eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 24 przy ul. Tarnopolskiej 85-87 w ZabrzuETAP I - "Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu klatek schodowych do warunków BHP"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500137641-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Miasto Zabrze: Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 24 przy ul. Tarnopolskiej 85-87 w Zabrzu: ETAP I - "Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu klatek schodowych do warunków BHP"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539266-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 24 przy ul. Tarnopolskiej 85-87 w Zabrzu: ETAP I - "Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu klatek schodowych do warunków BHP"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.27.2018.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu schodów do warunków BHP w budynkach Szkoły Podstawowej Nr 24 w Zabrzu ul. Tarnopolska 85-87. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa opracowana przez Studio MN Pracownia Projektowa Mariusz Nazar z siedzibą ul. Widłaków 10, 40-693 Katowice. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania schodów do warunków BHP adaptację w obrębie czterech klatek schodowych w budynku A i dwóch klatek schodowych w budynku B. Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: a. demontaż listew przyściennych i kątowników metalowych na stopniach; b. demontaż warstw posadzek oraz płyt paździerzowych ze stopni schodów oraz ze spoczników, części stropów w obrębie klatek schodowych i pomieszczeń przyległych (dla klatki w osiach 1-2 budynku A); c. usunięcie warstw farby, oczyszczenie i zabezpieczenie przeciwogniowe elementów stalowych konstrukcji stopów wraz z wymianą elementów zniszczonych; d. demontaż balustrad i montaż balustrad dostosowanych do aktualnych przepisów; e. ostrożna rozbiórka podłóg drewnianych (zaplanowanych do ponownego montażu); f. impregnacja elementów drewnianych konstrukcji stopów i podestów preparatem zabezpieczającym przed działaniem ognia grzybów i owadów; g. montaż podłogi drewnianej na wpust z wymianą zniszczonych desek; h. przybicie płyt pilśniowych twardych wraz z zabezpieczeniem przeciwogniowym; i. wykonanie posadzek (ognioodporne wykładziny PCV, płytki gresowe); j. usunięcie warstw farby i odparzonych tynków na ścianach i sufitach; k. wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian i malowanie ścian i sufitów; l. wymianę stolarki drzwiowej (drzwi stalowe p.-poż); m. demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót istniejących grzejników i osłon

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45432114-6, 45432110-8, 45432100-5, 45262400-5, 45421100-5, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 750058.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Kurpiel prowadzący działalność pod nazwą: Zakład Usługowy DUERO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Medyków 8A
Kod pocztowy: 41-808
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 584833.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 584833.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 723870.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.