To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-14
Ogłoszenie nr 500134585-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.
Miasto Tomaszów Lubelski: "Wykonywanie nadzoru
inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem
administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn.
Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez
modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z
zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z
lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547189-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500111619-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 95036911000000,
ul. ul. Lwowska
57,
22600
Tomaszów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 642 125, e-mail
przetargi@tomaszow-lubelski.pl, faks
84 664 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Koordynator i inspektorzy nadzoru inwestorskiego współdziałają z kierownikiem budowy, kierownikami robót i osobami wykonującymi nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia, w celu zapewnienia zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Do podstawowych obowiązków każdego inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ust. 2 prawa budowlanego; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) żądanie przed użyciem wyrobów budowlanych, materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych, przedłożenia dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych wyrobów, materiałów i urządzeń do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 6) uzasadnionych przypadkach żądanie przerwania wykonywania robót budowlanych oraz zabezpieczenia już wykonanych robót budowlanych, w szczególności, gdy wykonywanie robót zagraża życiu lub zdrowiu lub roboty są wykonywanie niezgodnie z umową, 7) wnoszenie zastrzeżeń dotyczących realizacji wykonywanych robót budowlanych, 8) zatwierdzanie protokołów odbioru robót, 9) informowanie Zamawiającego o dokonaniu przez pracownika Wykonawcy, a także osoby wykonujące prace na terenie budowy na podstawie umowy zlecenia, o dzieło lub innej umowy o świadczenie usług, czynności lub zaniechania dokonania czynności, które miało lub mogło mieć wpływ na jakość wykonywanych robót 10) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o katastrofie budowlanej, 11) ocena przedstawionego przez wykonawcę uzasadnienia faktycznego i prawnego w przypadku zmiany umowy dotyczącej realizacji dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, w szczególności, czy dodatkowe roboty nie są objęte zamówieniem podstawowym, są niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych, a zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, oraz czy zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 12) rzeczowe i finansowe rozliczenie nadzorowanych robót, 13) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego lub ekspertyzy, 14) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 15) uczestniczenie w testach i próbach technicznych lub działaniach o podobnym charakterze, 16) organizowanie odbioru nadzorowanych robót budowlanych, 17) sporządzanie protokołów odbioru robót, 18) przekazanie terenu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 19) przekazanie Wykonawcy dziennika budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, 20) współdziałanie z nadzorem autorskim i potwierdzanie wpisem do dziennika budowy pobytów autorów projektu w ramach nadzoru autorskiego, 21) nadzór nad postępem robót budowlanych, 22) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji w trakcie wykonywania robót budowlanych i występowanie do projektanta o usunięcie nieprawidłowości w terminach umożliwiających ich usunięcie, 23) zatwierdzanie wyrobów budowlanych, instalacji, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, a także kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 24) sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na te urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 25) kontrola sposobu składowania i przechowywania wyrobów budowlanych, 26) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami, 27) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia robót budowlanych, przyminimalnym stopniu utrudnień dla podmiotów trzecich, 28) ocena i weryfikacja propozycji wykonania robót zamiennych przedstawionej przez wykonawcę robot, 29) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, 30) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji i ewentualnych konsultacji społecznych, 31) udział jako doradca podczas ewentualnych kontroli Inspektora Nadzoru Budowlanego lub innych uprawnionych organów, 32) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń wykonawcy robót w stosunku do Zamawiającego, 33) wstrzymanie robót wykonywanych w sposób zagrażający zdrowiu lub życiu ludzi, zagrażający środowisku naturalnemu lub z niedbalstwem, 34) dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót terenu budowy w przypadku odstąpienia od wykonania robót budowlanych, 35) rozliczenie robót budowlanych w przypadku odstąpienia od jego realizacji przez wykonawcę, 36) nadzór nad próbami i rozruchem pływalni, 37) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 38) sporządzanie dokumentacji z odbioru robót budowlanych, 39) bieżące dokonywanie przeglądów terenu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 40) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, o których mowa w umowie zawartej z wykonawcą robót budowlanych i sporządzenie protokołów z tych przeglądów. