To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-12
Ogłoszenie nr 500131677-N-2018 z dnia 12-06-2018 r.
Urząd Gminy: Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Morawianki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555708-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 53190900000,
ul. Bejsce
252,
28512
Bejsce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 511 010, e-mail
ugbejsceinwestycje@interia.pl, faks
041 3511010 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gminy.com.pl/bejsce
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Morawianki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BIDR.271.8.18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbudowę budynku OSP Morawianki poprzez dobudowę garażu na samochód pożarniczy. W ramach przedmiotowego zadania należy wykonać: 1) Stan surowy: - roboty ziemne; - ławy fundamentowe, żelbetowe, prostokątne o szerokości do 0,6 m; - ściany fundamentowe i piwniczne z bloczków betonowych o grubości 24 cm wraz z izolacją; - ściany budynków jednokondygnacyjnych z pustaków ceramicznych o grubości 25 cm wraz z otworami na okna, drzwi i wrota; - stropy żelbetowe - płytowe z nadbetonem. Wieńce monolityczne na ścianach zewnętrznych; - więźby dachowe jętkowe z tarcicy; - pokrycie dachu i obróbki blacharskie blachą dachówkopodobną. Płyty dachowe o wymiarach 1,32 x 0,41 m; - rynny oraz rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej płaskiej o grubości 0,50 mm. 2) Stan wykończeniowy: - montaż okien i drzwi; - obsadzenie bramy garażowej segmentowej; - tynki zwykłe wewnętrzne III kategorii ścian i słupów; - dwuwarstwowe sufity podwieszone na ruszcie metalowym; - posadzki z płytek kamionkowych GRES 20 x 20 cm na zaprawach klejowych; - dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą syntetyczną z dwukrotnym poszpachlowaniem; - dwukrotne malowanie farba emulsyjną z gruntowaniem płyt gipsowych, spoinowanych, szpachlowanych; - ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grub. 14 cm; - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego o fakturze typu "baranek" lub "kornik"; 3) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 4) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, 5) Po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych, uporządkowanie terenu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, 6) Oznakowanie i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 7) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) Zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w dokumentacji (projekty budowlane), w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót, które stanowią załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny i należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. 3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że maja takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i jej załącznikach, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiORB. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania "równoważności". 4. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. 6. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy. 7. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie Umowy - zał. nr 7 niniejszej specyfikacji. 9. Termin wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia do dnia: 31.08.2018 r. 2) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez wad. UWAGA: termin udzielenia rękojmi i gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 11. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych w tym obsługi maszyn i urządzeń budowlanych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45232000-2, 45310000-3, 45400000-1, 45300000-0, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97324.32
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "RASBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93492.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.