To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-28
Ogłoszenie nr 500119134-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.
Gmina Niedrzwica Duża: Przebudowa odcinka drogi gminnej 107069 L w miejscowości Niedrzwica Duża gmina Niedrzwica Duża
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 542004-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Niedrzwica Duża, Krajowy numer identyfikacyjny 54052900000,
ul. Lubelska
30,
24-220
Niedrzwica Duża, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 175 085, e-mail
info@niedrzwicaduza.pl, faks
815 175 085.
Adres strony internetowej (url): http://www.niedrzwicaduza.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81&p1=szczegoly&p2=56671
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka drogi gminnej 107069 L w miejscowości Niedrzwica Duża gmina Niedrzwica Duża
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp.271.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki do SIWZ. 3. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają wyłącznie charakter informacyjny nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 5. Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 6. Rozliczenie za wykonane prace nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót przedmiotu zamówienia. 7. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane w szczególności z: a) doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, b) rekompensatą ewentualnych szkód osobom trzecim, c) usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, d) organizacją placu budowy, w tym zabezpieczeniem w wodę i energię elektryczną, 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wystąpi do odpowiednich zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w celu wystąpienia do zarządców dróg o zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt poinformuje zarządców sieci o terminie rozpoczęcia prac. 10. Po wykonaniu prac Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona i przedłoży Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną. 11. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną zadania. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wytyczeniu przebiegu drogi w terenie. 12. Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawcę minimum 36- miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Gwarancja musi obejmować także wszelkie urządzenia, materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. Bieg okresu gwarancji jakości rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 13. Roboty ulegające zakryciu podlegają odbiorowi przez inspektora nadzoru inwestorskiego 14. Wykonawca (we własnym zakresie i na własny koszt) zobowiązany jest: - Protokolarnie przejąć plac budowy w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający przekaże plac budowy na wniosek Wykonawcy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek poinformowania Zamawiającego o gotowości przejęcia placu budowy od Zamawiającego. Po przekazaniu placu Wykonawca odpowiada za teren robót. Poinformowanie o gotowości do przejęcia placu budowy/przejęcie placu budowy po wskazanym terminie nie zwalnia Wykonawcy z terminowego wykonania prac. ? Zorganizować plac budowy: zapewnić dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, oznakować właściwie obszar prac, oznaczyć miejsca składowania materiałów budowlanych, dojazdów i postojów pojazdów budowy i zaopatrzeniowych. ? Sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego oraz warunków prowadzenia robot budowlanych (art. 18 ust. 1 pkt 3 oraz art. 21a ust.1, ust. 1a i ust. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.). ? Ograniczyć do minimum możliwość wykroczenia uciążliwości prac budowlanych (np. hałas, kurz) poza obszar objęty pracami i zagospodarowaniem w projekcie budowlanym. ? Przekazać Zamawiającemu wykaz osób do kontaktu z Wykonawcą poprzez podanie nr telefonów w celu sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. ? Zgłaszać każdorazowo pisemnie konieczność wykonania robót nie ujętych w dokumentacji. ? Prowadzić dziennik budowy i dokonywać wpisów zatwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Dzienniki budowy po zakończeniu realizacji zamówienia będzie przekazany Zamawiającemu. 15. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę i nie może być to powód do wysuwania roszczeń i żądania zwiększenia wynagrodzenia dla Wykonawcy. 16. Wykonawca wykona prace zgodnie z: - projektem przebudowy drogi, - SST (Szczegółową Specyfikacją Techniczną), - wytycznymi Zamawiajacego. 17. Zamawiający wymaga, aby warstwy asfaltowe układać bez stosowania technologicznych spoin podłużnych. 18. Kolidujące ogrodzenia z siatki Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zdemontuje i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 19. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt usunie kolidujące z planowaną do przebudowy drogą drzewa i krzewy wraz z karpinami. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania zgody na wycinkę drzew. 20. Kamień, ziemię z urobku pozostałą po robotach ziemnych itp. oraz materiały z rozbiórki, które nie nadają się do powtórnego wbudowania, Wykonawca wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami w tym hierarchią postępowania z odpadami. 21. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic oraz właścicieli posesji za zniszczenie ich mienia przez transport budowy jak i prowadzone roboty, Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę umowną. 22. Wykonawca zorganizuje plac budowy w sposób zapewniający przejazd pojazdów, w tym dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych. O konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. 23. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Wykonawcę muszą być zgłoszone do Zamawiającego. Warunkiem wykonania prac zamiennych jest pisemne zatwierdzenie każdorazowo zakresu tych prac przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 24. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć do akceptacji Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed ich wbudowaniem. 25. Wykonawca przedłoży niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233141-9, 45233142-6, 45233140-2, 45233120-6, 45233000-9, 45233290-8, 45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
437840.84
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WOD-BUD Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
494986.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NIEDRZWICA DUŻA
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Niedrzwica Kościelna ul. Zalesie
- Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej
- Budowa chodnika ul. Lipowa w Niedrzwicy Kościelnej
więcej: przetargi NIEDRZWICA DUŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Bieżące naprawy dróg gminnych (nawierzchnie z kostki betonowej, kamiennej)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.