eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › ANEKS nr 1 zawarty w Rzeszowie w dn. 30 marca 2018r. do umowy nr 1/ZP/2018 zawartej dnia 19 lutego 2018r.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117640-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Rzeszów: ANEKS nr 1 zawarty w Rzeszowie w dn. 30 marca 2018r. do umowy nr 1/ZP/2018 zawartej dnia 19 lutego 2018r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624949-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 624949-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 69054126000000, ul. Al. Wyzwolenia 4, 35501 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 605 600, e-mail word@word.rzeszow.pl, faks 178 527 194.
Adres strony internetowej (url): www.word.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ANEKS nr 1 zawarty w Rzeszowie w dn. 30 marca 2018r. do umowy nr 1/ZP/2018 zawartej dnia 19 lutego 2018r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót dodatkowych:1)W pomieszczeniach piwnicy nr 1.9, 1.10, 1.11 i 1.12, tj. na powierzchni 134,56m2, skucie wszystkich warstw dotychczasowych posadzek i usunięcie gruzu oraz niezbędnej ilości gruntu, w celu wyrównania i ujednolicenia poziomu pod roboty polegające na wykonaniu zagęszczonej podsypki piaskowej o grubości 5 cm i nowej wylewki betonowej o grubości 15 cm, zbrojonej siatką stalową o oczku 15x15 cm z prętów fi 10 mm, a następnie wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z papy, z ułożeniem warstwy styropianu o grubości 3 cm, 2)Przeniesienie instalacji elektrycznej dot. klimatyzacji na ścianę w korytarzu prowadzącym do kotłowni tuż za ścianą projektowanego pomieszczenia 1.9, 3)W pomieszczeniach: 1.13, 1.14, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18 oraz 1.19 tj. na powierzchni 146,53 m2, wykucie wszystkich warstw dotychczasowych posadzek i usunięcie gruzu oraz obniżenie terenu poprzez usunięcie gruntu w celu wyrównania i ujednolicenia poziomu, na którym będzie wykonana posadzka ze zbrojeniem oraz warstwą izolacyjną - do poziomu zapewniającego odpowiednią wysokość pomieszczeń oraz wykonanie zagęszczonej podsypki piaskowej o grubości 5 cm, z wylewką ślepą betonową o grubości 15 cm z wykonaniem warstwy izolacyjno-dociepleniowej z papy bitumicznej. Następnie wykonanie wylewki przemysłowej z siatką zbrojeniową z prętów fi 10 o oczkach 15 x15 cm o grubości min 12 cm betonu, zatartą na gładko z powierzchniowym utwardzeniem,4)Usunięcie nieużytkowanych dwóch rur z odcinków instalacji c.o. umiejscowionych w kanale ciepłowniczym w pomieszczeniu 1.13 i 1.15 oraz wykonanie otworu rewizyjnego w kanale ciepłowniczym, w pomieszczeniu 1.15., 5)Wymianę futryn metalowych i skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach 1.7 i 1.9, 6)Wykonanie niżej wymienionych robót w pomieszczeniu 1.11: a)usunięcie odkrytego zbiornika wody, b)wykonanie nowego drenażu z odprowadzeniem wód do studzienki z zasuwą burzową zlokalizowanej w pomieszczeniu 1.12,c)zasypanie komory pomieszczenia żwirem z przygotowaniem powierzchni pod posadzkę betonową, d)wykonanie studzienki inspekcyjnej.7) Wymiana stalowych drzwi do pomieszczenia 1.10 na nowe drzwi z futryną w parametrach dostosowanych do uzyskanego prześwitu w przejściu,8)Wykonanie schodów żelbetowych w pomieszczeniu 1.9, 9)Obniżenie kratki ściekowej przed wejściem do piwnicy,10)Wymianę futryny i skrzydła drzwi do pomieszczenia 1.15, z demontażu z pomieszczenia 1.20, 11)Wykonanie podbicia (podmurowanie) ścian wewnętrznych między pomieszczeniami 1.15 a 1.18, oraz 1.20 a 1.18. oraz zamiennych: w pomieszczeniach piwnicy nr 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 oraz 1.12, zastąpienie zaprojektowanej izolacji pionowej do wysokości ścian, zabezpieczeniem przeciwwilgociowym i przeciwwodnym ścian, polegającym na: a)wykonaniu wtórnych izolacji poziomych płynem iniekcyjnym, oraz b)wykonaniu izolacji pionowej ścian od poziomu posadzek do wysokości min. 30 cm powyżej poziomu iniekcji, z zastosowaniem dwuskładnikowego elastycznego polimerowo-cementowego szlamu hydroizolacyjnego. A także zastąpienie projektowanej rury sanitarnej o średnicy fi 315, rurą o średnicy fi 200 na odcinku pomiędzy istniejącą studnią S* a projektowaną studnią S1 - tj. na całym odcinku przebiegu kanału pod budynkiem administracyjnym. Ponadto zaniechanie wykonania robót budowlanych: 1)Zmniejszenie wykonania robót budowlanych związanych z wykonaniem warstw pod posadzkowych i położeniem płytek typu "Gres" w pomieszczeniach 1.7 i 1.8, do powierzchni łącznej ok. 10 m2, 2)Zmniejszenie realizacji robót polegających na ułożeniu płytek typu "Gres" w pomieszczeniach 1.13, 1.14, 1.15, 1.16, 1.17, 1.18 oraz 1.19.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45450000-6,

