To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-08
Ogłoszenie nr 500129418-N-2018 z dnia 08-06-2018 r.
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica: "Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w 2018 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552162-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zamrzenica, Krajowy numer identyfikacyjny 9055078528001,
ul. Zamrzenica
,
89510
Bysław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 341 175, e-mail
zamrzenica@torun.lasy.gov.pl, faks
523 341 173.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Utrzymanie przejezdności dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zamrzenica w 2018 r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.1.5.2018.ZG4
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót mających na celu utrzymanie przejezdności dróg leśnych, w zasięgu Nadleśnictwa Zamrzenica. Roboty będą realizowane w leśnictwach: - Janiagóra - oddz. 317, 318, 320, 321 - profilowanie dróg na długości 3,0 km. - Klonia, Leontynowo i Pieńkowo - tj. na obszarze leśnym zniszczonym wskutek huraganowych wiatrów z sierpnia 2017r, sporadycznie na terenie innych leśnictw Nadleśnictwa Zamrzenica. Działania te będą miały charakter ciągły. Zamawiający będzie zlecał roboty wg bieżących potrzeb, wskazując odcinki dróg przeznaczone do bieżących napraw, technologię naprawy oraz określając termin jej wykonania. Rozliczenia będą dokonywane na podstawie jednostek obmiarowych opisanych poniżej. 1.1. Prace utrzymania przejezdności dróg leśnych będą obejmowały: a) Część I zamówienia: Uzupełnienie ubytków poprzez wbudowanie kruszywa, w zakresie: ? Zdjęcie humusu i wyrównanie naprawianego fragmentu drogi (korytowanie). ? Zagęszczenie wyrównanej powierzchni walcem. ? Wykonanie warstwy odcinającej grubości 15 cm - roboty wykonywane opcjonalnie, wyłącznie na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg, ? Rozplantowanie kruszywa na odpowiednio wyprofilowanym podłożu i zagęszczeniu walcem do grubości zmiennej 15 lub 25 cm. ? Rozwiezienie i zagęszczenie pospółki celem zaklinowania i zakrycia tłucznia - wymagana grubość po zagęszczeniu 3 cm. ? Zagęszczenie całości walcem. ? Odtworzenie poboczy na całej długości remontowanego fragmentu drogi, w razie konieczności uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym, pobocza wysokościowo muszą nawiązywać do nawierzchni wyremontowanej drogi. ? Wykonanie odpływów bocznych wody w miejscach zaniżonych. Materiały (tłuczeń i żwir) powinny być rozkładane w warstwie o jednakowej grubości, takiej aby ich ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Przyjmuje się tolerancję grubości warstw kruszywa ? 15 %, pospółki ? 25% przy pojedynczym punkcie pomiarowym, jednak średnia z pomiarów warstwy nie może być mniejsza od wymaganych. Spadek nawierzchni w zależności do warunków terenowych oraz uzgodnień z Zamawiającym należy przyjąć daszkowy o nachyleniu 5% lub jednostronny o nachyleniu 3% Zamawiający dopuszcza wykorzystanie w konstrukcji nawierzchni kruszywa łamanego frakcji 0-63,0 z rozkruszonego betonu cementowego. Przy wykorzystaniu kruszywa budowlanego muszą zostać zachowane parametry fizyczne nie gorsze niż mieszanek stabilizacyjnych z kruszywa naturalnego - zgodnie z normą zgodnie z PN-S-06102: 1997 "Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie". W przypadku zastosowania gruzu Wykonawca zobowiązany jest udokumentować jego pochodzenie, przedstawić aprobatę techniczną lub wyniki badań laboratoryjnych stwierdzające przydatność materiału do stosowania w budownictwie drogowym. Wszystkie materiały użyte do remontu dróg powinny posiadać stosowne aprobaty lub dokumenty potwierdzające pochodzenie i jakość i zgodność z wymaganymi normami. Przyjęte technologie remontu dróg leśnych poprzez wbudowanie kruszywa: 1) Technologia I - wykonanie w/w prac przy założeniu: wbudowanie w ubytki średnio 15 cm kruszywa wraz z przykryciem pospółką drogową - 3 cm, przeciętna szerokość drogi 3,5m - jednostka rozliczeniowa - m2 wyremontowanego odcinka (wbudowanego kruszywa). 2) Technologia II - wykonanie w/w prac przy założeniu: wykonanie warstwy odcinającej o grubości 15 cm, wbudowanie w ubytki średnio 15 cm kruszywa wraz z przykryciem pospółką drogową - 3 cm, przeciętna szerokość drogi 3,5m - jednostka rozliczeniowa m2 wbudowanego kruszywa. 3) Technologia III - wykonanie w/w prac przy założeniu: wbudowanie w ubytki średnio 25 cm kruszywa wraz z przykryciem pospółką drogową - 3 cm, przeciętna szerokość drogi 3,5m - jednostka rozliczeniowa - m2 wyremontowanego odcinka (wbudowanego kruszywa). 4) Technologia IV - wykonanie w/w prac przy założeniu: wykonanie warstwy odcinającej o grubości 15 cm, wbudowanie w ubytki średnio 25 cm kruszywa wraz z przykryciem pospółką drogową - 3 cm, przeciętna szerokość drogi 3,5m - jednostka rozliczeniowa m2 wbudowanego kruszywa. b) Część II zamówienia: Profilowanie dróg leśnych: Profilowanie dróg ma na celu poprawienie profilu poprzecznego drogi i jej wyrównanie zapewniające swobodny odpływ wód opadowych. Roboty zaleca się wykonywać równiarkami drogowymi, przy lekko nawilgoconym gruncie. