eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Roboty budowlane polegające na budowie zaplecza szatniowo-magazynowego przy zespole boisk sportowych oraz budowie areny lekkoatletycznej przeznaczonej dla konkurencji rzutowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138386-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu: Roboty budowlane polegające na budowie zaplecza szatniowo-magazynowego przy zespole boisk sportowych oraz budowie areny lekkoatletycznej przeznaczonej dla konkurencji rzutowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542863-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500086932-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Paweł Węgrzynowski, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu, Krajowy numer identyfikacyjny 14273335600000, ul. Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 67 258 44 61, e-mail przetargi.walcz@cos.pl, faks 67 258 44 61 wew. 448.
Adres strony internetowej (url): www.walcz.cos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytucja gospodarki budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na budowie zaplecza szatniowo-magazynowego przy zespole boisk sportowych oraz budowie areny lekkoatletycznej przeznaczonej dla konkurencji rzutowych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery, następujące części: 1) część pierwsza obejmuje roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-magazynowego. Przedmiotem części pierwszej zamówienia jest budowa budynku szatniowo- magazynowego przy zespole boisk sportowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 5324, przy ulicy Półwiejskiej 28 w Wałczu oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego. Budynek pow. zabudowy 436,70 m², - pow. całkowita 436,70 m², - pow. netto 369,82 m², - pow. użytkowa 164,79 m², - pow. ruchu 47,27 m², - pow. usługowa 157,76 m², - kubatura 1698,07 m³, - ilość kondygnacji nadziemnych 1, - ilość kondygnacji podziemnych - niepodpiwniczony, - wysokość obiektu 4,00m, - szerokość obiektu 13,89m, - długość obiektu 31,44m, - przyjęta rzędna ± 0,00= 115,95 m n.p.m. Powierzchnia utwardzona Ciągi pieszo-jezdne z ekokraty 2.262,69 m2. Całość urobku ziemnego powstałego w wyniku robót ziemnych złożony zostanie na terenie zamawiającego. Zakres robót nie obejmuje wykonanie nawierzchni trawiastych na rzutni lekkoatletycznej. 2) część druga obejmuje roboty budowlane polegające na budowie ciągów pieszo-jezdnych z ekokraty. Przedmiotem części drugie zamówienia jest budowa ciągów pieszo-jezdnych na działce nr 5324, przy ulicy Półwiejskiej 28 w Wałczu. Powierzchnia utwardzona Ciągi pieszo-jezdne o szerokości 6,0 m z ekokraty o powierzchni około 1.843,00 m2. Całość urobku ziemnego powstałego w wyniku robót ziemnych złożony zostanie na terenie zamawiającego. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu następujących prac: - wykonanie korytowania na głębokość 45 cm, - wyprofilowanie wykorytowanego podłoża i wykonanie podbudowy z tłucznia, - kamiennego lub gruzu betonowego o grubości około 37-38 cm, - wykonanie podsypki piaskowej, - wykonanie nawierzchni z ekokraty, - zasypanie ekokraty ziemią urodzajną z korytowania, - wykonanie obrzeża betonowego 30x8 cm na ławie betonowej w ilości 626 mb. Zastosowana ekokrata musi posiadać następujące właściwości użytkowe potwierdzone złożoną deklaracją: - wysokość min 4 cm, - waga min 5,8 kg/m2, - grubość ścianek min 3,6 mm, - materiał: LDPE, - obciążenie powierzchniowe: min 350 t/m2. 3) część trzecia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie ogrodzenia systemowego. Przedmiotem części trzeciej zamówienia jest wybudowanie systemowego ogrodzenia i piłkochwytów na działce nr 5324, przy ulicy Półwiejskiej 28 w Wałczu. Ogrodzenie systemowe Ogrodzenie zewnętrzne wykonane z paneli systemowych 3D z prętów stalowych fi 4 mm ocynkowanych, malowanych proszkowo o wysokości 150 cm wraz z dwoma furtkami szerokości 100 cm i dwoma bramami o szerokości 400 cm. Całość ogrodzenia o długości 454,00 m. Należy zastosować betonową, systemową belkę cokołową o wysokości 20 cm. Ogrodzenie wewnętrzne - piłkochwyty systemowe, wykonane z paneli systemowych 3D z prętów stalowych fi 4 mm ocynkowanych, malowanych proszkowo na pograniczu areny lekkoatletycznej i zespołu boisk piłkarskich o wysokości h=500 - 550cm łączna długość165,00 