45421131-1,

45430000-0,

45332300-6,

45111000-8,

45331100-7,

45324000-4,

45432112-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zmiana terminu zakończenia robót na dzień 25 maja 2018r. tj. wydłużenie terminu wykonania robót budowlanych objętych aneksem do umowy podstawowej o 34 dni.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane w budynku administracyjnym WORD w tym: roboty sanitarne, modernizacja instalacji wod-kan i c.o., roboty elektryczne oraz wykonanie wentylacji mechanicznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

?FULLFARB M. Łuczyk, S. Sasiela Spółka Jawna z siedzibą w Raniżowie , biuro@fullfarb.pl, ul. Armii Krajowej 6, , 36-130, Raniżów, kraj/woj. podkarpackie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 321225.74 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe: W pom. od 1.9 do1.12 skucie posadzek, usunięcie gruzu, gruntu, pod roboty z podsypką piaskową, z wylewką betonową zazbrojoną siatką stalową, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej. Przeniesienie instal. elektrycznej dot. klimatyzacji. W pom.: od 1.13 do 1.19 wykucie posadzek, usunięcie gruzu, gruntu pod posadzki ze zbrojeniem oraz warstwą izolacyjną i wylewką betonową z warstwą izolacyjno-dociepleniową. Wykonanie wylewki z siatką zbrojeniową z betonu, zatartą z powierzchniowym utwardzeniem. Usunięcie 2 rur instalacji c.o. z kanału w pom. 1.13 i 1.15 oraz wykonanie otworu rewizyjnego w kanale, w pom. 1.15. Roboty zamienne: W pom. od 1.6 do 1.12, zastąpienie izolacji pionowej, zabezp. przeciwwilgociowym i przeciwwodnym ścian, przez: wykonanie wtórnych izlolacji płynem iniekcyjnym, oraz wyk. izolacji pionowej ścian pow. poziomu iniekcji, z zastost. cementowego szlamu hydroizolacyjnego. Zastąpienie rury sanit. fi 315, rurą fi 200 pomiędzy studnią S* a S1 na odc. pod bud.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe: wymiana futryn metalowych i skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach 1.7 i 1.9. 2)Wykonanie robót w pomieszczeniu 1.11: a)usunięcie odkrytego zbiornika wody, b) wykonanie nowego drenażu z odprowadzeniem wód do studzienki z zasuwą burzową zlokalizowanej w pomieszczeniu 1.12. c)zasypanie komory pomieszczenia żwirem z przygotowaniem powierzchni pod posadzkę betonową, d)wykonanie studzienki inspekcyjnej

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Rooty dodatkowe: 1)Wymiana stalowych drzwi do pomieszczenia 1.10 na nowe drzwi z futryną w parametrach dostosowanych do uzyskanego prześwitu w przejściu. 2)Wykonanie schodów żelbetowych w pomieszczeniu 1.9. 3)Obniżenie kratki ściekowej przed wejściem do piwnicy. 4)Wymiana futryny i skrzydła drzwi do pomieszczenia 1.15, z demontażu z pomieszczenia 1.20.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych oraz zamiennych, niezbędnych do prawidłowego tj. zgodnego ze sztuką budowlaną i zasadami wiedzy technicznej, wykonania pełnego zakresu przedmiotu umowy, a w konsekwencji konieczności zmiany terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Za wykonanie robót budowlanych dodatkowych i zamiennych, opisanych w Aneksie, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości 64772.19 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt-cztery-tysiące-siedemset-siedemdziesiąt-dwa-złote-19/100 zł), w tym podatek VAT w wysokości 12 111,88 (słownie: dwanaście-tysięcy-sto-jedenaście-złotych-88/100).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.