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków ma prawo: 1) wydawać osobie uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 2) żądać od osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4. Do obowiązków każdego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków należy również: 1) informowanie kierownika zamawiającego, koordynatora oraz Wykonawcę o dokonaniu przez pracownika Wykonawcy, a także osoby wykonujące prace na terenie budowy na podstawie umowy zlecenia, o dzieło lub innej umowy o świadczenie usług, czynności lub zaniechania dokonania czynności, które miało lub mogło mieć wpływ na jakość wykonywanych robót, 2) Złożenie Zamawiającemu wniosku z uzasadnieniem o przeprowadzenie badań, testów, prób lub ekspertyz, jeżeli może to mieć wpływ na jakość wykonywanych robót. 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego oraz koordynator wykonują swoje obowiązki zgodnie z zakresem swoich uprawnień i obowiązków. 6. Bez zgody Zamawiającego koordynator i inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do żądania wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, a także robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. 7. Do koordynatora ust. 4 pkt 1 stosuje się odpowiednio. Narady § 2. 1. Na żądnie Zamawiającego w okresie wykonywania nadzoru inwestorskiego i robót budowlanych koordynator i inspektorzy nadzoru budowlanego uczestniczą w naradach. 2. Celem narad, o których mowa w ust. 1 jest: 1) przedstawienie przez Wykonawcę postępu w realizacji wykonywanych robót budowlanych, 2) omówienie problemów, jakie wystąpiły lub występują w realizacji wykonywanych robót budowlanych, 3) wyjaśnienie przez Wykonawcę zastrzeżeń Zamawiającego, koordynatora lub inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczących realizacji wykonywanych robót budowlanych. 3. Narady, o których mowa w ust. 1, odbywają się nie częściej niż raz na 21 dni. 4. Zamawiający zawiadamia koordynatora i inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawcę o naradach faksem lub pocztą elektroniczną na 7 dni przed terminem narady. Raporty § 3. 1. Koordynator i inspektor nadzoru inwestorskiego sporządzają: 1) raporty miesięczne, 2) raporty doraźne, 3) raport końcowy z wykonania robót (raport końcowy) 2. Raporty miesięczne obejmują każdy kolejny następujący po sobie miesiąc kalendarzowy i są składane w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po każdym miesiącu, którego dotyczy raport dotyczy. 3. Pierwszy raport miesięczny zostanie przedłożony po upływie pierwszego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy. 4. Raport miesięczny zawiera, co najmniej: 1) opis istotnych czynności i decyzji koordynatora/inspektora nadzoru inwestorskiego mających znaczenie dla prawidłowego wykonywania robót budowlanych, 2) stwierdzone zagrożenia i nieprawidłowości w toku wykonywania robót budowlanych i na terenie budowy, 3) stwierdzone zagrożenia i nieprawidłowości mające znaczenie dla fizycznego postępu wykonywanych robót budowlanych, w tym wielość opóźnienia i przyczyny tego opóźnienia, 4) zmiany w organizacji pracy i wykonawcy robót budowlanych, 5) informacje o postępie rzeczowym i finansowym wykonywanych robót budowlanych w okresie raportowanym oraz narastająco, w tym opis robót budowlanych wykonanych w raportowanym okresie, 6) informacje o planowanych lub podjętych działaniach w celu zapobieżenia wystąpieniu opóźnień w wykonywaniu robót budowlanych. 5. Raporty miesięczne składa się w formie pisemnej, w 3 egzemplarzach. 6. Raporty doraźne sporządza się: 1) gdy w toku wykonywania robót wystąpią zdarzenia mające lub mogące mieć wpływ na zmniejszenie jakości tych robót, 2) gdy roboty wykonywane są w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi, 3) gdy w toku wykonywania robót wystąpią zdarzenia mające lub mogące mieć wpływ na zmniejszenie jakości wykonywanych robót, 4) w razie uzasadnionego podejrzenia, że wykonawca wykonuje roboty niezgodnie z umową. 7. Raporty miesięczne sporządza się w formie pisemnej w postaci papierowej. 8. Raport doraźny sporządza się niezwłocznie po stwierdzeniu wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 6. Raport doraźny przekazuje się Zamawiającemu niezwłocznie po jego sporządzeniu. Warunki wykonywania nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
164000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Matej&Matej Spółka Cywilna Elżbieta Matej Bolesław Matej
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177366.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 60 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Rozbudowa drogi gminnej Bujak - Dzierzkówek Stary
- Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
- Rewaloryzacja zabytkowego parku im. Ignacego Paderewskiego w Rzeczycy
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Rozbudowa istniejącej stacji wodociągowej w Jeleniu."
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.