eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Inżynierskiej w Zielonce na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Piastowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-04

Ogłoszenie nr 500124147-N-2018 z dnia 04-06-2018 r.

Urząd Miasta Zielonka: Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Inżynierskiej w Zielonce na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Piastowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Nieporęt w ramach ZIT WOF" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556180-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000, ul. ul. Lipowa 5, 05220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 613 913, e-mail zam.publiczne@zielonka.pl, faks 227 819 989.
Adres strony internetowej (url): bip.zielonka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Inżynierskiej w Zielonce na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Piastowskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ.ZP.2712.31.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego budowy drogi gminnej ulicy Inżynierskiej w Zielonce na odcinku od ul. Ogrodowej do ul. Piastowskiej". Roboty drogowe w ramac h niniejszego nadzoru będą polegać na budowie ulicy Inżynierskiej o długości ca 497,20 mb. Poszczególne elementy obiektu realizowane będą w następującej kolejności: 1. sporządzenie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na czas budowy, 2. przestawienie kolidujących ogrodzeń, 3. przesadzenie drzew i krzewów kolidujących z przebudowywanym ogrodzeniem na działce 87. 4. rozbiórka istniejących nawierzchni, 5. przebudowa (demontaż i budowa) sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, 6. zabudowa rowu meliora cyjnego i budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi, 7. budowa kablowej linii oświetlenia drogowego, 8. budowa układu drogowego ulicy Inżynierskiej w tym: budowa chodnika, budowa ścieżki rowerowej, budowa zjazdów, budowa jezdni asfaltow ej, 9. aktualizacja i wprowadzenie stałej organizacji ruchu. Uwaga: W związku z istniejącym w ulicy kanałem o średnicy 1600mm podczas wykonywania robót rozbiórkowych oraz realizacji robót drogowych występują ograniczenia dla pojazdów o masie przekraczające j 8T zgodnie z opinią techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez "DROMAX S.C." w zakresie: 1) w branży drogowej 2) w branży sanitarnej 3) w branży elektrycznej 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dokumentacja projektowa znajduje się na stronie: bip.zielonka.pl w zakładce zamówienia publiczne, rok 2018, postępowanie nr 21 -Budowa drogi gminnej ul. Inżynierskiej w Zielonce. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1. należytego zapoznania się dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami, wytycznymi, opracowaniami, decyzjami administracyjnymi; 2. należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym nieruchomości o której mowa w § 1 ust. 1 niniejszej umowy; 3. reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę; 4. sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego; 5. kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru; 6. wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami; 7. ścisłej współpracy z Zamawiającym i podmiotami prowadzącymi nadzór autorski realizowanych prac; 8. uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego; 9. kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska; 10. nie mniej niż 2 razy w tygodniu kontroli robót budowlanych na placu budowy 11. bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej; 12. informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia; 13. potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy; 14. wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie papierowej i cyfrowej; 15. wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia; 16. weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych; 17. opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu; 18. informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawcom, wykonawcy projektu lub osób trzecich; 19. sporządzania protokółów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego; 20. wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Praw a budowlanego; 21. uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych; 22. wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym); 23. współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania; 24. współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.; 25. przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin: Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Nieporęt w ramach ZIT WOF"współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 -2020, Osi priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną", Działania 4.3 "Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza", Poddziałania 4.3.2 "Mobilność miejska w ramach ZIT", Typ projektów Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej -ZIT -Ścieżki i infrastruktura rowerowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71521000-6, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58068.39
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KaMPas Paweł Baran
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 115e/512
Kod pocztowy: 05-270
Miejscowość: Marki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23898.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23898.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40647.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.