eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-01

Ogłoszenie nr 500122742-N-2018 z dnia 01-06-2018 r.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.: Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545247-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 19192057700000, ul. ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 6274036, e-mail przetargi@port.gdynia.pl, faks 58 6274578.
Adres strony internetowej (url): https://www.port.gdynia.pl/pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Port morski

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZU-227/30/KJ/DZO-2703/81/2017/JML

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa systemu dozoru wizyjnego ochrony nabrzeży i bram wjazdowych terenu Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., zwanego w dalszej treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu systemem. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru nieobjętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) modernizację oprogramowania rejestrującego Milestone, c) modernizację serwerów wraz z macierzą archiwizującą, d) modernizację stacji roboczych wraz z monitorami, e) modernizację i uzupełnienie punktów kamerowych, f) modernizację sieci lokalnej, połączeń światłowodowych, urządzeń sieciowych; 2) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu budowlanego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów z uzgodnieniami oraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych; 3) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu projektu wykonawczego (dla obszaru objętego dokumentacją budowlaną) obejmującego: a) założenia minimalne Zamawiającego określone w załączniku 2 do SIWZ, b) uzupełnienie systemu w wymaganych punktach o dodatkowe elementy nośne (słupy kamerowe), oświetlenie terenu oraz odcinki kanalizacji technicznej, nowe przyłącza, itp., c) przebudową wszystkich pozostałych elementów zgodnie z dobrą praktyką instalatorską oraz wymaganiami nowoinstalowanych urządzeń/systemów; 4) wykonanie robót instalacyjnych zgodnie z ww. projektami wykonawczymi, o których mowa w pkt. 1) i 3) niniejszego ustępu i założeniami minimalnymi Zamawiającego określonymi w załączniku 2 do SIWZ, w tym: a) dostarczenie głównych elementów składowych systemu: - Zewnętrzne kamery wizyjne różnych typów, minimalna ilość 114 szt., - Oświetlacz światła białego, minimalna ilość 66 szt., - Podniesienie wersji (upgrade) licencji istniejącego oprogramowania zarządzania monitoringiem i sterowników kamer dla 64 urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Uzupełnienie liczby licencji na nowe urządzenia, minimalna ilość 64 kpl., - Wykupienie rocznego wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji oprogramowania zarządzającego monitoringiem oraz sterowników urządzeń, minimalna ilość 1 kpl., - Wykupienie licencji oprogramowania (modułu) rozpoznawania tablic rejestracyjnych (moduł dla Polski) dla 15 kamer z rocznym wsparciem technicznym i prawem do aktualizacji, minimalna ilość 1 kpl., - Przełączniki sieciowe szkieletowe, szkieletowo-agregujące, dostępowe różnych typów, minimalna ilość 51 kpl., - Urządzenie łączności radiowej, minimalna ilość 3 kpl., - Rozbudowa systemu zarządzania przełącznikami sieciowymi o 50 węzłów, minimalna ilość 1 kpl., - Macierz archiwizująca wyposażona w dyski o łącznej pojemności 144TB, minimalna ilość 1 kpl., - Serwer rejestracji z 64 bitowym systemem operacyjnymi, minimalna ilość 2 kpl., - Stacja robocza monitoringu z 64 bitowym systemem operacyjnym, minimalna ilość 9 kpl., - Monitor wielkoformatowy do pracy ciągłej min. 40", minimalna ilość 9 kpl., - Monitor biurkowy min. 24", minimalna ilość 18 kpl., - Kanalizacja teletechniczna, minimalna ilość 1000 m.b., - Kabel jednomodowy 24J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 2500 m.b., - Kabel jednomodowy 12J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 4500 m.b., - Kabel jednomodowy 8J z osprzętem instalacyjnym, minimalna ilość 13000 m.b., - Kabel zasilający, minimalna ilość 4000 m.b., - Szafa 24U, minimalna ilość 1 szt., - Skrętka zewn. Kat 5e, minimalna ilość 650 m.b., - Słup kamerowy z fundamentem dobrany do strefy wiatrowej, minimalna ilość 8 kpl., - Maszt dla parkingów "0", minimalna ilość 2 kpl., b) demontaż i utylizacja starych niefunkcjonujących elementów modernizowanych systemów dozoru wizyjnego, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej, dokumentacji techniczno-ruchową i instrukcji eksploatacji; 5) szkolenia z zakresu obsługi systemu w siedzibie Zamawiającego po odbiorze działającego systemu obejmujące: a) szkolenie użytkowników (do 15 operatorów systemu w wymiarze 3 dni roboczych ) w podstawowym zakresie funkcjonalnym systemu, b) szkolenie, w formie warsztatowej, administratorów systemu (do 5 administratorów w wymiarze 3 dni roboczych) w zakresie konfigurowania urządzeń oraz oprogramowania zarządzającego systemem; 6) świadczenie serwisu gwarancyjnego i eksploatacyjnego zainstalowanego systemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 31310000-2, 45314320-0, 32240000-7, 51312000-2, 32562100-1, 32562300-3, 32420000-3, 48210000-3, 50300000-8, 80510000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg ograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3700000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: T4B Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Stanów Zjednoczonych 32/U15
Kod pocztowy: 04-036
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4896630
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4896630
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4896630
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.