To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-13
Ogłoszenie nr 500134262-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej: dostawa leków do Apteki Szpitalnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533751-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500065313-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 11019766400000,
ul. Al. J. Piłsudskiego
64,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
797704880, e-mail
iwona.jablonska@spzoz.wlodawa.pl, faks
825 724 170.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa leków do Apteki Szpitalnej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ASZ.382.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa leków do apteki szpitalnej z podziałem na 15 części w okresie 12 miesięcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33690000-3
Dodatkowe kody CPV: 33651100-9, 33622000-6, 33621400-3, 33614000-7, 33661100-2, 33661700-8, 33690000-3, 33692000-7, 33692510-5, 33651520-9, 33140000-3, 33141110-4, 33617000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4025.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4203.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37295
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54054.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 45 NAZWA: leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1486.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2313.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 59 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 60 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 66 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 75 NAZWA: leki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17768.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21383.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 76 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 81 NAZWA: leki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 91 NAZWA: Żywienie dojelitowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 94 NAZWA: Immunoglobulina |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 95 NAZWA: wosk kostny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 96 NAZWA: Tupfery |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 97 NAZWA: kompresy żelowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa unieważnienia art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Uzasadnienie faktyczne - brak ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Opracowanie dokumentu pt. "Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Obszaru Funkcjonalnego Włodawa" wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
- Budowa lub przebudowa gminnych dróg wewnętrznych, położonych w miejscowościach Babsk, Nowe Załucze, Wola Wereszczyńska i Zawadówka, gmina Urszulin, powiat włodawski.
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.