To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137889-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ: Remont ogrodzenia Przedszkola nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539374-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966300082,
ul. ul. ks. I. Kłopotowskiego
15,
03-708
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48224438048, e-mail
ppn.zampubl@um.warszawa.pl, faks
+484438186.
Adres strony internetowej (url): www.praga-pn.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ogrodzenia Przedszkola nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VII-WZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont ogrodzenia Przedszkola Nr 169 przy ul. Namysłowskiej 11 w Warszawie, w ramach zadania pn. Remonty w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych Stan istniejący oraz ocena stanu technicznego. Istniejące ogrodzenie przedszkola składa z okrągłych prętów stalowych ø15mm w rozstawie osiowym co 125mm zaostrzonych na górze. Słupki są połączone ramką z kątowników 40x40x4mm. Między przęsłami są słupki stalowe z teowników 40x35x5mm. Przęsła połączone są ze słupkami dwoma płaskownikami 30x5mm. W skład ogrodzenia wchodzą trzy furtki otwierane do wewnątrz posesji oraz dwie bramy dwuskrzydłowe otwierane do wewnątrz posesji. Słupki zakotwione są z stopach fundamentowych. Ogrodzenie posiada podmurówkę o zmiennej wysokości w zależności od ukształtowania terenu. Stan ogrodzenia: o wychylenie ściany betonowej od pionu w kierunku od skarpy na skutek parcia gruntu skarpy oraz oddziaływania korzeni drzew rosnących w bezpośrednim sąsiedztwie fundamentów, o pęknięcia oraz znaczne ubytki w podmurówce, o uszkodzenie powłok malarskich oraz znaczną korozję elementów stalowych ogrodzenia szczególnie w miejscach osadzenia słupków stalowych; Ponadto ogrodzenie ostro zakończone stanowi niebezpieczeństwo dla dzieci uczęszczających do przedszkola. Konkludując ogrodzenie wraz z konstrukcja wsporczą znajdują się w stanie złym i kwalifikuje się do wymiany. 2. Zakres prac obejmuje 2.1. Roboty przygotowawcze a) zabezpieczenie terenu, b) zabezpieczenie krzewów rosnących przy ogrodzeniu, c) rozbiórka nawierzchni chodnikowych w zakresie umożliwiającym wykonanie fundamentów; 2.2. Roboty rozbiórkowe: a) rozbiórka fundamentów oraz betonowej podmurówki, b) rozbiórka stalowego ogrodzenia: 2.3. Wykonanie nowych fundamentów. 2.4. Montaż ogrodzenia stalowego. a) montaż elementów przęseł ogrodzenia, b) montaż bram przesuwnych i furtek, c) zabezpieczenie słupków i prętów od góry gumowymi zatyczkami. 2.5.Odtworzenie uszkodzonych nawierzchni z kostki chodnikowej. 2.6.Uprzątnięcie terenu wzdłuż ogrodzenia po zakończeniu prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45342000-6, 45453000-7, 45320000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
287322.97
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRODUSTAL PPHU Andrzej Smarzyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313650.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2129K od km 0+517,40 do km 0+611,65 wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Rudawa, gm. Zabierzów, Powiat Krakowski
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
- Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na budynek administracji - USC wraz z rozbudową budynku szkoły o bibliotekę publiczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.