eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › "Świadczenie usług sprzątania w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" i obejściu budynku, domku myśliwskim "Koliba" w Dołżycy oraz wiaty edukacyjnej przy Nadleśnictwie i "Kolibie".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-12

Ogłoszenie nr 500131713-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.

Cisna: "Świadczenie usług sprzątania w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" i obejściu budynku, domku myśliwskim "Koliba" w Dołżycy oraz wiaty edukacyjnej przy Nadleśnictwie i "Kolibie".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582810-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500037132-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cisna, Krajowy numer identyfikacyjny 37001467900000, ul. Cisna 87A, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 013 4686301, 668036997, e-mail cisna@krosno.lasy.gov.pl, faks 134 686 435.
Adres strony internetowej (url): http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Świadczenie usług sprzątania w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" i obejściu budynku, domku myśliwskim "Koliba" w Dołżycy oraz wiaty edukacyjnej przy Nadleśnictwie i "Kolibie".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA. 270. 8.2017.NH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" i obejściu budynku, domku myśliwskim "Koliba" w Dołżycy oraz wiaty edukacyjnej przy Nadleśnictwie i "Kolibie". Szczegółowy zakres usługi sprzątania polegać będzie: 1) Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń hotelowych, szkoleniowych, konferencyjnych, technicznych, technologicznych, magazynowych i sanitarnych obejmujących następujące czynności: a) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych, b) konserwację podłóg parkietowych, c) zmywanie i konserwacja posadzek ceramicznych, d) wymiana brudnej bielizny pościelowej i ręczników, e) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych tj. mycie umywalek, kabin natryskowych i muszli klozetowych z ich dezynfekcją, oraz czyszczenie armatury sanitarnej; f) w miarę potrzeb uzupełnienie papieru toaletowego i innych środków kosmetycznych dostarczonych przez Zamawiającego g) opróżnianie pojemników na śmieci w całym ośrodku wraz z ich wyniesieniem do kontenera; h) mycie: luster i ścian pokrytych płytkami glazurowymi, i) odkurzanie i konserwacja mebli; j) mycie okien - na bieżąco, k) na bieżąco czyszczenie powierzchni szklanych w całym ośrodku (stolarka okienna, drzwiowa, luksfery), l) pielęgnacja kwiatów i krzewów ozdobnych w obiekcie jak również przed obiektem; m) utrzymanie w czystości placu przed wejściem do obiektu w zimie odśnieżanie, jeżeli jest taka potrzeba, n) sprzątanie wiat przed obiektami (przy Ośrodku i Kolibie), jeżeli będzie taka potrzeba, o) obsługa pralni ośrodka - wykonywanie prania i prasowania (ręczniki, pościel, obrusy, serwety i inne będące na wyposażeniu ośrodka) p) układanie czystej bielizny w magazynie; q) czyszczenie armatury teletechnicznej, elektrycznej; r) czyszczenie okuć drzwiowych i okiennych; s) czyszczenie z kurzu obrazów, oraz innych elementów dekoracyjnych; t) czyszczenie grzejników; u) zmywanie posadzek terakotowych zewnętrznych z ich konserwacją np. balkony, tarasy; v) czyszczenie z konserwacją elementów drewnianych w Ośrodku i Kolibie; w) trzepanie narzut, kołder, poduszek, chodników, x) pranie i czyszczenie wykładzin dywanowych, chodników na bieżąco, y) pranie i czyszczenie tapicerki krzeseł, foteli i kanap na bieżąco w Ośrodku i Kolibie, z) utrzymanie w czystości wind, aa) utrzymanie w czystości dioramy ze zwierzętami, bb) odbieranie pokoi po gościach (sprawdzanie stanu pokoi i wyposażenia), cc) wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń i otoczenia Ośrodka oraz domku myśliwskiego Koliba, dd) sprzątanie pomieszczeń magazynowych oraz strychów na bieżąco. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji pracowników przewidzianych do zatrudnienia przez Wykonawcę w charakterze obsługi porządkowej Ośrodka i domku Koliba. 3) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący prace porządkowe natychmiast po zauważeniu zgłaszali występujące usterki, braki i uszkodzenia wyposażenia Kierownikowi Ośrodka lub wyznaczonemu przez Kierownika pracownikowi. 4) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący prace porządkowe byli wyposażeni w estetyczne i funkcjonalne stroje, dostosowane do wykonywania różnego rodzaju prac określonych zakresem niniejszego zamówienia (obsługa pokoi, obsługa pralni). 5) Wykonawca zobowiąże swoich pracowników zatrudnionych przy realizacji umowy do dbania o estetykę stroju oraz profesjonalne i sprawne wykonywanie usług. 6) Wymaga się od pracowników Wykonawcy odnoszenia się w sposób życzliwy i uprzejmy do osób korzystających z usług Ośrodka. 7) Wymaga się od Wykonawcy, aby pracownicy świadczący usługi porządkowe i obsługujący pralnię Ośrodka posiadali aktualne badania lekarskie (książeczki). 8) Wykonawca będzie wyznaczał jedną osobę z zatrudnionych przy wykonywaniu umowy, która będzie pełniła dyżur na wezwanie telefoniczne w przypadku np. awarii itp. 9) Zamawiający wymaga, aby sprzątanie obiektów odbywało się w terminie i w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, a także w dni ustawowo wolne od pracy; 10) Wszystkie czynności zawarte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być wykonywane przy użyciu środków czystości, środków piorących oraz narzędzi, maszyn i urządzeń Wykonawcy. 11) Używane do wykonywania prac określonych w w/w opisie środki czystości, środki piorące muszą być dostosowane do czyszczonych powierzchni i powinny posiadać wymagane atesty oraz karty bezpieczeństwa a ich asortyment powinien być uzgodniony z Kierownikiem Ośrodka. 12) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni na bieżąco wgląd do używanych w Ośrodku preparatów chemii czystościowej i piorącej. 13) Zamawiający zabrania Wykonawcy świadczenia usług pralniczych oraz prasowalniczych obcym firmom lub osobom fizycznym. 14) Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy pomieszczenia socjalne, pomieszczenia magazynowe, pralnię wraz z urządzeniami pralniczymi oraz bieliznę pościelowa. 15) Za wszystkie braki, uszkodzenia i zniszczenia powierzonych przedmiotów oraz uszkodzenia i zniszczenia wyposażenia i sprzętu OSW "Wołosań", domku myśliwskiego "Koliba" oraz wiaty odpowiedzialność materialną ponosi Wykonawca, a ich koszty zostaną potrącone z Wynagrodzenia. 16) Wymaga się od Wykonawcy dbałość i estetykę stroju przy realizacji umowy oraz profesjonalne i sprawne wykonanie usług. 17) Zamawiający umożliwi Wykonawcy, przed złożeniem oferty, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach. 18) Informacje ogólne: a) Ogólna powierzchnia do sprzątania: ? - Ośrodek Szkoleniowo -Wypoczynkowy "Wołosań" - około 1974 m2 ? - Domek myśliwski "Koliba" - 204,17 m2 ? - Wiata przy domku "Koliba" - 30 m2 ? - Wiata edukacyjna przy Nadleśnictwie - 123,45 m2 b) Lokalizacja: ? - Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy "Wołosań" - 38-607 Cisna 87 ? - Domek myśliwski "Koliba" z wiatą - miejscowość Dołżyca ? - Wiata edukacyjna przy Nadleśnictwie -38-607 Cisna 87A Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem (narzędzia, urządzenia i materiały); b) wykonuje prace przy pomocy własnego personelu i pod własnym nadzorem; c) zakupuje na własny koszt wszelkie środki niezbędne do wykonania zamówienia w szczególności środki czystości, dezynfekujące oraz worki na śmiecie. 2) Utrzymanie czystości w obiekcie Zamawiającego wykonywane będzie środkami chemicznymi Wykonawcy o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu: domestos, cif, cilit, clin, pronto lub równoważnymi. 3) Do zmywania, czyszczenia, konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni wysokiej jakości środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.). 4) W ramach wykonywanych usług Wykonawca musi zapewnić wszelkie materiały, środki chemiczne i sprzęt oraz środki ochrony osobistej i odzież ochronną dla osób wykonujących usługę. 5) Wszelkie środki chemiczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie na terenie Unii Europejskiej. 6) Wykonawca na żądnie Zamawiającego udostępni na bieżąco wgląd do używanych środków czystości. 7) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność karną i materialną za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek działań innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 8) Wykonawca wyznaczy pracownika/Koordynatora nadzorującego realizację Sprzątania. Koordynator musi dysponować telefonem komórkowym, którego numer będzie dostępny Zamawiającemu, co umożliwi bezpośrednie przekazywanie uwag dotyczących nieprawidłowej realizacji Sprzątania. Numery telefonu komórkowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed rozpoczęciem pierwszego dnia Sprzątania. 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby pracownicy Sprzątający łącznie z Koordynatorem zostali zobowiązani do zachowania tajemnicy wszystkich informacji, których dotyczą Zamawiającego uzyskanych w związku z wykonywaniem Sprzątania. 10) Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego na piśmie z 5 (pięcio) - dniowym wyprzedzeniem o zmianie pracownika Sprzątającego i/lub Koordynatora. Zmiana pracownika nie może mieć miejsca częściej niż 1 (jeden) raz na 3 (trzy) miesiące. W treści pisma informującego o zmianie pracownika Wykonawca poda powody zmiany jak również do pisma załączy dokumenty potwierdzające zaistnienie okoliczności jak i dokumenty dotyczące proponowanego pracownika, tj. dokumenty, o których mowa w pkt. 7 litr. a i b 11) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg i terminowe wykonywanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 12) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 13) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownikami świadczącymi Usługi będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy. 14) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy świadczący Usługi będą posiadali aktualne badania lekarskie, niezbędne do wykonania powierzonych im obowiązków. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Pracownikom świadczącym Usługi odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 16) Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą posiadały znajomości języka polskiego w stopniu komunikatywnym na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. Wszystkie prace porządkowe będą podlegać wyrywkowemu sprawdzeniu przez Zamawiającego przy pomocy obiektywnych parametrów stanu zabrudzenia, np. potarcie ściereczką elementów wyposażenia pokoi hotelowych lub subiektywnych ocen stanu czystości wykładzin, dywanów, łazienek itp. Na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, przy realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnienia na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy osób, wskazanych w ofercie, które zostaną skierowane do bezpośredniej realizacji zamówienia (personel sprzątający) - tzw. Obowiązek Zatrudnienia. W przypadku realizacji zamówienia przez Podwykonawcę, powyższy obowiązek dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę obciąża Podwykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji pracowników przewidzianych do zatrudnienia przez wykonawcę w charakterze obsługi sprzątającej.


