Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-07
Ogłoszenie nr 500127711-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546760-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500091961-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19003674300000,
ul. ul. Marii Skłodowskiej-Curie
6,
83400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 862 869, e-mail
koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl, faks
586 862 869.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sa.270.4.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren Nadleśnictwa Kościerzyna w ramach dwóch części zamówienia części zamówienia. 3.2 Zamawiający udzieli zamówienie w podziale na trzy części zamówienia: 1) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 - bieżąca konserwacja i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren obrębu leśnego Kościerzyna w Nadleśnictwie Kościerzyna. Zamawiający wyodrębnił w ramach przedmiotowej części zamówienia trzy zadania: a) Zadanie 1 - Profilowanie dróg leśnych gruntowych z wałowaniem walcem wibracyjnym samojezdnym. Zadanie obejmuje wykonanie profilowania równiarką oraz zagęszczanie walcem wibracyjnym samojezdnym dróg. Zamawiający przewiduje ilość kilometrów profilowania i zagęszczania: około 40 km. Wykonawca dokona wyceny 1 km profilowania drogi o średniej szerokości 3,5 m wraz z zagęszczaniem walcem wibracyjnym samojezdnym. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu zamawiającemu wykonania robót zostaną one sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 km zawartych w ofercie Wykonawcy. b) Zadanie 2 - Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie walcem wibracyjnym samojezdnym gruzu budowlanego. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia: 1700 m2. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego gruzu budowlanego frakcji 0-63 mm w ubytki o średniej grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia gruzu musi posiadać świadectwo pochodzenia. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną one sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy. c) Zadanie 3 - Uzupełnienie ubytków na drogach utwardzonych Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie walcem wibracyjnym kruszywa łamanego drobnego. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia: 1700 m2. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm w ubytki o średniej grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności lub atesty. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wystawi Wykonawcy zlecenie na wykonanie robót z zakresu jednego lub więcej zadań, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć wynagrodzenie w formie wynagrodzenia kosztorysowego za każde odrębne zlecenie, uzależnione od ilości robót do wykonania. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ oraz w wyciągu z Poradnika technicznego pod nazwą "Drogi leśne", stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 2) CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 - bieżąca konserwacja i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren obrębu leśnego Bąk w Nadleśnictwie Kościerzyna. Zamawiający wyodrębnił w ramach przedmiotowej części zamówienia trzy zadania: a) Zadanie 1 - Profilowanie dróg leśnych gruntowych z wałowaniem walcem wibracyjnym samojezdnym. Zadanie obejmuje wykonanie profilowania równiarką oraz zagęszczanie walcem wibracyjnym samojezdnym dróg. Zamawiający przewiduje ilość kilometrów profilowania i zagęszczania: około 20 km. Wykonawca dokona wyceny 1 km profilowania drogi o średniej szerokości 3,5 m wraz z zagęszczaniem walcem wibracyjnym samojezdnym. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu zamawiającemu wykonania robót zostaną one sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 km zawartych w ofercie Wykonawcy. b) Zadanie 2 - Utwardzanie nawierzchni dróg gruntowych Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie walcem wibracyjnym samojezdnym gruzu budowlanego. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia: 920 m2. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego gruzu budowlanego frakcji 0-63 mm w ubytki o średniej grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia gruzu musi posiadać świadectwo pochodzenia. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną one sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy. c) Zadanie 3 - Uzupełnienie ubytków na drogach utwardzonych Zadanie obejmuje utwardzanie dróg leśnych poprzez dostawę, rozłożenie i zagęszczenie walcem wibracyjnym kruszywa łamanego drobnego. Zamawiający przewiduje ilość metrów kwadratowych ubytków do uzupełnienia: 921 m2. Wykonawca dokona wyceny 1 m2 rozłożonego kruszywa łamanego frakcji 0 - 31,5 mm w ubytki o średniej grubości 10 cm. Przy każdym zleceniu wbudowywana partia kruszywa musi posiadać deklarację zgodności lub atesty. Roboty będą wykonywane sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń wystawionych przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, w których zostaną określone ilości i zakres robót do wykonania oraz termin ich wykonania. Po zgłoszeniu wykonania roboty zostaną sprawdzone i odebrane na podstawie każdego wystawionego zlecenia oraz rozliczone po cenach jednostkowych za 1 m2 zawartych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający wystawi Wykonawcy zlecenie na wykonanie robót z zakresu jednego lub więcej zadań, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć wynagrodzenie w formie wynagrodzenia kosztorysowego za każde odrębne zlecenie, uzależnione od ilości robót do wykonania. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót budowlanych stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ oraz w wyciągu z Poradnika technicznego pod nazwą "Drogi leśne", stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3.3 Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 3.2 mają przykładowy charakter, a Wykonawca ma prawo w takich przypadkach przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.4 W każdym przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w pkt. 3.3 SIWZ opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, o której mowa w pkt. 3.2. 3.5 Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego w dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.2 spoczywa na Wykonawcy. 