To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-25
Ogłoszenie nr 500118134-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Nadleśnictwo Smardzewice: Budowa drogi leśnej L105 w Leśnictwie Swolszewice, drogi leśnej L7P w Leśnictwie Sługocice oraz przebudowa drogi leśnej L45P w Leśnictwie Taraska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530708-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500072296-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Smardzewice, Krajowy numer identyfikacyjny 59001922900000,
ul. ul. Główna
,
97213
Smardzewice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
044 7257310, 12, 13, e-mail
smardzewice@lodz.lasy.gov.pl, faks
447 257 310.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_smardzewice/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej L105 w Leśnictwie Swolszewice, drogi leśnej L7P w Leśnictwie Sługocice oraz przebudowa drogi leśnej L45P w Leśnictwie Taraska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia: Budowa drogi leśnej L105 - w Leśnictwie Swolszewice. Zakres rzeczowy:Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej L105 w Leśnictwie Swolszewice. Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Wolbórz (województwo łódzkie, powiat piotrkowski) na działkach nr. 131/1, 132/1, 548/1, 548/2, 551/1, 554, 555, 556 (obręb Swolszewice Duże). Charakterystyczne parametry techniczne:Trasa w planie przebiegać będzie po istniejącym śladzie, wpisując oś projektowaną w taki sposób, by maksymalnie ograniczyć liczbę drzew koniecznych do wycinki oraz zminimalizować zakres robót ziemnych. Korekcie poddano przebieg istniejących łuków w planie dostosowując ich parametry do obowiązujących przepisów przez zastosowanie wymaganych promieni. Trasa w planie składa się z odcinków prostych i łuków poziomych.Wzdłuż projektowanego odcinka drogi występują skrzyżowania i zjazdy na istniejące drogi leśne. W ramach inwestycji przewidziano ich przebudowę w zakresie zmiany geometrii oraz promieni wyokrąglających. Przewiduje się wyniesienie (powyżej istniejącego przebiegu drogi gruntowej) projektowanej niwelety o przyjęte warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi przy zachowaniu normatywnych pochyleń podłużnych.Zastosowano następujące parametry niwelety trasy zasadniczej:- minimalne pochylenie: 0,20 %, - maksymalne pochylenie: 3,67 %, - minimalny promień wypukły: 700 m, - minimalny promień wklęsły: 700 m. Odwodnienie na całym odcinku odbywać się będzie przez projektowane spadki podłużne i poprzeczne do odtwarzanych rowów drogowych. Dodatkowo, w najniższych punktach otoczenia drogi, przewidziano wykonanie zbiorników odparowujących o wymiarach dna 3,0 x 1,5 m oraz głębokości 1,0 m poniżej przyległego terenu (pochylenie skarp zbiorników 1:3). Dno zbiorników umocnić mieszanką żwirową grubości 10cm. Podstawowe parametry projektowe.Przyjęto następujące parametry przebudowywanej drogi:Klasa techniczna - droga leśna, Prędkość projektowa - V p = 30 km/h, Długość - 1382 m, Ilość jezdni - 1, Szerokość jezdni na prostej w planie - 3,5 m, Pochylenie poprzeczne jezdni - 3,0 %,Szerokość pobocza - 0,5 m, Pochylenie poprzeczne pobocza - 8,0 %. Część 2 zamówienia: Budowa drogi leśnej L7P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Sługocice. Zakres rzeczowy: Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej (dojazdu pożarowego) L7P w Leśnictwie Sługocice. Inwestycja ma na celu dostosowanie parametrów technicznych drogi do wytycznych w sprawie szczegółowych zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego lasów i standardów dojazdu pożarowego, zlokalizowana jest w gminie Tomaszów Mazowiecki (województwo łódzkie, powiat tomaszowski) na działkach nr 381, 382, 1407, 1403, 1395, 1394, 1402, 1393, 1401, 1392, 1400, 1391, 1399 (obręb Ciebłowice Duże). Charakterystyczne parametry techniczne: Trasa w planie przebiegać będzie po istniejącym śladzie, wpisując oś projektowaną w taki sposób, by maksymalnie ograniczyć liczbę drzew koniecznych do wycinki oraz zminimalizować zakres robót ziemnych. Korekcie poddano przebieg istniejących łuków w planie dostosowując ich parametry do obowiązujących przepisów przez zastosowanie wymaganych promieni. Trasa w planie składa się z odcinków prostych i łuków poziomych. Zasadniczą szerokość (3,5 m) projektowanej drogi należy poszerzyć na łukach w planie. Zmiany szerokości jezdni powinny być wykonane na prostych przejściowych długości 25 m. Wzdłuż projektowanego odcinka drogi występują skrzyżowania i zjazdy na istniejące drogi leśne. W ramach inwestycji przewidziano ich przebudowę w zakresie zmiany geometrii oraz promieni wyokrąglających. W ramach inwestycji przewiduje się wzdłuż projektowanej drogi leśnej budowę mijanek. Przyjęto następujące parametry mijanek: - szerokość: 2,5 m., - długość (bez skosów): 23,0 m., - skosy najazdowe i wyjazdowe: 1:7. Przewiduje się wyniesienie (powyżej istniejącego przebiegu drogi gruntowej) projektowanej niwelety o przyjęte warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi przy zachowaniu normatywnych pochyleń podłużnych. Zastosowano następujące parametry niwelety trasy zasadniczej: - minimalne pochylenie: 0,20 %, - maksymalne pochylenie: 5,76 %, - minimalny promień wypukły: 1500 m, - minimalny promień wklęsły: 1200 m. Odwodnienie na całym odcinku odbywać się będzie