Ogłoszenie nr 500133981-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.
Opole: Dawne Opole - rewaloryzacja obiektów dziedzictwa kulturowego na obszarze dawnego Zamku Górnego i jego okolic.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Dawne Opole - rewaloryzacja obiektów dziedzictwa kulturowego na obszarze dawnego Zamku Górnego i jego okolic
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571308-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500037479-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000,
ul. Rynek-Ratusz
-,
45-015
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 44 38 702, e-mail
pzp@um.opole.pl, faks
77 44 58 326.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dawne Opole - rewaloryzacja obiektów dziedzictwa kulturowego na obszarze dawnego Zamku Górnego i jego okolic.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.042.3.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Dawne Opole - rewaloryzacja obiektów dziedzictwa kulturowego na obszarze dawnego Zamku Górnego i jego okolic": a. zagospodarowanie terenu wzdłuż ulicy Księcia Władysława II Opolczyka na cele rekreacyjne; b. renowacja elewacji budynku głównego szkoły oraz budynku dydaktycznego tzw. "Kasprowiczówki" (kolorystyka); c. przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części istniejącego budynku fizyki, remont konserwatorski bramy Zamku Górnego przy ul. Edmunda Osmańczyka / ul. Księcia Władysława II Opolczyka.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45112700-2,
45112710-5,
45262310-7,
45262311-4,
45262500-6,
45262510-9,
45400000-1,
45410000-4,
45421100-5,
45233120-6,
45450000-6,
45221113-7,
45310000-3,
45316000-5,
45316100-6,
45231220-3,
45330000-9,
45310000-3,
45314320-0,
32412110-8,
32322000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: do 30.05.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dawne Opole - rewaloryzacja obiektów dziedzictwa kulturowego na obszarze dawnego Zamku Górnego i jego okolic | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
26/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU sp. z o.o.,
,
ul. Grunwaldzka 25,
45-054,
Opole, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
termin zakończenia przedmiotu umowy: do 31.08.2018 r., wynagrodzenie brutto: 4 821 619,04 zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wstrzymanie przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków realizacji robót w baszcie Zamku Górnego i w rejonie odkrytego muru obronnego przy budynku fizyki (zgodnie z protokołami konieczności).
Protokół konieczności Nr 1
Zamówienie dodatkowe polegające na:
1. Wymianie starych wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku fizyki na poziomie
"-2".
2. Wykonaniu dodatkowych odcinków rurociągów i elementów sieci gazowej oraz usunięciu podziemnych przeszkód terenowych kolidujących z sieciami gazowymi.
3. Wykonaniu dodatkowych odcinków rurociągów i elementów sieci kanalizacji deszczowej oraz
usunięciu podziemnych przeszkód terenowych kolidujących z sieciami deszczowymi.
Uzasadnienie konieczności wykonania zamówienia dodatkowego:
1. W trakcie realizacji robót przygotowawczych do posadzek stwierdzono nieszczelności oraz ogólny zły stan techniczny istniejących podposadzkowych instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku fizyki, poziom "-2". W związku z powyższym projektant zalecił wymianę starej nieszczelnej instalacji na nową wraz z włączeniem do sieci zewnętrznej. Uzgodniono wymianę starej podposadzkowej instalacji kanalizacji sanitarnej na nową. Dokumenty odniesienia: zapisy z protokołów narad nr/data: 4/28.11.2017, 5/12.12.2017, notatka koordynacyjna z 19.12.2017r. potwierdzająca konieczność wymiany podposadzkowej instalacji sanitarnej w budynku fizyki na poziomie "-2".
2. W trakcie robót przy wymianie sieci gazowej stwierdzono zły stan techniczny przyłącza gazowego do budynku fizyki i do budynku plebani, które uległy znacznej korozji. Dodatkowo ze względu na nietypowy sposób przyłączenia do sieci gazowej budynku plebanii, zaistniała konieczność częściowej przebudowy
sieci wewnątrz budynku. Ponadto w trakcie robót odkryto mury i fundamenty które kolidują z odcinkami i elementami sieci gazowej. W związku z powyższym uzgodniono wykonanie dodatkowych odcinków i elementów sieci gazowej zgodnie z wpisem projektanta do dziennika budowy z 11.01.2018r. oraz usunięcie murów w zakresie kolidującym z projektowanymi sieciami. Dokumenty odniesienia: wpis projektanta do Dziennika Budowy z dnia 11.01.2018 r., zapisy z protokołów narad nr/data: 5/12.12.2017, 6/10.01.2018, notatka koordynacyjna z 11.01.2018 r. potwierdzająca konieczność wymiany przyłączy sieci gazowej i usunięcia kolizji z istniejącymi elementami podziemnymi.
3. W trakcie realizacji robót stwierdzono zły stan techniczny istniejących odcinków sieci kanalizacji deszczowej w zakresie odprowadzenia deszczówki z rur spustowych na elewacji pn.-zach. budynku fizyki, plebani oraz nawierzchni - chodnika przy figurze Św. Krzysztofa. Ponadto w trakcie robót odkryto mury i fundamenty które kolidują z odcinkami i elementami sieci deszczowej. Uzgodniono wymianę odcinków sieci deszczowej będących w złym stanie technicznym oraz usunięcie murów w zakresie kolidującym z projektowanymi sieciami. Dokumenty odniesienia: wpis projektanta do Dziennika Budowy z dnia 11.01.2018 r., zapisy z protokołów narad nr/data: 5/12.12.2017, 6/10.01.2018, notatka koordynacyjna z 11.01.2018 r. potwierdzająca konieczność wymiany odcinków sieci kanalizacji deszczowej i usunięcia kolizji z istniejącymi elementami podziemnymi.
