eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - usługi koszenia traw i chwastów oraz chemiczne zwalczanie chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w roku 2018 - I pokos

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121986-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - usługi koszenia traw i chwastów oraz chemiczne zwalczanie chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w roku 2018 - I pokos

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555921-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - usługi koszenia traw i chwastów oraz chemiczne zwalczanie chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w roku 2018 - I pokos

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.1.12.361.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - usługi koszenia traw i chwastów oraz chemiczne zwalczanie chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Inowrocław w roku 2018 - I pokos 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a) koszenie traw, chwastów i odrostów krzewów na powierzchni koszonej w pasie drogowym oraz placu przy siedzibie RDW Inowrocław. Przez powierzchnię koszoną w pasie drogowym rozumie się pobocze, rów, skarpę, przeciwskarpę, pasy rozdziału i pasy zieleni na terenie miast. b) wywóz skoszonej trawy, chwastów i odrostów krzewów z terenów miast, c) chemiczne zwalczanie chwastów na zatokach autobusowych, chodnikach, ciągach pieszo - rowerowych, ścieżkach rowerowych, wyspach rozdziału itp. - skoszoną trawę, chwasty i odrosty krzewów w miastach należy zgarnąć w pryzmy i złożyć poza koroną drogi i wywieźć transportem kołowym, a następnie uprzątnąć z pasa drogowego w ciągu najpóźniej 2 dni, d) wywiezienie i utylizacja skoszonej trawy, chwastów i odrostów krzewów w miastach z pasa drogowego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Wykonawca będzie realizował usługi w pasie drogowym w sposób nie utrudniający ruchu pojazdów i nie zagrażający bezpieczeństwu użytkowników dróg, e) Wykonawca winien realizować usługi nie powodując uszkodzenia istniejącej infrastruktury drogowej, f) w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania odcinka drogi na długości wykonywania prac znakami A 14 "roboty na drodze", środki transportowe i inny sprzęt kołowy wykorzystywany do realizacji zamówienia musi być obowiązkowo wyposażony w lampy ostrzegawcze oraz znaki A 14 "roboty na drodze" i C 10 "nakaz jazdy z lewej strony znaku". 3. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów obowiązujących w zakresie utylizacji odpadów, w szczególności przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (T. j. - Dz.U. 2018 r. poz. 21 z późn. zm) zwana dalej "ustawą o odpadach". Wykonawca usługi będzie również "wytwórcą odpadów" w rozumieniu § 3 ust. 1 pkt. 3 "ustawy o odpadach. 4. Zamówienie realizowane będzie na podstawie pisemnych poleceń wykonania, ze wskazaniem zakresu zlecanych prac, przedmiaru, lokalizacji, kolejności wykonania usługi i terminu realizacji przekazanych Wykonawcy za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (T. j. - Dz.U. 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.). Przy określaniu terminu realizacji Zamawiający przyjmuje zasadę, że Wykonawca winien w ciągu 1 dnia kalendarzowego wykonać usługi objęte przedmiotem zamówienia na 6 km drogi (obustronne). Długość terminu zostanie dostosowana proporcjonalnie do ilości zleconych w danym poleceniu kilometrów. 5. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203349.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ecoroad.pl
Adres pocztowy: Sikorowo 31
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277910.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277910.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277910.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Kwota wskazana w pkt. IV.2 zawiera wartość ewentualnych zamówień udzielanych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.