eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 21 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŚWIDWINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-13

Ogłoszenie nr 500133753-N-2018 z dnia 13-06-2018 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 21 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŚWIDWINIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553706-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500106228-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (url): http://21blot.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA, SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KOTŁOWNI I WĘZŁÓW CIEPLNYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 21 BAZĘ LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W ŚWIDWINIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/23/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych w kompleksach wojskowych Świdwin, Mrzeżyno, Trzebiatów, Mirosławiec". 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, zwanych w niniejszej specyfikacji istotnych zamówienia zadaniami, tj.: a) ZADANIE nr 1 - Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni i węzłów cieplnych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Świdwinie- szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8a do SIWZ b) ZADANIE nr 2 - Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mrzeżynie - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8b do SIWZ c) ZADANIE nr 3 - Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Trzebiatowie - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8c do SIWZ ZADANIE nr 4 - Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń kotłowni zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Mirosławcu - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8d do SIWZ 3. Czas reakcjiserwisu nie może być dłuższy niż 8 godzin, gotowość serwisu na wezwania awaryjne musi być całodobowa. 4. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej: Specyfikacjach technicznych odpowiednio dla każdego zadania, stanowiące załączniki nr 8.A, 8.B, 8.C i 8.D do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. "Projekt umowy", stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ . 6. Zamawiający w zadaniu 4 wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), na okres obowiązywania umowy, osób bezpośrednio wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. obsługi, serwisu i konserwacji urządzeń kotłowni - gdyż czynności te polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeksu pracy (Dz.U. z 2016r. poz. 666 z poźn. zm.). 7.Zamawiający na wszystkie zadania przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie czasu trwania usługi. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zamówienia do 31.12.2018 r. Pozostały zakres, wyrażony czasem realizacji, Zamawiający zrealizuje w przypadku uzyskania środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotowej usługi na 2019 rok

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE nr 1 - rejon Świdwin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15540.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CALESCO Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: calesco@calesco.pl
Adres pocztowy: ul. Tczewska 32
Kod pocztowy: 70-850
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26863.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26863.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26863.20
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE nr 2 - rejon Mrzeżyno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32440.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SANI-TECH Grupa SBS Wacław Bogdan Łazarczyk
Email wykonawcy: technika@sanitech.kol.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 10
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45460.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45460.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51733.80
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3 - rejon Trzebiatów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8160.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SANI-TECH Grupa SBS Wacław Bogdan Łazarczyk
Email wykonawcy: technika@sanitech.kol.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 10
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14464.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14464.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23616.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4 - rejon Mirosławiec

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138120.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ECOGAZ-SERVICE" Dobiesław Drzymała
Email wykonawcy: ecogazservice@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Sucharskiego 7A/2
Kod pocztowy: 73-200
Miejscowość: Choszczno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 206640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 206640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 265680.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.