Protokół konieczności Nr 2
Zamówienie dodatkowe polegające na:
1. Wykonanie nowych schodów do kamienicy przy komorze śmietnikowej, pogrubienie muru
oporowego z gabionów, zamiana technologii wykonania komory śmietnikowej.
2. Usuniecie stalowych belek wystających na zewnątrz budynku fizyki i kolidujących z komunikacją
ul. Ks. Opolczyka.
3. Wzmocnienie i montaż mocowań elementów elewacyjnych budynku "Głównego" i budynku
"Kasprowiczówki" Zespołu Szkół Mechanicznych.
Uzasadnienie konieczności wykonania zamówienia dodatkowego:
1. W trakcie realizacji robót związanych z montażem komory śmietnikowej stwierdzono bardzo zły stan techniczny istniejących schodów do kamienicy mieszkaniowej. Ponadto ze względu na bliską lokalizację komory śmietnika przy kamienicy i słabą nośność gruntów pod budynkiem w celu uniknięcia ewentualnych przemieszczeń kamienicy i zabezpieczenia ścian budynku zmieniono technologię wykonania komory na prefabrykowaną. Dodatkowo został pogrubiony mur oporowy z gabionów w celu stabilniejszego zabezpieczenia gruntu nasypowego przy kamienicy i śmietniku. W związku z powyższym projektant zalecił wymianę starych schodów , pogrubienie muru z gabionów oraz wykonanie komory śmietnika jako prefabrykat. Dokumenty odniesienia: zapisy z protokołów narad nr/data: 1/24.10.2017, 8/06.02.2018, 9/06.03.2018, 10/20.03.2018 oraz rysunki zamienne.
2. W trakcie realizacji robót ziemnych związanych z obniżeniem poziomu ul. Opolczyka przy budynku fizyki zostały odsłonięte stalowe belki wystające z budynku. Odkryte belki kolidują z obszarem jezdni po którym będą poruszały się pojazdy. W związku z powyższym uzgodniono obcięcie wystających belek stalowych równo z powierzchnią zewnętrzną ścian. Dokumenty odniesienia: zapisy z protokołów narad nr/data: 5/12.12.2017, 7/06.02.2018.
3. W trakcie realizacji robót stwierdzono brak mocowań kroksztyn i liniowych profili architektonicznych (drut przytwierdzający kroksztyny i profile architektoniczne uległ całkowitej korozji). Uzgodniono wykonanie nowych mocowań i wzmocnień zgodnie z wpisem projektanta do Dziennika Budowy. Dokumenty odniesienia: wpis projektanta do Dziennika Budowy 08.02.2018 r. (nr dziennika budowy 650/17).
Protokół konieczności NR 3
Zamówienie dodatkowe polegające na:
1. Wykonaniu elektrycznych instalacji zasilania i oświetlenia w pomieszczeniach baszty.
2. Wykonaniu nowych instalacji odgromowych budynku fizyki.
3. Przebudowa wewnętrznej linii zasilającej wraz z wbudowaniem przełącznicy w budynku fizyki. Linia zasilająca wszystkie budynki Zespołu Szkół Mechanicznych.
Uzasadnienie konieczności wykonania zamówienia dodatkowego:
1. W trakcie realizacji robót, po skuciu tynków w baszcie stwierdzono zły stan techniczny istniejących instalacji elektrycznych. W związku z powyższym projektant sporządził projekt dodatkowy, który został przekazany wykonawcy 07.05.2018 r. Uzgodniono, że należy wykonać nowe instalacji elektryczne oświetlenia i zasilania zgodnie z przekazanym projektem w pomieszczeniach baszty. Dokumenty odniesienia: projekt techniczny przekazany wykonawcy 07.05.2018r., zapisy z protokołów narad nr/data: 9/06.03.2018, 10/20.03.2018, 11/10.04.2018, 12/24.04.2018, 13/08.05.2018, 14/22.05.2018) , notatka koordynacyjna z 09.05.2018r. potwierdzająca konieczność realizacji instalacji oświetleniowej i zasilającej w baszcie.
2. W trakcie realizacji robót elewacyjnych stwierdzono bardzo zły stan techniczny instalacji odgromowych naściennych i podziemnych budynku fizyki. W związku z tym uzgodniono , że istniejącą instalację odgromową w zakresie ścian i części podziemnej należy wymienić. Dokumenty odniesienia: zapisy z protokołów narad nr/data: 7/23.01.2018, 8/20.02.2018, 9/06.03.2018, 11/10.04.2018, 12/24.04.2018, notatka koordynacyjna z 08.03.2018r. i z 12.04.2018r. stwierdzające zły stan techniczny instalacji odgromowej budynku fizyki i konieczność wymiany.
3. W trakcie przebudowy złącza kablowego ZK-246 przy budynku fizyki stwierdzono zły stan techniczny odcinka kabla - wewnętrznej linii zasilającej w budynku fizyki, na poziomie kondygnacji "-1". W związku z tym uzgodniono , że istniejącą linię zasilającą należy wymienić w zakresie zgodnym z przekazanym projektem z 03.04.2018r., rys. E-2 "Projekt budowlany instalacji elektrycznych. Narada nr/data: 8/20.02.2018, 9/06.03.2018, 12/24.04.2018 notatka koordynacyjna z 07.03.2018r. stwierdzająca zły stan techniczny odcinka wewnętrznej linii zasilającej i konieczność jego wymiany.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PN/03/2024 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW oraz magazynu energii.
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Sporządzenie inwentaryzacji techniczno - budowlanej wraz z oceną stanu technicznego oraz sporządzenie na ich podstawie świadectw charakterystyki energetycznej - 4 zadania częściowe.
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gminy Gniewoszów
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.