To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-13
Ogłoszenie nr 500134360-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Wykonanie analiz w zakresie stosowania środków ochrony roślin w próbkach żywności pochodzenia roślinnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 535403-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 01061308300000,
ul. Al. Jana Pawła II
70,
00175
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5950050; 5950001, e-mail
info@arimr.gov.pl, faks
022 8602903; 6361677,3185411.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analiz w zakresie stosowania środków ochrony roślin w próbkach żywności pochodzenia roślinnego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPiZP.2610.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie przez Wykonawcę Badań laboratoryjnych Pierwotnych środków spożywczych pochodzenia roślinnego, w celu kontroli prawidłowości stosowania środków ochrony roślin, dla nie mniej niż 250 i nie więcej niż 370 przekazanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, zwaną dalej: "Zamawiającym" lub "ARiMR" Próbek, w celu określenia: a) stosowania środków ochrony roślin niedopuszczonych do obrotu (zgodnie z rejestrem środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi); b) stosowania środków ochrony roślin niezgodnie z etykietą; c) oznaczenia pozostałości pestycydów przekraczających największe dopuszczalne poziomy (NDP) określone w załącznikach II i III do Rozporządzenia (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 lutego 2005 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości pestycydów w żywności i paszy pochodzenia roślinnego i zwierzęcego oraz na ich powierzchni, zmieniającego dyrektywę Rady 91/414/EWG (Dz. Urz. UE L 70 z 16.03.2005, str. 1 ze zm.) albo wartości, o których mowa w art. 18 ust. 1 lit. b tego rozporządzenia, oraz przesłanie wyników Badań do Właściwych Oddziałów Regionalnych ARiMR, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek pozostałości środków ochrony roślin w badanych Próbkach - także kopii przedmiotowych Badań do Centrali ARiMR. 2) Liczba Badań przeprowadzonych dla Pierwotnych środków spożywczych pochodzenia roślinnego - owoce i warzywa świeże - wynosić będzie nie więcej niż 160 szt. 3) Liczba Badań przeprowadzonych dla Pierwotnych środków spożywczych pochodzenia roślinnego - ziarno zbóż, nasiona roślin strączkowych - wynosić będzie nie mniej niż 200 szt. 4) Liczba Badań przeprowadzonych dla Pierwotnych środków spożywczych pochodzenia roślinnego - nasiona roślin oleistych - wynosić będzie nie więcej niż 10 szt. 5) Jedno Badanie musi obejmować wykonanie analizy minimum 250 substancji aktywnych, w tym w szczególności 57 substancji wymienionych w Tabeli nr 1 zawartej w Rozdziale I.1 SIWZ. Dobór pozostałych 193 substancji aktywnych podlegających badaniu powinien uwzględniać analizę pozostałości środków ochrony roślin w płodach rolnych w zakresie: a) pestycydów zalecanych i stosowanych na dane uprawy w Polsce; b) substancji aktywnych wycofanych ze stosowania w Unii Europejskiej. 6) Liczba Próbek przekazanych do Badań nie przekroczy łącznie 200 szt. w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego. 7) Próbki Pierwotnych środków spożywczych pochodzenia roślinnego będą dostarczane na adres wskazany przez Wykonawcę na terenie Polski niezwłocznie po ich pobraniu. 8) Próbki będą zapakowane w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie oraz zaopatrzone w Protokół pobrania próbki. 9) Przesyłka próbek roślin do badań laboratoryjnych przewidziana została w ramach umowy pomiędzy ARiMR a Pocztą Polską na usługi kurierskie. 10) Zgodnie z ppkt 1) Zamawiający będzie mógł zmniejszyć liczbę zleconych Badań, w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 11) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie z Rozporządzeniem (WE) NR 882/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie kontroli urzędowych przeprowadzanych w celu sprawdzenia zgodności z prawem paszowym i żywnościowym oraz regułami dotyczącymi zdrowia zwierząt i dobrostanu zwierząt. 12) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności: a) wykonywanie badań laboratoryjnych oraz opracowywanie wyników badań, w związku z tym, że wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na czas realizacji zamówienia osoby, o których mowa powyżej na podstawie umowy o pracę. Ww. osoby powinny być zatrudnione w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. 13) Na potrzeby kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w ppkt 12) Wykonawca lub podwykonawca w trakcie realizacji Umowy, na żądanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 5 Dni Roboczych licząc od dnia przesłania żądania drogą elektroniczną lub faxem, zobowiązany jest do przedłożenia: - oświadczenia w odniesieniu do pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ppkt 12), na temat stosunku pracy i jej zakresu (z wyłączeniem informacji o wysokości wynagrodzenia). Nieprzedłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym terminie, oświadczeń lub przedłożenie oświadczeń, z których nie będzie wynikało, że Wykonawca lub podwykonawca spełnił wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 12) czynności co jest równoznaczne z nieprzedłożeniem oświadczeń, będzie skutkowało naliczeniem kary umownej, o której mowa w § 7 ust. 6 wzoru Umowy. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze Umowy wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.62.00.00 - Usługi analizy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UO-Technologia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85786.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.