eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-29

Ogłoszenie nr 500120614-N-2018 z dnia 29-05-2018 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu: Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap IV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553717-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500098776-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu, Krajowy numer identyfikacyjny 9784400000, ul. Studzieniec 30, 09200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 275 08 10, e-mail zszstudzieniec@home.pl, faks 24 275 08 10.
Adres strony internetowej (url): zszstudzieniec.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm. Sierpc. Etap IV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSCKR.071/4/8/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest czwarty etap rozbudowy istniejącego budynku szkoły o budynek hali sportowej z niezbędnym zapleczem socjalno-sanitarnym i zagospodarowaniem terenu przewidzianej do realizacji na działce nr 195/1 w Studzieńcu, gm Sierpc. Zakres inwestycji jest kontynuacją robót budowlanych wykonanych w dotychczasowych etapach realizacji zadania. Przedmiot zamówienia IV etapu realizacji wymaga wykonania takich prac, jak: ZAGOSPODAROWANIE TERENU + BRANŻA SANITARNA ZAGOSPODAROWANIE TERENU: I. CHODNIK PROJEKTOWANY : - powierzchnia chodnika: 121m2 - długość obrzeży: 118mb - chodnik wykonany z kostki betonowej w kolorze piaskowym. Grubość kostki 6cm . wzór starobruk np.: - opis warstw chodnika: Warstwa ścieralna z kostki betonowej (wzór :starobruk) gr 6cm Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3-5 cm Podbudowa z kamienia łamanego gr. 20cm, warstwa dolna gr. 15cm z frakcji 0/63mm i górna z frakcji 0/31,5mm II. DROGA WEWNĘTRZNA, PLAC, PARKING : - powierzchnia utwardzeń: 1372m2 - długość krawężników drogowych: 350mb Wymiar krawężnika np.: 12x25x10cm ( dopuszcza się inny wymiar) - droga i miejsca parkingowe wykonane z kostki betonowej w kolorze szarym . - grubość kostki 8cm . kształt prostokąt o wymiarach 10cmx20cm np.: - opis warstw nawierzchni dróg i parkingów: o Warstwa ścieralna z kostki betonowej (wzór : prostokąt o wymiarach 10x20cm) gr 8cm o Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm o Podbudowa z kamienia łamanego gr. 20cm, warstwa dolna gr. 15cm z frakcji 0/63mm i górna z frakcji 0/31,5mm o Podsypka piaskowa gr.50cm o WP.35 i U>5 Szczegóły dotyczące układu geometrycznego opasek, chodników i dróg wewnętrznych pokazane są na załącznikach graficznych: Załącznik Nr 1 _ Projekt zagospodarowania terenu zamienny Załącznik Nr 3 _ Przekroje przez charakterystyczne warstwy chodnikowe i drogowe Załącznik Nr 3 _ Geometria układu drogowego III. BRANŻA SANITARNA: Zamówienie obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej zewnętrznej oraz wykonanie inwentaryzacji całej infrastruktury sanitarnej zewnętrznej. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) oznakowanie i organizację ruchu na czas realizacji robót, 2) opracowanie planu organizacji budowy oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), 3) utrzymanie obiektu do czasu odbioru bezusterkowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487804.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO USŁUGOWE RADBUD Radosław Babecki
Email wykonawcy: rbabecki@interia.pl
Adres pocztowy: ul.Mickiewicza 51, 09-200 Sierpc
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 528312.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 528312.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 565800
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.