To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500130038-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553902-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500102294-N-2018, 500106011-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000,
ul. pl. Nowy Targ
42377,
50141
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7779230, 7779231, e-mail
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks
717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/24/2018/BPM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie nr 1 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych, Zadanie nr 2 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych Zadanie nr 3 - obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych 2. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego przekazanych drogą elektroniczną (e-mailem). 3. Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego sporządzonego przez Zamawiającego w 2 egz. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy oraz załącznikach do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25866
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDEODRUK Piotr Pronobis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30368.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12363.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDEODRUK Piotr Pronobis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52742.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161617
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VIDEODRUK Piotr Pronobis
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183270
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa systemu do rejestracji szerokiego zakresu sygnałów fizjologicznych (3 szt.) dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wyb. J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w gar dolnośl.: KMP Jelenia Góra, KPP Lwówek Śląski, KPP Oława, KPP Strzelin, KPP Środa Śląska, KP Nowa Ruda, KP Syców
- Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
- Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.