eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 385 (DAWNIEJ GIMNAZJUM NR 119) WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA, POCHYLNIĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-28

Ogłoszenie nr 500118375-N-2018 z dnia 28-05-2018 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: REMONT BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 385 (DAWNIEJ GIMNAZJUM NR 119) WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA, POCHYLNIĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540620-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 41 06, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BOISKA DO PIŁKI NOŻNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 385 (DAWNIEJ GIMNAZJUM NR 119) WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA, POCHYLNIĄ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY PRZY UL. KLIMATYCZNEJ 1

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

17/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu boiska szkolnego do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej Nr 385 (dawniej Gimnazjum nr 119), wraz z wymianą oświetlenia, pochylnią dla osób niepełnosprawnych, w Dzielnicy Wesoła Miasta Stołecznego Warszawy przy ul. Klimatycznej 1. Zakres robót obejmuje: 1. Wymianę istniejącej nawierzchni boiska z trawy syntetycznej na trawę syntetyczną o wysokości włosa min. 60 mm wraz z wyrównaniem warstwy podbudowy, wymianą warstwy wyrównującej z kruszywa łamanego 0,05-4 mm o grubości 50 mm, w ilości 2851,380 m2, 2. Wymianę bramek do piłki nożnej w ilości 2 kpl, 3. Malowanie słupków piłkochwytów w ilości 204,00 m oraz wzmocnień poziomych w ilości 89,800 m, 4. Montaż i uzupełnienie siedzeń z bali drewnianych o wym. 290x12x4 cm w ilości 92,800 m wraz z malowaniem siedzisk trybuny, 5. Wykonanie ścian - grubości 20 cm i wysokości do 300 cm, betonowych w ilości 21,8 m2 i żelbetowych w ilości 34,2 m2 - pochylni dla osób niepełnosprawnych, 6. Ułożenie nawierzchni pochylni z kostki brukowej gr. 6 cm w ilości 36 m2 na podbudowie z kruszyw łamanych 4-31,5 mm grubości 15 cm w ilości 36 m2 i podsypce cementowo - piaskowej, 7. Montaż balustrad do podjazdu pochylni ze stali nierdzewnej satynowej w ilości 44,8 m, 8. Wymianę oświetlenia zewnętrznego na terenie szkoły, poprzez ułożenie kabla YKYżo 5x25mm2 w ilości 295 m wraz z montażem słupów aluminiowych oświetleniowych wysokości 4m w ilości 12 szt., oprawami oświetleniowymi na wysięgniku z kloszem w ilości 12 szt. oraz założenie na istniejących słupach opraw oświetleniowych w ilości 4szt. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 6 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45236119-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45440000-3, 45422000-1, 45110000-1, 45310000-3, 45247240-4, 45233161-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 797194.80
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KORTBUD Janusz Gniado
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 7
Kod pocztowy: 05-079
Miejscowość: Okuniew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 725700
Oferta z najniższą ceną/kosztem 725700
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 881787
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.