Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500132975-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Ustka: Budowa obiektu kontenerowego - zaplecza sceny na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000,
ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
3,
76270
Ustka, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 154 300, e-mail
zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks
598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa obiektu kontenerowego - zaplecza sceny na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce.
Numer referencyjny
IKioŚ-ZP.271.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem negocjacji jest robota budowlana polegająca na budowie obiektu kontenerowego - zaplecze sceny na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce, na dz. nr 20/2. Zakres robót obejmuje:
a) budowę budynku kontenerowego wraz z infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną, zaprojektowanego w technologii lekkiej, na konstrukcji stalowej, z rur kwadratowych wraz z jego posadowieniem:
- obiekt parterowy, pokryty dachem jednospadowym, z odwodnieniem i obróbkami blacharskimi z blachy stalowej powlekanej. Wszystkie przegrody zewnętrzne izolowane termicznie;
- stolarka wewnętrzna: typowa drewniana. Okna PCV, dodatkowo stolarka zewnętrzna zabezpieczona poprzez montaż rolet antywłamaniowych. Przed wejściem do budynku podest;
- kontener wyposażony w instalacje wewnętrzna elektryczna;
- kontener wyposażony w instalacje wewnętrzna wod-kan i mechaniczną;
b) roboty wewnętrzne: w pomieszczeniach sanitarnych ściany wykończone glazurą na pełną wysokość. ściany oraz sufity od wewnątrz obudowane płytą g-k, zagruntowane, malowane. Wewnątrz ścianki działowe lekkie z płyt g-k z wypełnieniem wełną mineralną. Elewacja wykonana w technologii płyt hpl lub okładzin z płyt włókowo-cementowych;
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6 do zaproszenia.
II.5) Główny Kod CPV:
45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45400000-1,
45311200-2,
45332000-3
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie zastosowania przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zamierza zastosować tryb z wolnej ręki działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia na "Budowę obiektu kontenerowego (zadanie nr 1)" gdyż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Jedyną zmianą warunków przedmiotu zamówienia jest odstąpienie od wykonania połączenia kontenera z przyłączami wod - kan wyprowadzonymi do poziomu terenu oraz przyłączem elektrycznym zakończonym szafką TG, z uwagi na to, że przyłącza zewnętrzne (przyłącze elektryczne i przyłącze wod-kan) nie zostały wykonane z powodu unieważnienia postępowania (zadanie nr 2) przez Zamawiającego. Ponadto, należy nadmienić, że przedmiotowe roboty stanowią niewielki ułamek procentowy całości wynagrodzenia (ok. 3%), a szacowany czas wykonania tych elementów robót to jeden dzień roboczy. Z uwagi na to, że podstawowym przedmiotem zamówienia jest wykonanie i posadowienie obiektu kontenerowego, Zamawiający uznał ww. odstępstwo od warunków przetargowych ogłoszonych w BZP pod nr 560010-N-2018 jako nie istotne.
W dniu 20.04.2018r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poprzez zamieszczenie ogłoszenia w BZP pod nr 546059-N-2018, zgodnie z którym Zamawiający zamierzał powierzyć wykonanie zamówienia w zakresie budowy obiektu kontenerowego - zaplecze sceny na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce, na dz. nr 20/2, jednemu potencjalnemu Wykonawcy bez podziału na zadania z terminem wykonania całości robót do dnia 30 lipca 2018r.
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 11.05.2018r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W związku z informacjami, jakie uzyskał Zamawiający, odnośnie braku możliwości zrealizowania pełnego zakresu robót w wyznaczonym terminie, Zamawiający zmodyfikował zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, poprzez podzielenie zamówienia na części, dopuszczając możliwość zrealizowania zamówienia przez dwóch Wykonawców oraz zmianę terminów realizacji. W dniu 18.05.2018r. Zamawiający ponownie ogłosił postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego poprzez publikację ogłoszenia w BZP pod nr 560010-N-2018.
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 06.06.2018r. na podstawie:
a) art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na ZADANIE 1 - budowa obiektu kontenerowego
b) art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - cena oferty najkorzystniejszej przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia obejmującego ZADANIE 2 - budowa przyłączy wod-kan i przyłącza elektrycznego.
Zgodnie z powyższym ww. postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały sfinalizowane, dlatego, też przy utrzymaniu wszystkich warunków w zakresie zadania nr 1 z postępowania przetargowego - ogłoszenie o zam. BZP 560010-N-2018 z dnia 18.05.2018. zachodzi przesłanka do skorzystania z trybu określonego w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa obiektu kontenerowego - zaplecza sceny na Promenadzie Nadmorskiej w Ustce
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Dariusz Jędrzejczak BOX PLAY PL Budownictwo Modułowe,
,
Zdwórz 10/2,
09-520,
Łąck, kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne koszenie traw wraz z pielęgnacją zagospodarowanych terenów zieleni na terenie Gminy Ustka
- Przygotowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz opinii urbanistycznych
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego bezemisyjnego
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Budowa sali gimnastycznej przy SP 3 w Lędzinach
- Zakup i montaż platformy schodowej oraz systemów komunikacyjno-informacyjnych w budynkach Szkół Podstawowych w Garbowie i Przybysławicach
- Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.