eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dostawa i montaż urządzeń odgazowania na kwaterze nr 2 zlokalizowanej na terenie ZUOS przy ul. Rokickiej w Tczewie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135642-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Tczew: Dostawa i montaż urządzeń odgazowania na kwaterze nr 2 zlokalizowanej na terenie ZUOS przy ul. Rokickiej w Tczewie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521657-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500087570-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 19247119900000, ul. ul. Rokicka , 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 328 372, e-mail zuos.tczew@poczta.fm, faks 585 328 372.
Adres strony internetowej (url): www.zuostczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż urządzeń odgazowania na kwaterze nr 2 zlokalizowanej na terenie ZUOS przy ul. Rokickiej w Tczewie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń odgazowania na kwaterze nr 2 zlokalizowanej na składowisku odpadów należącym do ZUOS sp. z o.o. przy ul. Rokickiej w Tczewie. Zakres dostaw i koniecznych do wykonania prac montażowych w ramach etapu nr I zamówienia obejmuje następujące elementy: 1) Dostawa i montaż kontenerowego modułu pomiarowo-regulacyjnego MPR + pochodni gazowej, 2) Dostawa i montaż kontenerowej stacji zbiorczej nr 1 i 2, 3) Dostawa i montaż 10 studni gazowych typu wierconego, 4) Montaż instalacji przesyłowej łączącej 10 nowych studni gazowych, 11 istniejących studni gazowych, 3 istniejące studnie wodne ze stacjami zbiorczymi nr 1 i 2, 5) Montaż instalacji zbiorczej odprowadzającej biogaz ze stacji zbiorczych do MPR, 6) Dostawa i montaż odwadniaczy bateryjnych na kwaterze nr 2, 7) Dostawa i montaż odwadniaczy sieciowych na kwaterze nr 1, 8) Montaż instalacji elektrycznej zasilającej MPR oraz stacje zbiorcze nr 1 i 2. Obowiązkiem Wykonawcy jest również: - przeprowadzenie rozruchu zamontowanych urządzeń; - przeszkolenie załogi Zamawiającego z obsługi urządzeń; - usunięcie zgłaszanych przez Zamawiającego usterek dot. wykonywanego przedmiotu zamówienia; Wykonawca przekaże wraz z urządzeniami następujące dokumenty w języku polskim: 1) Dokumentację powykonawczą; 2) Instrukcję obsługi i konserwacji tak szczegółową, aby Zamawiający mógł eksploatować i konserwować urządzenia; 3) Wykaz niezbędnych części zamiennych; 4) Dokumentację techniczno-ruchową urządzeń, zawierającą w szczególności: o rysunki wyposażenia z wymiarami, średnicami i lokalizacją połączeń z innymi elementami o opis wszystkich komponentów, systemów i ich części o certyfikaty (certyfikaty materiałów, certyfikaty prób etc.) o schemat połączeń elektrycznych i modyfikacji obecnego systemu zasilania oraz protokoły z wykonanych pomiarów elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót montażowych i zakres ich wykonania zostały określone w Projekcie technicznym montażu urządzeń odgazowania, który stanowi część III SIWZ - OPZ. W zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia wchodzi zakres przypisany w projekcie technicznym dla etapu nr I. Zakres przedmiotowy dla etapu nr II zostanie przez Zamawiającego zlecony w odrębnym postępowaniu.


II.4) Główny kod CPV: 45351000-2
Dodatkowe kody CPV:

