To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-18
Ogłoszenie nr 500137641-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.
Miasto Zabrze: Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 24 przy ul. Tarnopolskiej 85-87
w Zabrzu: ETAP I - "Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu klatek schodowych do warunków BHP"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539266-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 24 przy ul. Tarnopolskiej 85-87 w Zabrzu: ETAP I - "Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu klatek schodowych do warunków BHP"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.27.2018.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu schodów do warunków BHP w budynkach Szkoły Podstawowej Nr 24 w Zabrzu ul. Tarnopolska 85-87. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa opracowana przez Studio MN Pracownia Projektowa Mariusz Nazar z siedzibą ul. Widłaków 10, 40-693 Katowice. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania schodów do warunków BHP adaptację w obrębie czterech klatek schodowych w budynku A i dwóch klatek schodowych w budynku B. Zakres robót obejmuje wykonanie w szczególności: a. demontaż listew przyściennych i kątowników metalowych na stopniach; b. demontaż warstw posadzek oraz płyt paździerzowych ze stopni schodów oraz ze spoczników, części stropów w obrębie klatek schodowych i pomieszczeń przyległych (dla klatki w osiach 1-2 budynku A); c. usunięcie warstw farby, oczyszczenie i zabezpieczenie przeciwogniowe elementów stalowych konstrukcji stopów wraz z wymianą elementów zniszczonych; d. demontaż balustrad i montaż balustrad dostosowanych do aktualnych przepisów; e. ostrożna rozbiórka podłóg drewnianych (zaplanowanych do ponownego montażu); f. impregnacja elementów drewnianych konstrukcji stopów i podestów preparatem zabezpieczającym przed działaniem ognia grzybów i owadów; g. montaż podłogi drewnianej na wpust z wymianą zniszczonych desek; h. przybicie płyt pilśniowych twardych wraz z zabezpieczeniem przeciwogniowym; i. wykonanie posadzek (ognioodporne wykładziny PCV, płytki gresowe); j. usunięcie warstw farby i odparzonych tynków na ścianach i sufitach; k. wykonanie nowych warstw wykończeniowych ścian i malowanie ścian i sufitów; l. wymianę stolarki drzwiowej (drzwi stalowe p.-poż); m. demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót istniejących grzejników i osłon
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45432114-6, 45432110-8, 45432100-5, 45262400-5, 45421100-5, 45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
750058.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Kurpiel prowadzący działalność pod nazwą: Zakład Usługowy DUERO
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
584833.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Wykonanie PFU dla zadania pn. : "Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc"
- Budowa sieci ciepłowniczej niskoparametrowej centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej na terenie Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o. Nr sprawy DZP/11 TP/2024
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
- Remont dachu budynku przy ul. Daszyńskiego 2 w Bogatyni
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.