To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-01
Ogłoszenie nr 500122906-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.
Gmina Grodzisk Mazowiecki: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektu pn.: "Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki - II Etap".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki" jest dofinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, w ramach działania 2.5 "Poprawa jakości środowiska miejskiego".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523620-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500047270-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 52478900000,
ul. ul. Kościuszki 32A
,
05825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 555 146, e-mail
urzad@grodzisk.pl, faks
227 555 327.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grodzisk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektu pn.: "Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki - II Etap".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa: Przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektu pn.: "Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki - II Etap". Zakres zamówienia : 1. artykuły w prasie o zasięgu lokalnym i regionalnym (3 publikacje), 2. tablice informacyjne o projekcie (15 szt.) 3. tablice pamiątkowe o projekcie (3 szt.) 4. ulotki informacyjne (8000 szt.), 5. spot 30 sekundowy i kampania telewizyjna spotu (1 spot i 10 emisji), 6. spotkania informacyjne z mieszkańcami (2 spotkania) Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV: 79970000-4, 92111250-9, 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52650.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BERM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
39881.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania działek sołeckich w miejscowościach: Wólka Grodziska, Wężyk, Władków, Żuków, Odrano-Wola, Chrzanów Duży, Kałęczyn (...)
- "Podniesienie atrakcyjności turystycznej na obszarze LSR poprzez zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w gminie Grodzisk Mazowiecki w miejscowości Kłudzienko"
- Aranżacja wielobranżowa lokalu użytkowego w zakresie gastronomi w budynku Centrum Aktywizacji i Integracji Społecznej w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Sportowej 29
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Wykonanie dodatkowego zjazdu (wjazdu) w związku z rozbudową budynku CKZ o BCU w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Maz., wchodzącego w skład ZSTiL Nr 2 w Grodzisku Maz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Realizacja kompleksowej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.