To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-01
Ogłoszenie nr 500122742-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545247-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000,
ul. ul. Rotterdamska
9,
81-337
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 6274036, e-mail
przetargi@port.gdynia.pl, faks
58 6274578.
Adres strony internetowej (url): https://www.port.gdynia.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Port morski
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZU-227/30/KJ/DZO-2703/81/2017/JML
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., zwanego w dalszej treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu systemem. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru nieobjętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) modernizację oprogramowania rejestrującego Milestone, c) modernizację serwerów wraz z macierzą archiwizującą, d) modernizację stacji roboczych wraz z monitorami, e) modernizację i uzupełnienie punktów kamerowych, f) modernizację sieci lokalnej, połączeń światłowodowych, urządzeń sieciowych; 2) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu budowlanego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów z uzgodnieniami oraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych; 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów; 4) wykonanie robót instalacyjnych zgodnie z ww. projektami wykonawczymi, o których mowa w pkt. 1) i 3) niniejszego ustępu i założeniami minimalnymi Zamawiającego określonymi w załączniku 2 do SIWZ, w tym: a) dostarczenie głównych elementów składowych systemu: - Zewnętrzne kamery wizyjne różnych typów, minimalna ilość 114 szt., - Oświetlacz światła białego, minimalna ilość 66 szt., - Podniesienie wersji (upgrade) licencji istniejącego oprogramowania zarządzania monitoringiem i sterowników kamer dla 64 urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Uzupełnienie liczby licencji na nowe urządzenia, minimalna ilość 64 kpl., - Wykupienie rocznego wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji oprogramowania zarządzającego monitoringiem oraz sterowników urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Wykupienie licencji oprogramowania (modułu) rozpoznawania tablic rejestracyjnych (moduł dla Polski) dla 15 kamer z rocznym wsparciem technicznym i prawem do aktualizacji, minimalna ilość 1 kpl., - Przełączniki sieciowe szkieletowe, szkieletowo-agregujące, dostępowe różnych typów, minimalna ilość 51 kpl., - Urządzenie łączności radiowej, minimalna ilość 3 kpl., - Rozbudowa systemu zarządzania przełącznikami sieciowymi o 50 węzłów, minimalna ilość 1 kpl., - Macierz archiwizująca wyposażona w dyski o łącznej pojemności 144TB, minimalna ilość 1 kpl., - Serwer rejestracji z 64 bitowym systemem operacyjnymi, minimalna ilość 2 kpl., - Stacja robocza monitoringu z 64 bitowym systemem operacyjnym, minimalna ilość 9 kpl., - Monitor wielkoformatowy do pracy ciągłej min. 40", minimalna ilość 9 kpl., - Monitor biurkowy min. 24", minimalna ilość 18 kpl., - Kanalizacja teletechniczna, minimalna ilość 1000 m.b., - Kabel jednomodowy 24J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 2500 m.b., - Kabel jednomodowy 12J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 4500 m.b., - Kabel jednomodowy 8J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 13000 m.b., - Kabel zasilający, minimalna ilość 4000 m.b., - Szafa 24U, minimalna ilość 1 szt., - Skrętka zewn. Kat 5e, minimalna ilość 650 m.b., - Słup kamerowy z fundamentem dobrany do strefy wiatrowej, minimalna ilość 8 kpl., - Maszt dla parkingów "0", minimalna ilość 2 kpl., b) demontaż i utylizacja starych niefunkcjonujących elementów modernizowanych systemów dozoru wizyjnego, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchową i instrukcji eksploatacji; 5) szkolenia z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego po odbiorze działającego systemu obejmujące: a) szkolenie użytkowników (do 15 operatorów systemu w wymiarze 3 dni roboczych ) w podstawowym zakresie funkcjonalnym systemu, b) szkolenie, w formie warsztatowej, administratorów systemu (do 5 administratorów w wymiarze 3 dni roboczych) w zakresie konfigurowania urządzeń oraz oprogramowania zarządzającego systemem; 6) świadczenie serwisu gwarancyjnego i eksploatacyjnego zainstalowanego systemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 31310000-2, 45314320-0, 32240000-7, 51312000-2, 32562100-1, 32562300-3, 32420000-3, 48210000-3, 50300000-8, 80510000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3700000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: T4B Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4896630
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa trumien i akcesoriów pogrzebowych
- Przebudowa wraz z remontem i aranżacją wnętrz części parteru budynku Urzędu Miasta Gdyni przy al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 - Etap I
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY INFRASTRUKTURY KOMENDY PORTU WOJENNEGO GDYNIA
- ZAPROJEKTOWANIE i WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE WINDY 4-PRZYSTANKOWEJ DOSTOSOWANEJ DO TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU WIELOFUNKCYJNYM
- Remonty lokali mieszkalnych II
- Wykonanie cyfrowych, fotogrametrycznych zdjęć lotniczych, ortofotomapy, skaningu laserowego, modelu 3d, mapy solarnej, dostarczenie oprogramowania, wykonanie panoram sferycznych 360 z poziomu ulicy
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Modernizacja II piętra w Domu Studenckim nr 4 przy ul. Szwoleżerów 1/2 w Szczecinie
- Wymiana źródeł ciepła w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Kościan.
- Modernizacja instalacji elektrycznej węzła cieplnego budynku przy ul. Lirowej 42 w Warszawie
- AD/ZP/22/24 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych wielobranżowych oraz przebudowa pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego nr 5.
- Budowa "Parku Ryszard" w Pszowie - Etap I i Dostosowanie przestrzeni publicznej do potrzeb społecznych poprzez budowę "Parku Ryszard" w Pszowie - Etap II
więcej: Sieci zasilające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.