eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywiń › Przebudowa dróg gminnych w Krzywiniu i Kopaszewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-05

Ogłoszenie nr 500124542-N-2018 z dnia 05-06-2018 r.

Gmina Krzywiń: Przebudowa dróg gminnych w Krzywiniu i Kopaszewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546604-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000, ul. ul. Rynek 1, 64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 170 525, e-mail umig@krzywin.wokiss.pl, faks 655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.krzywin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w Krzywiniu i Kopaszewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w gminie Krzywiń składająca się z następujących części: 1. Część zamówienia nr 1 - Przebudowa - utwardzenie drogi w miejscowości Krzywiń, ul. Ogrodowa; 2. Część zamówienia nr 2 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kopaszewo; Dla poszczególnych części zakres zamówienia obejmuje: 1. Część zamówienia nr 1 - Przebudowa - utwardzenie drogi w miejscowości Krzywiń, ul. Ogrodowa Zamówienie polega na przebudowie drogi gminnej na działce o nr geod. 133 polegającej na utwardzeniu kostką brukową betonową na odcinku od km 0+000 do km 0+305 o łącznej długości 305 m. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA: * długość jezdni: Łączna długość jezdni do wykonania w ramach zamówienia - 305 mb na odcinku od ul. Bojanowskiego tj. od km 0+000 do km 0+305. Pozostała część drogi objęta dokumentacją, tj. od km 0+305 do km 0+529 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego * szerokość jezdni: ? km 0+000÷0+305 - szerokość 3,50 m, przy czym w środku będzie przebiegał ściek szerokości 0,50m * ułożenie obustronnie krawężników betonowych 15 x 30 na ławie betonowej z oporem * spadek poprzeczny: dwustronny do środka jezdni 2 x 1% * Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej nawierzchni z kostki brukowej - na początku w km 0+000 w ul. Bojanowskiego oraz istniejących wjazdów do posesji. * Konstrukcja drogi: ? nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podbudowie betonowej gr. 20 cm i warstwie odcinającej z piasku gr. 10 cm, ? obustronne krawężniki betonowe 15x30 na ławie betonowej z oporem. * Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. ODWODNIENIE Wody opadowe z jezdni będą odprowadzane powierzchniowo z jezdni przez ściek do istniejącej studzienki wpustowej znajdującej się w ul. Bojanowskiego. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny, wodociąg i napowietrzna linia energetyczna nie będą kolidowały z pracami objętymi projektem. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zamówieni wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawierają: ? Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, ? skrócona dokumentacja drogowa (wykonawcza) - stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, ? kosztorys ofertowy "ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. ? Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ 2. Część zamówienia nr 2 - Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kopaszewo Zamówienie polega na przebudowie drogi wewnętrznej działki o Nr 591 polegającym na utwardzeniu kostką brukową betonową na odcinku od km 0+283 do km 0+535 o łącznej długości 252 m. PODSTAWOWE WSKAŹNIKI DROGI W ZAKRESIE ZAMÓWIENIA: * długość jezdni: Łączna długość jezdni do wykonania w ramach zamówienia - 252 mb tj. od km 0+283 do km 0+535. Pozostała część drogi objęta dokumentacją, tj. od km 0+000 do km 0+283 i od km 0+535 do km 0+910 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; * szerokość jezdni: ? w km 0+283 szerokość jezdni wynosi 6,00 m; ? na odcinku od km 0+283 do km 0+313 - następuje zmiana szerokości jezdni z 6,00 m do 5,00 m; ? na odcinku od km 0+313 do km 0+535 - szerokości jezdni wynosi 5,00 m; * Od km 0+313 do km 0+535 zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,00 m o przekroju daszkowym, z tym, że na odcinku od km 0+354 do km 0+513 po stronie lewej i od km 0+524 do km 0+535 po stronie prawej, zabezpieczenie krawędzi nawierzchni stanowi projektowany ściek drogowy typu "korytkowego" wg. KSD tab.1.04. szerokości 60 cm ułożony na ławie betonowej zwykłej z betonu kl. B-15. Na pozostałych odcinkach zabezpieczenie krawędzi nawierzchni stanowi krawężnik betonowy typu drogowego o wymiarach 12 x 25 cm ułożony na ławie betonowej z oporem z betonu kl. B-15. Wzdłuż projektowanego krawężnika typu ulicznego zaprojektowano ściek o szerokości 20 cm z kostki betonowej zwykłej ułożony na ławie betonowej zwykłej z betonu kl. B-15. * Wykonywaną nawierzchnię należy dowiązać do istniejącej wjazdu z drogi z płyt betonowych w km 0+283; * Konstrukcję nawierzchni jezdni dla ruchu KR-1 zaprojektowano na podłożu G-3 jako: ? warstwę odcinającą grubości 15 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, ? podbudowę grubości 15 cm z chudego betonu ? podsypkę cementowo-piaskową grubości 3 cm ? nawierzchnię z kostki betonowej grubości 8 cm * Roboty ziemne - pobocze po ułożeniu nawierzchni uzupełnić piaskiem śr. gr. 5cm. INFRASTRUKTURA TECHNICZNA Występująca infrastruktura techniczna na działce tj. kabel telefoniczny, sieć wodociągowa i linia energetyczna. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawierają: ? Szczegółowe specyfikacje techniczne- stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, ? dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ, ? kosztorys ofertowy "ślepy" - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. ? Przedmiar robót - stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ Kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Dla wszystkich części zamówienia Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. Okresu gwarancji/rękojmi stanowi kryterium w niniejszym postępowaniu. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie Wykonawca. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia i określonych w dokumentacji projektowej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, z późn. zm., dalej: Kodeks pracy), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa - utwardzenie drogi w miejscowości Krzywiń, ul. Ogrodowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149710.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLKOP Paweł Poloch
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 55 Pułku Piechoty 18
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184144.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 180739.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274638.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa - utwardzenie drogi gminnej w miejscowości Kopaszewo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205449.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252702.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252702.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322857.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.