m. słupki stalowe ocynkowane, malowane proszkowo w kolorze RAL 80x40x3 mm. 4) część czwarta obejmuj roboty budowlane polegające na budowie rzutni lekkoatletycznych. Przedmiotem części czwartej zamówienia jest budowa rzutni lekkoatletycznych na działce nr 5324, przy ulicy Półwiejskiej 28 w Wałczu oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego świadectwa Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, zwanego dalej "PZLA", stwierdzającego zgodność parametrów wykonanych urządzeń lekkoatletycznych, tj. urządzeń do pchnięcia kulą, rzutu młotem, rzutu dyskiem oraz rzutu oszczepem z przepisami Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych, zwanego dalej "IAAF" i PZLA. W ramach robót budowlanych należy wykonać: - koła do pchnięcia kulą -2 szt. - wykonane z elementu systemowego, stalowego, cynkowanego galwanicznie. Koła wyposażone w systemowy próg, - koła do rzutu młotem i dyskiem - 3 szt. - wykonane z elementu systemowego, stalowego, cynkowanego galwanicznie. Koła wyposażone we wkłady redukcyjne wyczynowe do koła rzutowego. Jedno koło wykonane jako podgrzewane za pomocą mat lub węży grzejnych. Podłączenie instalacji grzewczej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej zgodnie z rysunkiem WLB:PBW:PZT:2, - klatki wyczynowe do rzutu młotem i dyskiem - 3 kpl. aluminiowe wyczynowe, wysokość klatek 7 m, wysokość wrót 10 m, posiadające atest IAAF, - rozbieg do rzutu oszczepem z nawierzchnią syntetyczną kauczukową, - płyta treningowa o wymiarach 3x10 m podgrzewana za pomocą mat lub węży grzejnych. Podłączenie instalacji grzewczej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej zgodnie z rysunkiem WLB:PBW:PZT:2. Zakres robót nie obejmuje wykonanie nawierzchni trawiastych na rzutni lekkoatletycznej. Zamawiający, na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę, jako kluczowych części zamówienia, wszystkich rzutni, tj. rzutni do pchnięcia kulą, rzutu młotem, rzutu dyskiem oraz rzutu oszczepem. 2. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia, z wyłączeniem czynności kierownika budowy, kierownika robót, geodety, czynności związanych z uzyskaniem w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego oraz czynności związanych z uzyskaniem w imieniu zamawiającego świadectwa PZLA stwierdzającego zgodność parametrów wykonanych urządzeń lekkoatletycznych, tj. urządzeń do pchnięcia kulą, rzutu młotem, rzutu dyskiem oraz rzutu oszczepem z przepisami IAAF i PZLA będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia, w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, został określony za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: roboty budowlane polegające na budowie budynku szatniowo-magazynowego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty w zakresie części pierwszej zamówienia (2.408.881,59 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (1.246.260,66 zł). Jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie zaś z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: roboty budowlane polegające na budowie ciągów pieszo-jezdnych z ekokraty.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267156.57
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. TOMBUD Tomasz Czerwiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bydgoska 79
Kod pocztowy: 78-600
Miejscowość: Wałcz
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 401555.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 401555.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 401555.25
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: roboty budowlane polegające na budowie ogrodzenia systemowego.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W zakresie części trzeciej zamówienia, nie złożono żadnej oferty. Zgodnie zaś z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: roboty budowlane polegające na budowie rzutni lekkoatletycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 227643.45
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAMEX OBIEKTY SPORTOWE S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydygiera 8/3a
Kod pocztowy: 01-793
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 548440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 548440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548440.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.