To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-15
Ogłoszenie nr 500136822-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.
Areszt Śledczy w Hajnówce: Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552116-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Hajnówce, Krajowy numer identyfikacyjny 125205700000,
ul. Warszawska
67,
17-200
Hajnówka, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 6832007 w.120, 6832008, e-mail
as_hajnowka@sw.gov.pl, faks
85 6832978.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Penitencjarna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232.2.18.DKw.AŚ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy produktów roślinnych do Aresztu Śledczego w Hajnówce wraz z transportem i rozładunkiem podzielonych na części: ZADANIE I - dostawa warzyw 1 Burak czerwony CPV 03200000-3 kg 5000 2 Cebula CPV 03200000-3 kg 12000 3 Czarna rzepa CPV 03200000-3 kg 2600 4 Czosnek CPV 03200000-3 kg 50 5 Kalafior CPV 03200000-3 kg 600 6 Kapusta biała CPV 03200000-3 kg 5000 7 Kapusta czerwona CPV 03200000-3 kg 3800 8 Kapusta pekińska CPV 03200000-3 kg 2500 9 Koper CPV 03200000-3 kg 50 10 Marchew CPV 03200000-3 kg 12000 11 Ogórek gruntowy CPV 03200000-3 kg 700 12 Ogórek szklarniowy CPV 03200000-3 kg 350 13 Pieczarki CPV 03200000-3 kg 1000 14 Pietruszka CPV 03200000-3 kg 3200 15 Pomidor CPV 03200000-3 kg 1000 16 Por CPV 03200000-3 kg 3600 17 Papryka słodka CPV 03200000-3 kg 200 18 Seler CPV 03200000-3 kg 3200 19 Szczypior CPV 03200000-3 kg 30 ZADANIE II - dostawa ziemniaków 1 Ziemniaki CPV 03200000-3 kg 60000 ZADANIE III - dostawa kiszonek 1 Kapusta kiszona CPV 15000000-8 kg 4500 2 Ogórek kiszony CPV 15000000-8 kg 2500 ZADANIE IV - dostawa owoców 1 Jabłka CPV 03220000-9 kg 10000 2 Mandarynki CPV 03220000-9 kg 300 ZADANIE V - dostawa produktów konserwowych 1 Koncentrat pomidorowy 30% CPV 15331460-9 kg 1500 2 Groszek konserwowy CPV 15331460-9 kg 500 3 Fasola szparagowa konserwowa CPV 15331460-9 kg 500 4 Kukurydza konserwowa CPV 15331460-9 kg 500 5 Szczaw konserwowy CPV 15331460-9 kg 300 ZADANIE VI - dostawa warzyw strączkowych 1 Fasola sucha "Jaś" CPV 03200000-3 kg 1000 2 Groch suchy łuskany połówki CPV 03200000-3 kg 600 3 Kostka sojowa CPV 15330000-0 kg 600 Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową w ciągu trwania umowy. Ostateczna ilość dostarczonych PRODUKTÓW ROŚLINNYCH może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia. W związku z zmniejszeniem danej ilości Zamawiający nie poniesie żadnych skutków prawnych i finansowych. 2. Warzywa, owoce w okresie jesiennym i zimowym będą dostarczane 2 razy w miesiącu, natomiast w okresie letnim i wiosennym ze względu na możliwość krótszego czasu przechowywania cztery razy w miesiącu. Warzywa typu szczypior, ogórek gruntowy, papryka słodka, pomidor (tzw. nowalijki) będą zamawiane w sezonie wiosenno-letnim w trakcie największej dostępności. Natomiast ogórek szklarniowy, pomidor w ilości zapewniającej potrzebę zapewnienia wyżywienia diet, będzie zamawiany przez cały okres obowiązywania umowy. Ziemniaki będą dostarczane do Magazynu Aresztu Śledczego nie częściej niż dwa razy w miesiącu w okresie letnim, a w okresie jesienno-zimowym nie częściej niż raz w miesiącu. Kiszonki będą dostarczane raz w miesiącu, częstotliwość dostaw będzie uzależniona od terminu przydatności wyrobu (im dłuższy termin przydatności tym dostawy będą realizowane w dłuższych odstępach czasowych). Produkty konserwowe będą dostarczane raz w miesiącu w opakowaniach o wadze od 04kg do 3kg. Natomiast warzywa strączkowe powinny być dostarczane w opakowaniach od 10kg do 25kg. Zarówno produkty konserwowe oraz produkty z warzyw strączkowych powinny posiadać minimalny termin przydatności do spożycia tj. 3 miesiące. Wszystkie warzywa i ziemniaki powinny być pierwszego gatunku, świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie artykuły w klasie I jakości handlowej W okresie zimowym warzywa nie powinny posiadać także oznak zmarznięcia. Warzywa będą dostarczane w opakowaniach jednorazowych nie przekraczających ciężaru brutto 25 kg. Kiszonki powinny być dostarczane w wiaderkach lub beczkach oznakowanych z podanym terminem przydatności. Jabłka o średnicy 6-8cm świeże bez żadnych oznak zgnilizny oraz bez śladów uszkodzeń mechanicznych(dopuszczalne gatunki: Jonagold, Gloster, Idared, Champion, Lobo itp.) Dostarczany towar w opakowaniach powinien być oznakowany, na etykiecie należy podać następujące dane: - nazwę środka spożywczego, - dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, - datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, - dane identyfikujące producenta środka spożywczego, - zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, - warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, - oznaczenie partii produkcji, - klasę jakości handlowej, - waga brutto
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03200000-3
Dodatkowe kody CPV: 15000000-8, 03220000-9, 15331460-9, 15330000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy warzyw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135162.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Teresa Mortel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy ziemniaków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Teresa Mortel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy kiszonek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27825.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sprzedaż Hurtowa Owoców i Warzyw Teresa Mortel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawy owoców |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29780.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawy produktów koserwowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15090.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11023.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawy warzyw strączkowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10280.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7184.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
- Zakup i dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawy artykułów spożywczych gr. II, art. mącznych i cukru do Zakładu Karnego we Wronkach
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego Żłobka oraz Przedszkola Samorządowego w miejscowości Czarny Dunajec
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.