eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2018r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500135122-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2018r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552455-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500099831-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 21004416000000, ul. ul. Jana Pawła II 34, 69210 Lubniewice, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 558 400, e-mail lubniewice@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 557 044.
Adres strony internetowej (url): www.lubniewice.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL Lasy Państwowe jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2018r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

S.270.3.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2018 roku. W ramach robót utrzymaniowych stanowiących przedmiot zamówienia przewidziano trzy zakresy robót na wybranych odcinkach dróg: Zakres robót nr 1. Polega na odcinkowym wbudowania i zagęszczeniu kruszyw podnoszących właściwości mechaniczne dróg, wraz z pracami towarzyszącymi oraz uprzednim przygotowaniem terenu. -koryto o średniej głębokości 15 cm pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szerokości 3,70 m [m2] pod warstwę konstrukcyjną z gruzu betonowego lub ceglano-betonowego; -wykonanie warstwy przepuszczalnej z pospółki o U>3 z wyprofilowaniem i zagęszczeniem przy wilgotności optymalnej o szerokości 3,7 m, gr. warstwy zależna od sytuacji terenowej [m3]; -podbudowa z gruzu betonowego 0/63 mm o gr. warstwy 20cm lub zamiennie gruzu ceglano-betonowego 0/63 o gr. warstwy 25cm, szerokość podbudowy 3,5 m [m2] wraz z zaklinowaniem pospółką o gr. warstwy 1-2 cm; -wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu nasypowego o U>3 o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, [m3]; -punkty odwodnieniowe - doły chłonne [sztuki] o wymiarach 2x2x1 m [szt.] wraz z wyprofilowaniem skarp i utylizacją nadmiaru gruntu. Zakres robót nr 2. Polega na odcinkowym, mechanicznym równaniu i profilowaniu nawierzchni drogi wraz z jej zagęszczeniem. -równanie dróg leśnych równiarką (średnia szerokość dróg 3,5 m), -profilowanie nawierzchni drogi (wykonanie spadku daszkowego 4% na odcinkach prostoliniowych oraz jednostronnego 4% na łukach i odcinkach przejściowych), -zagęszczenie nawierzchni drogi walcem wibracyjnym -ręczne usunięcie kamieni o średnicach wpływających niekorzystnie na transport leśny oraz wszelkich większych fragmentów korzeni i gałęzi drzew; Jednostką rozliczeniową będzie m2 wykonanego odcinka drogi. Zakres robót nr 3. Polega na odcinkowym, mechanicznym zagęszczeniu dróg gruntowych przy użyciu walca wibracyjnego. Ilość przejazdów będzie zależeć od warunków terenowych i stopnia zagęszczenia nawierzchni drogi. Jednostką rozliczeniową będzie km przejazdu walca. Całkowity zakres robót wraz z wyszczególnieniem prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przedstawiony jest w tabelarycznym zestawieniu zbiorczym odcinków załączonym do SIWZ. Przybliżoną lokalizację odcinków dróg zaznaczono na poglądowych mapkach sytuacyjnych załączonych do SIWZ. Odcinki dróg wymagające naprawy zostały wytypowane przez właściwego terytorialnie Leśniczego i potwierdzone przez Nadleśniczego. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego (szczegóły opisane we wzorze umowy) opartego na obmiarze wykonanych robót i cenach jednostkowych za ich wykonanie zawartych w ofercie. Druk kosztorysu ofertowego jest dokumentem pomocniczym, mającym na celu oszacowanie wartości oferty, ilości robót w nim zawarte wynikają z przedmiaru robót. Jednostką rozliczeniową będzie km, m², m³ i szt. należycie wykonanych i odebranych robót. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w ofercie i wykonania na własny koszt ewentualnych prac związanych usunięciem wszelkiej roślinności i karp po wyciętych drzewach wraz z ich wywiezieniem we wskazane miejsce przez przedstawiciela Zamawiającego. Pozyskanie i zrywka drewna (grubizny) pozostaje w gestii Zamawiającego. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Szczegółowy zakres robót do wykonania określają następujące dokumenty: - Zał. nr 1a. Kosztorys ofertowy; - Zał. nr 8. Mapki odcinków dróg od nr 1a do nr 1e oraz przekrój normalny drogi 1f; - Zał. nr 9. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); - Zał. nr 9a. Tabelaryczne zestawienie zbiorcze odcinków dróg objętych przedmiotem zamówienia. 5) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Teren Nadleśnictwa Lubniewice 6) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg - Roboty w zakresie naprawy dróg

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 467753.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Wykonywanie Robót Ziemnych Radosław Kotuła
Email wykonawcy: anita1000@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Skwierzyńska20b
Kod pocztowy: 69-210
Miejscowość: Lubniewice
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243478.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243478.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243478.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.