3.6 Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie na daną część zamówienia w niniejszym postępowaniu, w celu ustalenia niezbędnych informacji o zamówieniu, mających wpływ na sporządzenie oferty, dokonał wizji lokalnej obiektu budowlanego objętego niniejszym zamówieniem. 3.7 Prace wykonane na przedmiocie zamówienia objętego daną częścią zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarach robót. 3.8 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia objęty daną częścią zamówienia przy użyciu materiałów własnych zgodnych z dokumentacją projektową (techniczną). Materiały muszą wymogom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ((Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.) oraz w ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz.U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.). 3.9 Gwarancja jakości i rękojmia udzielone przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia winny wynosić co najmniej 3 miesiące. Zamawiający może wykorzystać niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, uprawnienia z rękojmi w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. Warunki gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte dana częścią zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, któremu będzie udzielone zamówienie publiczne, będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji. 3.10 Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji każdej części zamówienia, których wykonanie polega na realizacji pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. 2018r., poz. 108 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) operatora równiarki, b) operatora walca wibracyjnego samojezdnego. Osoby, które będą wykonywać powyższe czynności muszą być zatrudnione na umowy o pracę. Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa powyżej oraz pisemnych oświadczeń tych osób, potwierdzających powyższe zatrudnienie. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia na umowę o pracę, informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności oraz musi zawierać informację, że wykazani pracownicy są zatrudnieniu na umowę o pracę. Wykonawcy przysługuje prawo do zmiany osób realizujących powierzone prace na inne osoby. Zmienione osoby muszą spełniać warunki, o którym mowa powyżej. Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania w trakcie realizacji zamówienia do sprawdzania na każdym etapie zamówienia, czy osoby wykonujące prace są zatrudnione na umowy o prace. W związku z powyższym na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia osób realizujących zamówienie publiczne, zgodnie z procedurą, o której mowa powyżej (wykaz osób oraz oświadczenie pracowników). Niniejsze postanowienia dotyczą w pełnym zakresie także podwykonawców i dalszych podwykonawców. Uprawnienia z niniejszego postanowienia Zamawiający będzie wykonywać po przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz innych wskazanych przedstawicieli Zamawiającego. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagań, o którym mowa powyżej, określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 3.11 Wskazana w SIWZ ilość prac wchodzących w zakres przedmiotu umowy ma charakter szacunkowy. Ilość prac zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może być mniejsza od ilości przedstawionej w SIWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający może zlecić w trakcie realizacji umowy zakres prac mniejszy niż wskazany w SIWZ, jednak nie mniej niż 50 % wartości przedmiotu umowy. 3.12 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Zamawiający zakłada wieloetapową (sukcesywną) realizację zamówienia, fakturowania i płatności. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia prowadzonych robót poprzez prawidłowe ich oznakowanie. 3) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy. 4) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany, z należytą starannością zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, standardami współczesnej wiedzy technicznej i technologii, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi. 5) Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt materiały użyte do wykonania Przedmiotu Umowy. 6) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustalonych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 7) Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest do: a) wykonania pełnego zakresu prac wraz z dostarczeniem materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, b) uporządkowania terenu prac i terenu przyległego po przeprowadzonych robotach, c) odtworzenia istniejącej nawierzchni, w przypadku jej uszkodzenia w trakcie wykonywanych robót, d) utrzymania w należytym porządku i czystości teren, na którym będą wykonywane roboty budowlane, e) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233141-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-6, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bieżąca konserwacja i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren obrębu leśnego Kościerzyna w Nadleśnictwie Kościerzyna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
158596.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADOSŁAW LICA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
201720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bieżąca konserwacja i naprawa dróg leśnych przebiegających przez teren obrębu leśnego Bąk w Nadleśnictwie Kościerzyna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81407.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RADOSŁAW LICA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104328.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Adaptacja budynku na cele prowadzenia Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Kościerzynie
- Realizacja robót remontowo-budowlanych w zakresie remontów bieżących i interwencyjnych w budynkach administrowanych przez Kościerskie TBS Spółka z o.o. - w branży ogólnobudowlanej.
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kościerzyna w roku 2024
- DZP/12/24 ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Oława"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Wykonanie remontu dróg gruntowych na terenie gminy Grodzisk Wielkopolski
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III
- Przebudowa ulicy J. Stapińskiego w Krośnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.