eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-09

Ogłoszenie nr 500130292-N-2018 z dnia 09-06-2018 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529788-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

10/WOG/U/Żywn./18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych przez kuchnie żołnierskie w szacunkowej ilości 160.000 litrów, z następujących obiektów: 1) 17. Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. 4-go Marca 3 Koszalin z kuchni żołnierskiej nr 1, (budynek nr 61 na terenie kompleksu Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie budynek nr 23 tamże). 2) Kuchnia żołnierska budynek nr 22 kompleks Grupy Lotniczej Darłowo przy ul. Zwycięstwa 2. 3) Kuchnia żołnierska budynek nr 16 w kompleksie Punktu Bazowania przy ul. Wiosennej w Kołobrzegu. Odbiór odpadów kuchennych pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę odbywać się będzie: 1) z obiektów w Koszalinie - codziennie w godzinach pomiędzy 8.00-15.00, 2) z obiektu w Darłowie - raz w tygodniu (w piątki) w godzinach jak wyżej oraz w razie potrzeby dodatkowo raz w tygodniu na wezwanie Zamawiającego. 3) z obiektu w Kołobrzegu - raz w tygodniu (w piątki) w godzinach jak wyżej oraz w razie potrzeby dodatkowo raz w tygodniu na wezwanie Zamawiającego. 4) dodatkowy odbiór odpadów z kuchni żołnierskiej w Koszalinie poza wskazanymi terminami lub dostarczenie dodatkowych pojemników będzie odbywał się w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego. 3. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest wyposażyć Zamawiającego w kontenery izotermiczne, komory chłodnicze oraz pojemniki - w każdym z obiektów według potrzeb - zapewniające odpowiednią temperaturę przechowywania odpadów. 4. Wykonawca własnym staraniem ustawia kontenery w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz ponosi wszelkie koszty związane z ich działaniem. 5. Pojazdy, kontenery izotermiczne, komory chłodnicze oraz pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia, które stykają się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi muszą być przez Wykonawcę utrzymywane w czystości poprzez mycie, czyszczenie i dezynfekcję po każdym użyciu oraz muszą być puste, czyste i suche przed użyciem; 6. Użyczone pojemniki powinny być oznakowane trwale kodem odpadu 20 01 08 oraz opisane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923), sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich hermetycznego zamknięcia, szczelności oraz powinny posiadać uchwyty (wgłębienia) umożliwiające przenoszenie ich do kontenera lub urządzeń izotermicznych; 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza proces załadunku odpadów z miejsca ich gromadzenia. 8. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, zawierającej zestawienie ilościowe i jakościowe (kod 20 01 08), sporządzonej w 3 egzemplarzach przez Zamawiającego, który przekazuje je Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973), podpisanej przez przedstawiciela Zamawiającego (tj. kierownik kuchni, kucharz zmianowy lub inna osoba upoważniona) oraz odbiorcę 9. Strony zobowiązują się postępować z odpadami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z: 1) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nieprzydatnych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. U. UE 2009 r. nr 300); 2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2017.519 - j.t.); 3) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2016.1987 - j.t.); 4) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017.1289 - j.t.).);oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. aktów prawnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOSAN Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chałupy 13
Kod pocztowy: 76-024
Miejscowość: Świeszyno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 164160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wyboru oferty dokonano w wyniku odstąpienia od podpisania umowy przez Wykonawcę: MATEX, inż. Mateusz Milczarek, ul. Cicha 2/15, 77 - 330 Czarne, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Zamawiający zbadał czy Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.