eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8 - 16 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500119114-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8 - 16 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541312-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia do budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8 - 16 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/19/2018/WOU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów składowych wyposażenia do pomieszczeń biurowych, technicznych, gospodarczych i socjalnych, oraz ich montaż w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego wyposażenia została określona w Formularzu asortymentowo - cenowym. Wykonawca dostarczy i zamontuje zamówione elementy składowe wyposażenia zgodnie z aranżacją w pomieszczeniach budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu. Upoważniony pracownik obsługi obiektu wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć i ustawić wg aranżacji zamówione wyposażenie. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do miejsca dostawy na własny koszt i ryzyko. Zamawiający przekaże zamówienie na wyposażenie faksem lub e-mailem do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić niezwłocznie fakt otrzymania zamówienia. Wykonawca zapewnia bezpłatną aranżację wnętrz pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Hubskiej 8-16 we Wrocławiu. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na zamontowany przedmiot umowy. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania wyposażenia potwierdzonego protokołem odbioru. Dostarczone wyposażenie musi spełniać standardy bezpieczeństwa oraz wymogi ujęte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 roku (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 ze zm.) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny prac. W przypadku otrzymania przedmiotu umowy złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy wyłącznie przy pomocy wykwalifikowanych pracowników, dysponujących odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy i złożenia oświadczenia, że będzie ponosił odpowiedzialność za działania lub zaniechania wszelkich osób, którymi będzie posługiwać się przy realizacji umowy, jak za swoje działania lub zaniechania. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu wyposażenia oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem wyposażenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 701350.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JARD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Na Skarpie 21/11
Kod pocztowy: 00-488
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 656030.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 656030.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1280774.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.