eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500134585-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Miasto Tomaszów Lubelski: "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547189-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500111619-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Tomaszów Lubelski, Krajowy numer identyfikacyjny 95036911000000, ul. ul. Lwowska 57, 22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 642 125, e-mail przetargi@tomaszow-lubelski.pl, faks 84 664 22 43.
Adres strony internetowej (url): www.tomaszow-lubelski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w ramach realizacji zamówienia "Remont hali sportowej OSIR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz rozbudowa o krytą pływalnię w ramach zadania pn. Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych Miasta Tomaszów Lubelski poprzez modernizacje budynków OSiR - rozbudowę o krytą pływalnię, remont hali sportowej OSiR z zapleczem administracyjno-socjalnym oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami socjalnymi i usługowymi w Tomaszowie Lubelskim."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Koordynator i inspektorzy nadzoru inwestorskiego współdziałają z kierownikiem budowy, kierownikami robót i osobami wykonującymi nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia, w celu zapewnienia zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Do podstawowych obowiązków każdego inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ust. 2 prawa budowlanego; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) żądanie przed użyciem wyrobów budowlanych, materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych, przedłożenia dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych wyrobów, materiałów i urządzeń do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 6) uzasadnionych przypadkach żądanie przerwania wykonywania robót budowlanych oraz zabezpieczenia już wykonanych robót budowlanych, w szczególności, gdy wykonywanie robót zagraża życiu lub zdrowiu lub roboty są wykonywanie niezgodnie z umową, 7) wnoszenie zastrzeżeń dotyczących realizacji wykonywanych robót budowlanych, 8) zatwierdzanie protokołów odbioru robót, 9) informowanie Zamawiającego o dokonaniu przez pracownika Wykonawcy, a także osoby wykonujące prace na terenie budowy na podstawie umowy zlecenia, o dzieło lub innej umowy o świadczenie usług, czynności lub zaniechania dokonania czynności, które miało lub mogło mieć wpływ na jakość wykonywanych robót 10) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o katastrofie budowlanej, 11) ocena przedstawionego przez wykonawcę uzasadnienia faktycznego i prawnego w przypadku zmiany umowy dotyczącej realizacji dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp, w szczególności, czy dodatkowe roboty nie są objęte zamówieniem podstawowym, są niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych, a zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, oraz czy zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 12) rzeczowe i finansowe rozliczenie nadzorowanych robót, 13) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego lub ekspertyzy, 14) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 15) uczestniczenie w testach i próbach technicznych lub działaniach o podobnym charakterze, 16) organizowanie odbioru nadzorowanych robót budowlanych, 17) sporządzanie protokołów odbioru robót, 18) przekazanie terenu budowy wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, 19) przekazanie Wykonawcy dziennika budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, 20) współdziałanie z nadzorem autorskim i potwierdzanie wpisem do dziennika budowy pobytów autorów projektu w ramach nadzoru autorskiego, 21) nadzór nad postępem robót budowlanych, 22) informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji w trakcie wykonywania robót budowlanych i występowanie do projektanta o usunięcie nieprawidłowości w terminach umożliwiających ich usunięcie, 23) zatwierdzanie wyrobów budowlanych, instalacji, urządzeń i dostaw przewidzianych przez wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, a także kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, 24) sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na te urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, 25) kontrola sposobu składowania i przechowywania wyrobów budowlanych, 26) sprawdzanie i kontrola realizacji projektu organizacji ruchu drogowego w związku z wykonywanymi robotami, 27) dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia robót budowlanych, przyminimalnym stopniu utrudnień dla podmiotów trzecich, 28) ocena i weryfikacja propozycji wykonania robót zamiennych przedstawionej przez wykonawcę robot, 29) nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, 30) współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji i ewentualnych konsultacji społecznych, 31) udział jako doradca podczas ewentualnych kontroli Inspektora Nadzoru Budowlanego lub innych uprawnionych organów, 32) zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń wykonawcy robót w stosunku do Zamawiającego, 33) wstrzymanie robót wykonywanych w sposób zagrażający zdrowiu lub życiu ludzi, zagrażający środowisku naturalnemu lub z niedbalstwem, 34) dopilnowanie zabezpieczenia przez wykonawcę robót terenu budowy w przypadku odstąpienia od wykonania robót budowlanych, 35) rozliczenie robót budowlanych w przypadku odstąpienia od jego realizacji przez wykonawcę, 36) nadzór nad próbami i rozruchem pływalni, 37) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, 38) sporządzanie dokumentacji z odbioru robót budowlanych, 39) bieżące dokonywanie przeglądów terenu budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych, 40) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, o których mowa w umowie zawartej z wykonawcą robót budowlanych i sporządzenie protokołów z tych przeglądów. 