eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500124371-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Przechlewo: Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520338-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500041711-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500086970-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Niedźwiady w Przechlewie , Krajowy numer identyfikacyjny 770528302, ul. Dworcowa 50, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334371, e-mail k.gierszewska@szczecinek.lasy.gov.pl, faks 598334472.
Adres strony internetowej (url): http://www.niedzwiady.szczecinek.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń biurowych Nadleśnictwa Niedźwiady

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.5.2018.KG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz do pomieszczeń budynku biurowego, stanowiącego nową siedzibę Nadleśnictwa Niedźwiady w Przechlewie, ul. Człuchowska 71, 77-320 Przechlewo wraz z ich wniesieniem, montażem w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne wymagania, funkcjonalność oraz parametry jakie spełniać musi przedmiot zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Szczegółowy Opis Mebli i Elementów Wyposażenia, wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia oraz rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został określony w stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ wzorze umowy wraz z kartą gwarancyjną, oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w SIWZ. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. 5. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac umożliwiających wykorzystanie zamontowanego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, i będzie obejmował m.in.: - wniesienie elementów wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń, - ustawienie we właściwych pomieszczeniach, - wypoziomowanie/wyregulowanie poszczególnych elementów wyposażenia, - zawieszenie poszczególnych elementów wyposażenia, - zamontowanie produktów i urządzeń, i ich podłączenie, w tym do sieci, - podłączenie mediów i próbne uruchomienia urządzeń, - uprzątniecie miejsca prac/dostawy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca powinien wskazać w ofercie zakres robót, które będą wykonywać podwykonawcy, a także firmy podwykonawców. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: - w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i podpisać przez obie Strony protokół uzgodnień kolorystycznych mebli i wyposażenia, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń, - okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielanemu przez Wykonawcę. 10. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, dopuszcza oferowanie produktów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, wskazując konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o tych samych lub lepszych parametrach. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (poprzez złożenie wraz z ofertą stosownych dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Dokładany termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym.


II.4) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:

39150000-8,

39112000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
50 dni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
rozszerzenie zakresu zamówienia o 3 elementy i zwiększenie wartości zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W przedmiocie zamówienia nie uwzględniono krzeseł do jednego pokoju (Straż Leśna). W związku z tym rozszerzono zakres zamówienia o 2 krzesła o symbolu A26 i jedno krzesło o symbolu A27. Zwiększono wartość zamówienia wyliczoną na podstawie cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę na etapie składania ofert.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.