II.4) Główny kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV:

90919200-4,

90911200-8,

90911000-6,

98310000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
17 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu rzeczowego o dodatkowe usługi sprzątania powstałe wyniku pożaru w domku myśłiwskim Koliba. Wartość usług dodatkowych wynosi: 1 230,00 zł brutto (słownie: tysiąc dwieście trzydzieści złotych 00/100 PLN).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Związku z koniecznością realizacji czynności sprzątania pomieszczeń w domku myśliwskim "Koliba", wynikającą z remontem po pożarze, obejmującym usunięcie zanieczyszczeń popożarowych wszystkich pomieszczeń domku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Dokonanie zmian umowy nr 271.50.2017 zawartej w dniu 02.10.2017 r. na podstawie aneksu z dnia 30.05.2018 r. w następującym zakresie: "W związku z dodatkowym wynagrodzeniem, o którym mowa w ust. 1 zmianie ulega treść postanowienia § 12 ust 1 pkt. 2) Umowy, które otrzymuje następujące brzmienie: "wynagrodzenie brutto za realizację całego przedmiotu Umowy w wysokości 206 148,00 zł (słownie: dwieście sześć tysięcy sto czterdzieści osiem złotych 00/100 PLN), na które składa się kwota wynagrodzenia netto w wysokości 167 600,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt siedem tysięcy sześćset złotych 00/100 PLN) oraz podatek VAT (stawka 23 %), tj.: 38 548,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy pięćset czterdzieści osiem złotych 00/100 PLN)"

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.