eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja pomieszczeń poradni specjalistycznych - ortopedia, ginekologia, laryngologia Miejskiego Centrum Medycznego Widzew "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138730-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi: Modernizacja pomieszczeń poradni specjalistycznych - ortopedia, ginekologia, laryngologia Miejskiego Centrum Medycznego Widzew "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539614-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Centrum Medyczne "Widzew" w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47319881400000, ul. Al. Piłsudskiego 157, 92332 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 747 588, e-mail zaopatrzenie@mcmwidzew.pl, faks 426 748 636.
Adres strony internetowej (url): www.mcmwidzew.pl
Adres profilu nabywcy: www.mcmwidzew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Miejskie Centrum Medyczne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń poradni specjalistycznych - ortopedia, ginekologia, laryngologia Miejskiego Centrum Medycznego Widzew "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MCM"W"/ZP- 2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja pomieszczeń poradni specjalistycznych - ortopedia, ginekologia, laryngologia Miejskiego Centrum Medycznego Widzew "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157 Prace będą wykonywane w jednej lokalizacji: Prace remontowe w pomieszczeniach MCM "Widzew" w Łodzi przy al. Piłsudskiego 157. Odbiór końcowy, który odbędzie się nie później niż do 15.07.2018 r. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Część B SIWZ - Zakres rzeczowy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. dla: min. 4 pracowników wykonujących prace ogólnobudowlane. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w/w wymagania w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zgodnie z zapisami Istotnych Postanowień Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia dokumentów zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. Niniejsze oświadczenie zostaje zamieszczone w formularzu ofertowym załącznik nr 1 pkt. 21. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje prace zgodnie z Dokumentacją - Opis techniczny i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załączniki do SIWZ).). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Roboty budowlane prowadzone będą w funkcjonującym obiekcie ochrony zdrowia w którym odbywa się ruch pacjentów. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamówienie dotyczy wykonania prac budowlanych w pomieszczeniach budynku MCM Widzew. W związku z powyższym Zamawiający przedstawia cztery książki przedmiarów. Pomieszczenia do remontu usytuowane są na poziomie: parter i I piętro. 2. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa "Opis techniczny" stanowiący załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ. 3. Zbiór wymagań, niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót określa "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych" stanowiące załącznik w cz. B do niniejszej SIWZ, oraz w wykazie robót budowlanych - przedmiarach. Sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy ma jedynie na celu przedstawienie Zamawiającemu składników kosztowych. Wymiary i zakresy przedstawione są poglądowo i mogą różnić się od rzeczywistych. Wykonawca przed przystąpieniem do produkcji jest zobligowany do dokonania własnych pomiarów dla ustalenia stanu rzeczywistego wykonania prac zgodnie z zakresem określonym na dwu kondygnacjach. Zaoferowana w Formularzu ofertowym cena jest wynagrodzeniem kosztorysowym. Opis sposobu obliczenia ceny podano w pkt. XII. SIWZ. 4. Prace będą podzielone na etapy. Kolejne etapy robót będą każdorazowo ustalane pomiędzy stronami. Ustalenia obejmować będą zakres oraz terminy wykonania prac w poszczególnych etapach. Zamawiający nie jest w stanie przekazać całego frontu prac z przyczyn organizacyjnych - funkcjonujący budynek w którym odbywają się prace i usługi medyczne dla pacjentów. Wykonawca będzie musiał dostosować prace do potrzeb Zamawiającego (przewidzieć prace wahadłowo) - wyłączenie danego gabinetu lekarskiego max. 2-3 dni, natomiast większych sal, pracowni, szatni wahadłowo w obrębie pomieszczenia. 5. Wykonawca winien zapoznać się z terenem planowanej inwestycji, wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. 6. Wszystkie materiały, wyroby i urządzenia dostarcza Wykonawca. 7. Zastosowane materiały, dostarczone wyroby winny posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań i kontroli jakości. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004, Nr 92 poz.881 z póżn.zm), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego. Wybór kolorystyki farb, wykładzin, glazury jak również rodzaju wykładzin / glazury nastąpi na etapie podpisania umowy (Wykonawca przedstawi wzornik kolorów farb i rodzajów wykładzin/glazury). Wykonawca jest zobowiązany przygotować front robot, dokonać niezbędnych przesunięć mebli i wyposażenia pomieszczeń / korytarza w których odbywać się będą prace. Po zakończeniu prac ponownie ustawić meble i wyposażenie pomieszczenia / korytarza. 