eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Dębogóra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-06

Ogłoszenie nr 500126242-N-2018 z dnia 06-06-2018 r.

Nadleśnictwo Szubin: Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Dębogóra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 549657-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9055076200000, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3910310, e-mail szubin@torun.lasy.gov.pl, faks 523 910 337.
Adres strony internetowej (url): www.szubin.torun.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa oraz modernizacja budynków gospodarczych w osadzie Leśnictwa Dębogóra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających na budowie i modernizacji budynków gospodarczych w siedzibie Leśnictwa Dębogóra, w tym budowie budynku gospodarczo-garażowego z dwiema wiatami, remoncie budynku mieszkalnego oraz budynku gospodarczego, rozbiórce dwóch budynków gospodarczych, wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu (utwardzenie terenu kostką brukową, wymiana ogrodzenia wraz z bramami), montaż przydomowej oczyszczalni ścieków. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Budowa budynku gospodarczo-garażowego z dwiema wiatami: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego wolnostojącego z przylegającymi do bocznych ścian wiatami drewnianymi. Budynek parterowy , niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka w budynku murowanym betonowa, pod wiatą z kostki betonowej. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z PCV, drzwi zewnętrzne aluminiowe, wewnętrzne stalowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz mineralne cienkowarstwowe malowane farbami silikonowymi. Nad pomieszczeniami garażowymi strop drewniany, na strychu podłoga z płyt OSB. Nad częścią murowaną więźba dachowa krokwiowo-jętkowa o kącie nachylenia 41,70, Sufit powieszany do konstrukcji dachu z blachy trapezowej. Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej Wiaty konstrukcji szkieletowej drewnianej, słupy drewniane posadowione na stopach betonowych. Ściany poszyte deskami szlifowanymi, z tyłu wiaty osadzone wrota deskowe. Nad wiatami dach dwuspadowy z prefabrykowanych wiązarów drewnianych o pochyleniu połaci dachowych 220 Pokrycie dachu z blachodachówki, orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy powlekanej. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Zasilanie z istniejącej tablicy zalicznikowej. Budynek gospodarczo-garażowy składa się z garażu dwustanowiskowego, dwóch pomieszczeń gospodarczych oraz dwóch wiat drewnianych. Powierzchnia użytkowa wynosi 146,68 m2, powierzchnia zabudowy 161,04m2, kubatura 618,4m3. II. Remont budynku gospodarczego nr inw. 108/805 - budynek murowany, parterowy, kryty płytami azbestowo-cementowymi oraz blachodachówką, pow. zabudowy 68,40m2, powierzchnia użytkowa 60,20 m2. ? częściowa wymiana więźby dachowej, ? wykonanie wieńca żelbetowego, ? wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, ? wymiana orynnowania oraz obróbek blacharskich, ? remont elewacji - uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych, nałożenie tynku mineralnego, malowanie farbą silikonowa, ? wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej, ? uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz malowanie farbami emulsyjnymi, ? wykonanie nowej posadzki betonowej, ? wymiana instalacji elektrycznej III. Remont kancelarii oraz wiatrołapu budynku mieszkalnego - leśniczówki, nr inw. 110/1011 - budynek murowany, parterowy z użytkowym poddaszem, kryty blachodachówką. Powierzchnia użytkowa 169,74m2, pow. zabudowy 125,40m2, kubatura 801,34m3. Remontem zostaną objęte pomieszczenia kancelarii oraz wiatrołapu o łącznej powierzchni 18,45m2. Ogólny zakres robót obejmuje: ? adaptację części wiatrołapu na łazienkę wraz z podłączeniem urządzeń instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, ? wykonanie otworu oraz montaż nowego okna na ścianie szczytowej, ? wymiana posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniu kancelarii, malowanie ścian i sufitu, ? malowanie elewacji budynku farbami silikonowymi, ? wymiana okładzin schodów zewnętrznych przed wejściem do kancelarii, ? montaż pompy ciepła typu woda-powietrze z zasobnikiem 200l do przegotowania ciepłej wody użytkowej IV. Zagospodarowanie terenu: ? utwardzenie kostką betonową chodników, opasek przy budynkach, podjazdu do budynku gospodarczego, ? utwardzenie drogi wewnętrznej płytami betonowymi ażurowymi, ? wymiana ogrodzenia od strony frontowej działki na ogrodzenie systemowe panelowe oraz uzupełnienie ogrodzenia siatkowego po rozbiórce budynku gospodarczego, ? montaż bramy wjazdowych oraz furtek, ? montaż drenażowej przydomowej oczyszczalni ścieków V. Rozbiórka budynków gospodarczych: ? Budynek gospodarczy nr inw. 108/363, parterowy z poddaszem, murowany z cegły, strop, drewniany, dach konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi, posadzka betonowa. Powierzchnia użytkowa 101,16m2, pow. zabudowy 122,45m2, kubatura 751,59m3, ? Budynek gospodarczy - stodoła, nr inw. 108/362, konstrukcji drewnianej, szkieletowej, ściany poszyte deskami, dach konstrukcji drewnianej, kryty dachówką cementową, posadzka z cegieł. Powierzchnia użytkowa 343,78m2, pow. zabudowy 363,95m2, kubatura 2361,33m3, Prace przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 nr 216, poz. 1824) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 Nr 71 poz. 649). Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami. Wykonawca winien zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Zamawiający zastrzega, że do rozbiórki budynku gospodarczego - stodoły, nr inw. 108/362 Wykonawca może przystąpić po zakończeniu budowy budynku gospodarczego z dwiema wiatami. Miejsce wykonywania robót: Dębogóra 37, 89-240 Kcynia, działka ewidencyjna nr 3186/4 obręb ewidencyjny Dębogóra, gmina Kcynia , Powiat Naklo Nad Notecią, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Roboty związane z budową budynku gospodarczo-garażowego oraz rozbiórka stodoły drewnianej nr inw. 108/362 zostaną wykonane na podstawie decyzji pozwolenia na budowę/rozbiórkę, pozostałe roboty zostaną wykonane na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. Pełnienie funkcji kierownika budowy ze strony Wykonawcy wymagane będzie dla całego zakresu robót objętego pozwoleniem na budowę lub rozbiórkę. 4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45211300-2 Roboty budowlane w zakresie budowy domów 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Materiały określone w dokumentacji projektowej określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45211300-2, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 388105.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Budowlana Jolanta Broda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Zielonowo 1
Kod pocztowy: 89-200
Miejscowość: Szubin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490045.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 490045.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490045.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.