Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500134712-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Wadowice: Świadczenie usług oświetlenia w zakresie podstawowym w Gminie Wadowice w II półroczu 2018 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wadowice Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 000526423,
ul. pl. Jana Pawła II
23,
34-100
Wadowice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48 33 873 18 11, e-mail
zamowienia@wadowice.pl, jgrzyb@wadowice.pl, faks
+48 33 873 18 15.
Adres strony internetowej (url): www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług oświetlenia w zakresie podstawowym w Gminie Wadowice w II półroczu 2018
Numer referencyjny
IR.271.3.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oględziny infrastruktury oświetleniowej. 2. Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej. 3. Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4. Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5. Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii. 6. Utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7. Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) 8. Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. 9. Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. 10. Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11. Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania. 12. Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterownicze - zabezpieczeniowych. 13. Prowadzenie dokumentacji techniczno ~ ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12. 14. Utrzymanie opraw w należytej czystości. 15.Dokonywanie cięć pielęgnacyjnych drzew i gałęzi w obrębie opraw oświetlenia ulicznego. 16. Wykonawca zobowiązuje się w ramach zawartej umowy do wymiany 15 opraw oświetleniowych na istniejącej napowietrznej instalacji oświetlenia ulicznego. Miejsca wymiany wskaże Zamawiający, a nowe oprawy pozostaną na majątku Wykonawcy.
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
50232110-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 ppkt a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Właścicielem sieci i urządzeń oświetlenia jest Tauron Dystrybucja S.A. Prawo władania i rozporządzania rzeczą przysługuje właścicielowi. Jako właściciel Tauron Dystrybucja S.A. zgodnie z art.51 ustawy z dnia 10.04.1997 roku Prawo Energetyczne oraz zgodnie z warunkami ustalonymi przez Prezesa URE w koncesji na dystrybucję energii elektrycznej jest zobowiązany do utrzymania zdolności urządzeń instalacji i sieci do realizacji dostaw energii w sposób ciągły i niezawodny, przy zachowaniu wymagań jakościowych, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz zapewnienia bezpieczeństwa obsługi i otoczenia. Pełna odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe prowadzenie czynności eksploatacyjnych spada na podmiot, który jest właścicielem urządzeń. Tauron Dystrybucja nie wyraził zgody na prowadzenie prac związanych z eksploatacją oświetlenia zewnętrznego będącego jego własnością przez inny podmiot.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Tauron Dystrybucja Serwis S.A.,
,
ul.Filarowa 18,
43-300,
Bielsko-Biała, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
- Projekt techniczny budowy drogi łączącej Gminę Wadowice oraz Gminę Tomice przy terenie rzeki Skawy na terenie Gminy Tomice
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy pl. Jana Pawła II 10 w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km od 4+158,00 do km 5+075,00 w miejscowościach Paszkówka, Sosnowice, Powiat Wadowicki
- Remont drogi powiatowej nr 1799K w km od 0+003 do km 1+658 w miejscowości Klecza Dolna, Powiat Wadowicki
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi oświetleniowej w zakresie infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Gminy Mikołów .
- Naprawa uszkodzonych elementów i urządzeń oświetlenia ulicznego.
- Wykonywanie drobnych remontów oświetlenia dróg gminnych
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.