metodą Proctora; c) kosztorys powykonawczy - uproszczony; d) badania laboratoryjne kruszywa użytego przy realizacji zamówienia; e) certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do obrotu na zastosowane materiały; f) oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; g) komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia; h) oświadczenie Kierownika Budowy, Inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnioną dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami. Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45233140-2,

45233222-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2017 - 30.05.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 30/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Budowlano-Drogowy "DUKT" Sp. z o.o. Sp. k., , ul. Przedborska nr 84, 29-100, Włoszczowa, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 267755.01 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wykonanie robót nieprzewidzianych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W ramach robót nieprzewidzianych należy wykonać: a)rozebranie ław betonowych - 7,85 m³, b)wykonanie nowej ławy betonowej wraz z przestawieniem krawężników - 110,00 mb, c)ułożenie nowego krawężnika 15x30 cm - 21,00 mb, d)rozebranie podbudowy betonowej gr 12 cm - 23,00 m², e)rozebranie nawierzchni asfaltowej - 69,00 m², f)rozebranie obrzeży 6x20 cm - 33,00 mb, g)rozebranie nawierzchni z kostki betonowej gr 6cm - 16,50 m², h)przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm - 16,50 m². Za wykonanie przedmiotu Umowy, określonego w §1 niniejszej Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 308 832,63 zł brutto (słownie: trzysta osiem tysięcy osiemset trzydzieści dwa zł 63/100). Wynagrodzenie obejmuje podatek VAT, w kwocie 57 749,19 złotych. Na wynagrodzenie ryczałtowe ogółem składa się wynagrodzenie ryczałtowe robót budowlanych w wysokości 298 833,14 złotych/brutto (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset trzydzieści trzy zł 14/100) oraz wynagrodzenie ryczałtowe robót nieprzewidzianych nie przekraczające 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w kwocie 9 999,49 złotych/brutto (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć zł 49/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.