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków ma prawo: 1) wydawać osobie uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 prawa budowlanego, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 2) żądać od osoby uprawnionej do kierowania robotami budowlanymi dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4. Do obowiązków każdego inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach posiadanych uprawnień i obowiązków należy również: 1) informowanie kierownika zamawiającego, koordynatora oraz Wykonawcę o dokonaniu przez pracownika Wykonawcy, a także osoby wykonujące prace na terenie budowy na podstawie umowy zlecenia, o dzieło lub innej umowy o świadczenie usług, czynności lub zaniechania dokonania czynności, które miało lub mogło mieć wpływ na jakość wykonywanych robót, 2) Złożenie Zamawiającemu wniosku z uzasadnieniem o przeprowadzenie badań, testów, prób lub ekspertyz, jeżeli może to mieć wpływ na jakość wykonywanych robót. 5. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego oraz koordynator wykonują swoje obowiązki zgodnie z zakresem swoich uprawnień i obowiązków. 6. Bez zgody Zamawiającego koordynator i inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest upoważniony do żądania wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, a także robót, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 Pzp. 7. Do koordynatora ust. 4 pkt 1 stosuje się odpowiednio. Narady § 2. 1. Na żądnie Zamawiającego w okresie wykonywania nadzoru inwestorskiego i robót budowlanych koordynator i inspektorzy nadzoru budowlanego uczestniczą w naradach. 2. Celem narad, o których mowa w ust. 1 jest: 1) przedstawienie przez Wykonawcę postępu w realizacji wykonywanych robót budowlanych, 2) omówienie problemów, jakie wystąpiły lub występują w realizacji wykonywanych robót budowlanych, 3) wyjaśnienie przez Wykonawcę zastrzeżeń Zamawiającego, koordynatora lub inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczących realizacji wykonywanych robót budowlanych. 3. Narady, o których mowa w ust. 1, odbywają się nie częściej niż raz na 21 dni. 4. Zamawiający zawiadamia koordynatora i inspektora nadzoru inwestorskiego Wykonawcę o naradach faksem lub pocztą elektroniczną na 7 dni przed terminem narady. Raporty § 3. 1. Koordynator i inspektor nadzoru inwestorskiego sporządzają: 1) raporty miesięczne, 2) raporty doraźne, 3) raport końcowy z wykonania robót (raport końcowy) 2. Raporty miesięczne obejmują każdy kolejny następujący po sobie miesiąc kalendarzowy i są składane w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po każdym miesiącu, którego dotyczy raport dotyczy. 3. Pierwszy raport miesięczny zostanie przedłożony po upływie pierwszego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy. 4. Raport miesięczny zawiera, co najmniej: 1) opis istotnych czynności i decyzji koordynatora/inspektora nadzoru inwestorskiego mających znaczenie dla prawidłowego wykonywania robót budowlanych, 2) stwierdzone zagrożenia i nieprawidłowości w toku wykonywania robót budowlanych i na terenie budowy, 3) stwierdzone zagrożenia i nieprawidłowości mające znaczenie dla fizycznego postępu wykonywanych robót budowlanych, w tym wielość opóźnienia i przyczyny tego opóźnienia, 4) zmiany w organizacji pracy i wykonawcy robót budowlanych, 5) informacje o postępie rzeczowym i finansowym wykonywanych robót budowlanych w okresie raportowanym oraz narastająco, w tym opis robót budowlanych wykonanych w raportowanym okresie, 6) informacje o planowanych lub podjętych działaniach w celu zapobieżenia wystąpieniu opóźnień w wykonywaniu robót budowlanych. 5. Raporty miesięczne składa się w formie pisemnej, w 3 egzemplarzach. 6. Raporty doraźne sporządza się: 1) gdy w toku wykonywania robót wystąpią zdarzenia mające lub mogące mieć wpływ na zmniejszenie jakości tych robót, 2) gdy roboty wykonywane są w sposób zagrażający życiu lub zdrowiu ludzi, 3) gdy w toku wykonywania robót wystąpią zdarzenia mające lub mogące mieć wpływ na zmniejszenie jakości wykonywanych robót, 4) w razie uzasadnionego podejrzenia, że wykonawca wykonuje roboty niezgodnie z umową. 7. Raporty miesięczne sporządza się w formie pisemnej w postaci papierowej. 8. Raport doraźny sporządza się niezwłocznie po stwierdzeniu wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 6. Raport doraźny przekazuje się Zamawiającemu niezwłocznie po jego sporządzeniu. Warunki wykonywania nadzoru inwestorskiego określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 164000.00
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Inżynierskie Matej&Matej Spółka Cywilna Elżbieta Matej Bolesław Matej
Email wykonawcy: bi@matej.pl
Adres pocztowy: ul. Lwowska 17
Kod pocztowy: 22-600
Miejscowość: Tomaszów Lubelski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177366.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177366.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199989.99
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 60

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.