eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136826-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Gmina Dolice: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. "Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice" realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550015-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500096974-N-2018, 500099849-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dolice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168565100000, ul. ul. Ogrodowa 16, 73115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 640 129, e-mail ckopacki@dolice.pl, faks 915 640 237.
Adres strony internetowej (url): www.dolice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji symbolem Gminy Dolice" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym, do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice Doposażenie w 4 Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Dolice 8 pracowni do prowadzenia zajęć (5 pracowni przyrodniczych, 3 pracowni matematycznych) w pomoce dydaktyczne, a także dostawa specjalnych pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do rozpoznawania potrzeb rozwojowych do 2 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część II - Zakup i dostawa narzędzi TIK do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice. Dostawa do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice narzędzi TIK, tj. 3 zestawów tablicy interaktywnej(tablica interaktywna, projektor multimedialny, okablowanie, montaż, szkolenie z obsługi), 4 szt. laptopów, 18 szt. tabletów, 1 szt. projektora, 1 szt. aparatu fotograficznego, 3 szt. odtwarzaczy CD z głośnikami oraz 1 szt. GPS. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. a) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy; b) zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem pomocy dydaktycznych do czterech szkół podstawowych na terenie Gminy Dolice, tj.: - Szkoła Podstawowa w Dobropolu - Dobropole Pyrzyckie 7, 73-115 Dolice, - Szkoła Podstawowa w Dolicach - ul. Ogrodowa 46, 73-115 Dolice, - Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Rzeplinie - Rzeplino 62, 73-115 Dolice, - Szkoła Podstawowa w Sądowie - Sądów 30, 73-115 Dolice. c) jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację, uruchomienie i szkolenie z obsługi przedmiotu zamówienia; d) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla danej szkoły (z podziałem na nazwy wydatku, np. SP w Dobropolu - Doposażenia pracowni przyrodniczej - zakup przyrządów i urządzeń do obserwacji) 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne oraz narzędzia TIK muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 4. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i narzędzi TIK, ich specyfikację techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 5. Przyjęte opisy i typy pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK (wskazane w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie pomocy dydaktycznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 32322000-6, 39162110-9, 38410000-2, 38630000-0, 48190000-6, 37524100-8, 48520000-9, 39162200-7, 48000000-8, 30213100-6, 30213200-7, 38651000-3, 38652100-1, 38510000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55284.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUPA INVEST Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@grupa-invest.pl
Adres pocztowy: Giedlarowa 99a 37-300 Leżajsk
Kod pocztowy: 37-300
Miejscowość: Giedlarowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65825.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56687.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100097.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa narzędzi TIK do 4 Szkół Podstawowych na terenie Gminy Dolice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43235.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. DIAMENT Dorota Bukalska
Email wykonawcy: biuro@diament.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta 2/4 42-200 Częstochowa
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45255.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 41941.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99753.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.