8. Materiały muszą być dostarczane w opakowaniach oryginalnych, na których muszą znajdować się informacje o terminie przydatności do stosowania , nazwie producenta oraz muszą być sygnatury Aprobat Technicznych Instytutu Techniki Budowlanej oraz Państwowego Zakładu Higieny. 9. Materiały muszą być przechowywane w warunkach ustalonych przez producenta. W przypadku dostarczania materiałów luzem Wykonawca musi posiadać powyższe atesty dla każdego z zastosowanych materiałów. 10. Atesty muszą znajdować się w dyspozycji kierownika budowy i na każde żądanie inspektora nadzoru lub przedstawiciela inwestora muszą być udostępniane do wglądu, przed podpisaniem protokołu odbioru robót. 11. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. 12. Prace będą mogły odbywać się w godz. 8.00-18.00 w dni robocze. Dopuszczamy prace w dni wolne od pracy i inne godz. po uprzednim uzgodnieniu ze służbami Przychodni. 13. Terminy wykonywania prac wyjątkowo uciążliwych należy uzgadniać ze służbami Przychodni. 14. Pomieszczenia do remontu usytuowane są w budynku przy ul. Piłsudskiego 157, w Łodzi. Wykonywanie prac będzie odbywać się sukcesywnie zgodnie z ustaleniami z Inwestorem. 15. Zamawiający udostępni pomieszczenie do dyspozycji Wykonawcy na czas realizacji zamówienia - patrz pkt 4. Zamawiający dysponuje pomieszczeniem magazynowym do składowania materiałów budowlanych Wykonawcy. W razie konieczności Wykonawca organizuje odpowiednie zaplecze budowy na swój koszt. 16. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składowane przez Wykonawcę urządzenia i inne wyposażenie należące do Wykonawcy. 17. Zamawiający wyznaczy miejsce na wstawienie kontenerów, tj. wskaże tzw. zaplecza robot. 18. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie czynnego obiektu ochrony zdrowia - wykonawca będzie zobowiązany do: a. korzystania ze szlaku transportowego wskazanego przez Zamawiającego. b. zabezpieczenia rejonu wykonywanych prac oraz do prowadzenia robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu zatrudnionych pracowników i użytkowników placówki, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i ppoż. Umieszczenie na terenie budowy, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy. c. realizowania robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla placówki, utrzymania należytego porządku w miejscu pracy i otoczeniu - utrzymania go w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania i składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych. Uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych, dosianie trawy w miejscach ogołoconych z roślinności, itp. d..opracowania i bieżącego aktualizowania z inspektorami nadzoru Zamawiającego, harmonogramu realizacji robót. 19. Szczegółowy harmonogram rzeczowy realizacji robót sporządzi Wykonawca i uzyska akceptację Zamawiającego w terminie do 3 dni od podpisania umowy. Jeżeli w trakcie realizacji wystąpi potrzeba jego korekty (z różnych nieprzewidzianych powodów), to Wykonawca opracuje kolejne wersje przy współudziale Zamawiającego. 20. Wykonawca winien udzielić gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte umową w tym: na całość wykonywanych robót budowlanych i materiałów na okres zgodnie z ofertą, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 21. Zamawiający ustanowił Nadzór Inwestorski, który winien być informowany na bieżąco o czynnościach Wykonawcy zgodnie z szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 22. Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru gotowości do odbioru: a)robót zanikowych i ulegających zakryciu, b)robót częściowych -zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, c)zakończonych wszystkich robót budowlanych, 23. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu do akceptacji: a)dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania robót oraz stanowiących przedmiot odbioru, a w szczególności: dziennik budowy, zaświadczenia właściwych jednostek i organów, protokoły techniczne odbiorów, niezbędne świadectwa kontroli jakości oraz dokumentację powykonawczą ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy - jeśli dotyczy, b)zmian "Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych", c)wszelkich zmian, ewentualnych odstępstw od projektu budowlanego, opracowanych projektów zamiennych i dokumentacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w dokumentacji projektowej na etapie dostawy i montażu instalacji, po uprzednim zgłoszeniu przez Wykonawcę potrzeby dokonania zmian wraz z uzasadnieniem. Zgłoszenia potrzeby zmian w dokumentacji projektowej może dokonać również Zamawiający, zwracając się na piśmie do Wykonawcy, podając uzasadnienie proponowanej zmiany. Zmiana w dokumentacji projektowej zgłoszona przez Zamawiającego musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45400000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237463.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlano - Remontowych T. Michniewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 42a
Kod pocztowy: 90-133
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240371.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240371.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311877.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.