eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wycinka, pielęgnacja oraz zabiegi chirurgiczne w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-30

Ogłoszenie nr 500121419-N-2018 z dnia 30-05-2018 r.

Gmina Miejska Mielec: wycinka, pielęgnacja oraz zabiegi chirurgiczne w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

wycinka, pielęgnacja oraz zabiegi chirurgiczne w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wycinka, pielęgnacja oraz zabiegi chirurgiczne w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w 2018 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77340000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Krupa prowadzący działalność gospodarczą pn. PHU Serwis Drzewny
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Świerkowa 4A
Kod pocztowy: 37-464
Miejscowość: Agatówka
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona w obliczaniu jego wartości. Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dnia 14 czerwca 2017 r. Zamawiający zawarł umowę na wykonanie robót związanych z wycinką, pielęgnacją oraz zabiegami chirurgicznymi w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w 2017 roku z panem Pawłem Krupa prowadzącym działalność gospodarczą pn. PHU SERWIS DRZEWNY z siedziba 37-464 Agatówka, ul. Świerkowa 4A . Przedmiot umowy podstawowej obejmował: wycinanie drzew, wycinanie krzewów, cięcie żywopłotów, frezowanie karp korzeniowych, karczowanie karp korzeniowych, zabiegów z zakresu pielęgnacji oraz chirurgii drzew, utylizację drobnych gałęzi, karp korzeniowych lub pozostałości po frezowaniu pni oraz pocięcie pni oraz grubych konarów uzyskanych w wyniku wykonywania w/w czynności wraz z wywiezieniem uzyskanego materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający zawarł umowę na wycinkę, pielęgnację oraz zabiegi chirurgiczne w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2018 polegającą na powtórzeniu podobnych usług z dotychczasowym wykonawcą zamówienia podstawowego. Zakres w/w umowy jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. Zamawiający przewiduje świadczenie takich samych usług jak w umowie podstawowej. Zamawiający przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględnił całkowitą wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 427 500 zł netto, w tym wartość przewidywanych zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w kwocie 142 500 zł netto. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostało uwzględnione w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.