przez projektowane spadki podłużne i poprzeczne do odtwarzanych rowów drogowych. Dodatkowo, w najniższych punktach otoczenia drogi, przewidziano wykonanie zbiorników odparowujących o wymiarach dna 3,0 x 1,5 oraz głębokości 1,0 m poniżej przyległego terenu (pochylenie skarp zbiorników 1:3). Dno zbiorników umocnić mieszanką żwirową grubości 10 cm. Podstawowe parametry projektowe. Przyjęto następujące parametry przebudowywanej drogi: - Klasa techniczna - droga leśna (dojazd pożarowy), - Prędkość projektowa - V p = 30 km/h, - Długość - 2.125 m (odc. 1), 492 m (odc.2), - Ilość jezdni - 1, - Szerokość jezdni na prostej w planie - 3,5 m, - Szerokość jezdni na łukach w planie - 3,5 - 4,5 m, - Pochylenie poprzeczne jezdni - 3,0 %, - Szerokość pobocza - 0,75 m, - Pochylenie poprzeczne pobocza - 8,0 %. Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi leśnej L45P - dojazd pożarowy w Leśnictwie Taraska. Zakres rzeczowy: Przebudowa drogi leśnej - dojazd pożarowy L45P w Leśnictwie Taraska z uwagi na jej zły stan istniejący, ma na celu poprawę parametrów technicznych drogi w zakresie przekroju i konstrukcji jezdni, dostosowaniu jej do przejazdu pojazdów wysokotonażowych oraz obsługi miejsca poboru wody straży pożarnej. Dodatkowo osobom uczestniczącym w ruchu jak i udostępnienia lasu osobom wypoczywającym i zwiedzającym kompleks leśny. Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=400,00 m. Drogę zaprojektowano po istniejącym śladzie z lekką korektą jej przebiegu. Trasę wyznaczono na podstawie mapy gospodarczej oraz na podstawie wizji i pomiarów niwelatorem w terenie. Załamania trasy opisano i oznaczono odpowiednio od W1 do W2. Na końcu drogi odtworzono skrzyżowanie z drogami leśnymi. Skrzyżowania leśne oraz zjazdy leśne wydłużono na odcinku prostym o 10 m. Krawędź dowiązania skrzyżowań oraz zjazdów leśnych wyłagodzić z terenem istniejącym. Przed łukami poziomymi zastosowano odcinku prostych przejściowych o długości 20 m. Drogę na odcinku łuków poziomych poszerzamy wg. tabeli z rys. "Przekroje Normalne". Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych rysunkach "Plan Zagospodarowania Terenu". Niweletę drogi wynieść ponad istniejący teren, dowiązać do istniejących rzędnych w miarę możliwości starać się zachować minimalne spadki drogi dla spływu wód opadowych. Roboty ziemne polegać będą na zebraniu warstwy humusu gr. 30 cm z poboczy, rowów oraz wykonaniu wykopów i nasypów, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Droga leśna posiada szerokość 3,50 m i spadek daszkowy 3% wg. pikietażu w części rysunkowej projektu. Pobocza obustronne szerokości 0,75 m posiadają spadek jednostronny 6%. Skrzyżowania leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 11,0 m. Zjazdy leśne posiadają szerokość 3,50 m, wyokrąglone są łukami poziomymi 8,0 m. Powierzchniowe odwodnienie korony drogi leśnej zapewniają spadki poprzeczne i podłużne drogi, pobocza oraz skrzyżowań i zjazdów leśnych. Wody opadowe odprowadzone z drogi, skrzyżowań, zjazdów leśnych zostaną przez pobocza szerokości 0,75 m. do rowu przydrożnego obustronnego trapezowego (lokalizacja rowu wg. rys. "Plan Zagospodarowania Terenu") szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 50 cm od rzędnej dołu całej konstrukcji. Z uwagi jednak na wyniesioną trasę ponad teren zaleca się pogłębić rowy. Projektuję się parowniki/studnie chłonne o wymiarach 2,0 x 2,0 m., głębokości 2,0 m. wypełnione kruszywem naturalnym 31,5/63 mm. Podstawowe parametry projektowe. Przyjęto następujące parametry przebudowywanej drogi: - prędkość projektowa V max = 30 km/h, - obciążenie nawierzchni 10 ton na oś, - szerokość korony drogi 5,00 m, - szerokość jezdni 3,50 m, - przekrój daszkowy 3,0%, - szerokość poboczy 2 x 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy 6,0%, - mijanki szerokości peronu 3,0 m, długości peronu 23,0 m, skosami wjazdowymi i wyjazdowym 1:7, spadek jednostronny 3,0%, - szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,0 m, - szerokość wlotów na zjazdach leśnych 3,50 m, - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach leśnych 8,0 m. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określa projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, opracowane dla poszczególnych branż.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa drogi leśnej L105 w Leśnictwie Swolszewice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
340674.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ,,KAMI" Katarzyna Kmita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
419030.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa drogi leśnej L7P w Leśnictwie Sługocice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
794188.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
976851.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przebudowa drogi leśnej L45P w Leśnictwie Taraska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194346.90
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych ,,BIZMEX'" Zdzisław Białowąs
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
239046.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej Nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Gdów w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 117260E Przycłapy - Jajczaki
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.