42123100-8,

44162200-5,

42122000-0,

42514000-2,

45231220-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.05.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń odgazowania na kwaterze nr 2 zlokalizowanej na terenie ZUOS przy ul. Rokickiej w Tczewie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum Firm: K35 Usługi Przyjazne Środowisku Ł. Kowalczyk, Komorze 35, 63-040 Nowe Miasto Nad Wartą oraz Żelichowski Marek Firma Usługowa, ul. J. Długosza 1, 41-219 Sosnowiec , , Komorze 35 , 63-040, Nowe Miasto Nad Wartą , kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 745000.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Wprowadzenie rozwiązań zamiennych oraz terminu realizacji zamówienia i zasad rozliczenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 23.05.2018r. Wykonawca wystąpił z Wnioskiem nr 1/2018 o wprowadzenie rozwiązań zamiennych w projekcie technicznym montażu oraz w technologii wykonania robót. W dniu 25.05.2018r. Zamawiający oraz Wykonawca podpisali Protokół Konieczności nr 1/2018 dot. robót/rozwiązań zamiennych (mających na celu optymalizację i wzrost efektywności pozyskiwania biogazu, wydłużenia żywotności rurociągów przesyłowych, wzrost efektywności spalania biogazu w pochodni oraz pracy całej instalacji), zgodnie z którym podstawą wnioskowanej zmiany są następujące okoliczności: o Zmiana sposobu wpięcia rurociągów przesyłowych fi 63mm do studni odgazowujących - proponowane rozwiązanie wpłynie na wzrost efektywności pozyskiwania biogazu i wydłużenie żywotności rurociągów przesyłowych. Proponowane rozwiązanie nie wpłynie negatywnie na harmonogram prac. o Zmiana sposobu usuwania kondensatu z rurociągów przesyłowych fi 63mm - o Proponowane rozwiązanie pozwoli na zwiększenie efektywności usuwania kondensatu z rurociągów przesyłowych, a tym samym na zwiększenie efektywności pozyskiwania i utylizacji biogazu. Dla wprowadzenia proponowanego rozwiązania konieczne jest wydłużenie harmonogramu prac o dodatkowe dwa dni robocze. o Zmiana lokalizacji wybranych studni odgazowujących - W przypadku pięciu studni odgazowujących (SG12, SG13, SG14, SG16 oraz SG20), lokalizacja odwiertu została wytyczona ponad zboczem niecki kwatery, co zasadniczo zwiększa ryzyko uszkodzenia membrany uszczelniającej dno składowiska o Zmiana sposobu usuwania kondensatu z kolektora przesyłowego fi 160mm - zastosowanie dwóch odwadniaczy wyposażonych w pompy pneumatyczne zamiast trzech, przewidzianych w projekcie; - trzeci odwadniacz umieścić w kontenerze MPR, bezpośrednio przed ssawo-dmuchawą. Odwadniacz wyposażony będzie w demister, który zapewni osuszenie biogazu przed przejściem przez ssawo-dmuchawę. o Zmiana sposobu pomiaru natężenia przepływu - zastosowanie rozwiązania zamiennego, czyli zakup przenośnego analizatora biogazu oraz wyposażenie stacji zbiorczych w odpowiednie króćce pomiarowe, co pozwoli na precyzyjny pomiar natężenia przepływu niezależnie w każdej linii przesyłowej biogazu podłączonej do stacji zbiorczych. o Zmiana konstrukcji kontenera MPR - Wprowadzenie proponowanych rozwiązań umożliwi prawidłowe funkcjonowanie stacji MPR niezależnie od warunków atmosferycznych. Proponowane w niniejszym wniosku rozwiązania usprawnią również serwis stacji MPR oraz wpłyną na obniżenie kosztów związanych z obsługą serwisową. o Wykonanie nasypu pod kolektor przesyłowy biogazu - Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe będzie zachowanie odpowiednich spadków bez konieczności uszkodzenia membrany. Przyjęte rozwiązania zamienne względem zapisów w projekcie będą miały następujące brzmienie: o Połączenie studni odgazowujących z rurociągami przesyłowymi z wykorzystaniem rury elastycznej / Wyposażenie instalacji odgazowania w ok. 10 dodatkowych odwadniaczy grawitacyjnych o Zastosowanie dwóch odwadniaczy sieciowych oraz jednego odwadniacza w kontenerze MPR o Stacje zbiorcze bez rotametrów, montaż rurociągów przesyłowych o średnicy 63mm / Montaż dodatkowych zaworów na kolektorze zbiorczym o Konstrukcja stacji spalania zgodna z rysunkiem stanowiącym załącznik do dokumentacji techniczno-ruchowej o Wykonanie nasypu pod kolektor przesyłowy biogazu na zrekultywowanej kwaterze. Również w dniu 25.05.2018 r. Zamawiający oraz Wykonawca podpisali Protokół z negocjacji nr 1/2018 dotyczący wartości i cen jednostkowych robót/rozwiązań zamiennych, w którym Zamawiający zaakceptował wartość robót/rozwiązań zamiennych, których wykonanie nie spowoduje zmiany wartości zawartej Umowy. Z tytułu robót/rozwiązań zamiennych objętych niniejszym protokołem, Wykonawca wniósł o zmianę terminu zakończenia realizacji etapu I przedmiotu zamówienia do dnia 15.06.2018 r. oraz zakończenia terminu wykonania całego zamówienia do dnia 31.10.2018 r. (etap II) - zgodnie z wnioskiem wykonawcy z dnia 22.05.2018 r. w tej sprawie. Zamawiający wyraził zgodę na wydłużenie terminu wykonania zamówienia zgodnie z wnioskiem Wykonawcy. Biorąc powyższe pod uwagę działając na podstawie postanowień paragrafu 31 pkt 2 podpunkt 1), 6), 7), 8), 9) w związku z zaistnieniem okoliczności opisanych w paragrafie 31 pkt 3 podpunkt 1), 2), 5), 9), 10), 12) oraz paragrafu 31 pkt 2 podpunkt 1), 2), 5), 6), 7) w związku z zaistnieniem okoliczności opisanych w paragrafie 31 pkt 3 podpunkt 1), 2), 5), 9), 10), 12), Strony zgodnie postanowiły zmienić treść Umowy PN/2/2018 z dnia 03.04.2018

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§1 pkt 4 Umowy otrzymuje brzmienie: "4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie objęte niniejszą umową w terminie do dnia 31.10.2018r., w podziale na dwa etapy: a) do dnia 15.06.2018r. wykonanie całości prac, z wyłączeniem zakresu opisanego w ppkt. b) poniżej b) do dnia 31.10.2018r. wykonanie następujących prac: - wykonanie przyłączy między stacją zbiorczą SZ1 a studniami odgazowującymi SG1 i SG2 - montaż odwadniacza bateryjnego na rurociągach przesyłowych biogazu do studni SG1 i SG2. Dla wykonania drugiego etapu prac konieczne jest zdeponowanie w północnej części kwatery (lokalizacja studni SG1 i SG2) warstwy odpadów o miąższości minimalnej 4 metrów. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia wymaganej miąższości minimalnej do dnia 15.09.2018r. Odbiór ETAPU 1 i ETAPU 2 zostanie przeprowadzony zgodnie z procedurą opisaną w Ogólnych warunkach umowy". §4 pkt 3 Umowy otrzymuje brzmienie: "3. Zapłata należnego wynagrodzenia nastąpi w dwóch transzach: a) I transza w wysokości 878.194,34 zł brutto (słownie osiemset siedemdziesiąt osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt cztery złote 34/100) po wykonaniu prac opisanych w §1 pkt 4 a), b) II transza w wysokości 38.155,66 zł brutto (słownie trzydzieści osiem tysięcy sto pięćdziesiąt pięć złotych 66/100) po wykonaniu prac opisanych w §1 pkt 4 b)".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.