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniekształcenia drogi, rodzaju gruntu oraz sposobu profilowania. Profilowanie i równanie dróg należy prowadzić po śladzie istniejącej drogi, w jej koronie (średnia szerokość jezdni 3,5m + pobocza 2x0,5m). Prace utrzymaniowe mają polegać na: - usunięciu z profilowanej drogi kamieni, korzeni, humusu i zadarnienia wraz z rozplantowaniem poza pasem drogi, maksymalna grubość odkładu 15 cm, - przywróceniu nawierzchni gruntowej właściwych parametrów geometrii, uzupełnieniu wybojów i kolein gruntem rodzimym oraz mechanicznym zagęszczeniu, - wykonaniu ścieków podłużnych, nacięciu płytkich ścieków na krawędzi pobocza oraz wykonaniu odpływów bocznych wody w miejscach zaniżonych, - zagęszczeniu wyprofilowanej drogi gruntowej walcem. Nawierzchnię należy zagęścić tak, aby przejeżdżający pojazd (samochód ciężarowy wywożący drewno z lasu o obciążeniu minimalnym 7,5 t/oś poruszający się z prędkością max 30km/h) nie pozostawiał żadnych kolein - dopuszcza się pozostawienie śladu po kołach samochodu maksymalnie do 3 cm. Spadek nawierzchni w zależności do warunków terenowych oraz uzgodnień z Zamawiającym należy przyjąć daszkowy o nachyleniu 7% lub jednostronny o nachyleniu 5%. Jednostką obmiarową dla profilowanie dróg leśnych jest długość drogi wyrażona w kilometrach. c) Część III zamówienia: Prace godzinowe koparko - ładowarką: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koparko - ładowarką prac ziemnych w zakresie budownictwa drogowego. Ze względu na niemożliwy do ustalenia sposób rozliczenia w jednostkach naturalnych, jednostką obmiarową będzie godzina pracy sprzętu mechanicznego - 1 h. 1.2 Lokalizacja dróg przeznaczonych do remontu. Odcinki dróg będące przedmiotem zamówienia znajdują się w zasięgu administracyjnym Nadleśnictwa Zamrzenica: - leśnictwo Janiagóra - oddz. 317, 318, 320, 321 - profilowanie dróg na długości 3,0 km. - leśnictwa: Klonia, Leontynowo i Pieńkowo - drogi w kompleksach leśnych, lokalizacja zmienna. Odcinki dróg przeznaczone do napraw oraz sposób naprawy zostaną określone w zleceniu. 1.3. Zakres robót. Zamawiający gwarantuje zapewnienie zakresu usług, na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych, w następującym przedziale finansowym,: 1) dla części I zamówienia (wbudowanie kruszywa): a. kwota minimalna zleconych usług - 360 tys. zł netto, b. maksymalna kwota zamówienia - 470 tys. zł netto, 2) dla części II zamówienia (profilowanie dróg): a. kwota minimalna zleconych usług - 20 tys. zł netto, b. maksymalna kwota zamówienia - 35 tys. zł netto, 3) dla części III zamówienia (usługi koparko-ładowarką): a. kwota minimalna zleconych usług - 12 tys. zł netto, b. maksymalna kwota zamówienia - 30 tys. zł netto 1.4. Sposób zlecania robót. Zamawiający przekaże Wykonawcy zlecenie zawierające szczegółową lokalizację (szkic) odcinka przeznaczonego do naprawy oraz przyjętą technologię naprawy. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania usługi w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Jednorazowo zlecenia będą obejmowały zakres robót nie mniejszy niż: -w przypadku uzupełnienia ubytków poprzez wbudowanie kruszywa - 700 m2, - w przypadku profilowania dróg leśnych - 1 km, - w przypadku prac godzinowych koparko-ładowarką - 6 h. 1.5. Odbiór wykonanych robót. Zamawiający dokona odbioru zrealizowanych zleceń w ciągu 3 dni roboczych. Odbiór będzie polegał na sprawdzeniu prawidłowości wykonanych robót tj. grubości wbudowanych warstw, powierzchni wykonanych robót i zagęszczenia oraz potwierdzeniu faktycznie wykonanych jednostek obmiarowych. Zamawiający dokona płatności za zrealizowane roboty w terminie 7 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 1.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111000-8, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Uzupełnienie ubytków poprzez wbudowanie kruszywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
470000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład sprzętowo-transportowy Czesław Pawłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podana cena jest średnią arytmetyczną stawką brutto za wykonanie 1m2. Całkowita wartość umowy wynosi 578100.00 pln brutto. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Profilowanie dróg leśnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład sprzętowo-transportowy Czesław Pawłowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2337.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podana cena jest ceną brutto za 1km profilowania dróg. Całkowita wartość umowy wynosi 43050.00 pln brutto. |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Prace godzinowe koparko - ładowarką |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi koparką i naprawa sprzętu Marek Kilichowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Cena oferty jest ceną brutto za 1 godzinę pracy koparko-ładowarką. Całkowita wartość brutto umowy wynosi 36900.00 pln. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.