eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTARCZANIE TONERÓW I KASET DO DRUKAREK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135325-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTARCZANIE TONERÓW I KASET DO DRUKAREK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533245-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 121188694, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTARCZANIE TONERÓW I KASET DO DRUKAREK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

59/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie tonerów i kaset do drukarek do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do nin. specyfikacji. 2. Okres gwarancji przedmiotu zamówienia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów nowych i nieregenerowanych (zamienniki), wykonanych z części, które nie były nigdy wcześniej używane o parametrach technicznych nie gorszych niż zalecane przez producenta urządzenia. 4. Wykonawca zapewnia niezawodną pracę przedmiotu zamówienia przez cały okres eksploatacji. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w użytkowaniu przedmiotu zamówienia (które nie wynikają z błędnej eksploatacji), Wykonawca, w ramach gwarancji, zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia - do wymiany danego asortymentu na nowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania i utylizacji zużytych pojemników na własny koszt. Odbiór zużytych pojemników odbywać się będzie raz w miesiącu (w terminie obustronnie uzgodnionym) lub w momencie sukcesywnego dostarczania. 6. Każdy przedmiot zamówienia musi posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista drukarek, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany), opis wydajności poszczególnych produktów informujący o ilości wydrukowanych stron A4 przy zadruku 5%. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny, Wykonawca zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów naprawy i transportu urządzeń, które uległy awarii w wyniku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Powyższa naprawa będzie przeprowadzona przez firmę wskazaną przez Zamawiającego w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentu potwierdzającego fakt i koszt naprawy. 8. W przypadku kwestionowania przez Wykonawcę przyczyny uszkodzenia urządzenia wskazanej przez serwis obsługujący Zamawiającego, Wykonawca może zlecić na własny koszt ekspertyzę innej jednostce serwisu zewnętrznego. 9. W przypadku gdy ekspertyza dokonana przez inną jednostkę serwisu zewnętrznego potwierdzi, że przyczyną uszkodzenia jest użytkowanie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się: a) ponieść wszelkie koszty związane z naprawą urządzenia b) na czas naprawy tego urządzenia dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy, urządzenie zastępcze o parametrach techniczno-eksploatacyjnych nie gorszych od naprawianego urządzenia. 10. W przypadku braku możliwości usunięcia uszkodzenia, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe o nie gorszych parametrach techniczno-eksploatacyjnych od urządzenia uszkodzonego w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania wyników ekspertyzy. 11. Jeśli uszkodzenia sprzętu z winy materiału eksploatacyjnego będą się powtarzać, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę z winy Wykonawcy. 12. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywnie w ciągu: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 2. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia - przesłanego faksem lub e-mailem. 3. Możliwość dostarczania awaryjnego do 48 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia potwierdzonego pisemnie faksem lub e-mailem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 303785.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CK TONERY Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zagórska 186
Kod pocztowy: 25-346
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157395.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157395.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288813.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.