eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500117593-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki: roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja infrastruktury Kliniki Chorób Wewnętrznych i pracowni diagnostyczno-terapeutycznych IMW" nr POIS.09.02.00-00-0094/17, w ramach działania 9.2 Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych, oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534773-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500069406-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, Krajowy numer identyfikacyjny 28852100000, ul. ul. Jaczewskiego 2, 20090 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 184 410, e-mail imw.lublin@poczta.onet.pl, faks 817 478 646.
Adres strony internetowej (url): www.imw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

295/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane w budynkach nr 5A, 5B, 4B zlokalizowanych na działce nr ewid. 6/1 i 6/2 w Lublinie przy ul. Jaczewskiego 2. Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia, jego standardy jakościowe i zakres zamówienia zawierają STWiOR wraz z załącznikami i Przedmiary robót wraz z opisem planowanego zakresu remontu stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnienia przed przystąpieniem do realizacji sporządzenia przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia projektów wykonawczych oraz uzyskania ich zatwierdzenia przez Zamawiającego i nadzór inwestorski dla zakresów robót o znacznym stopniu skomplikowania ich wykonania (nie dotyczy to zakresów robót "podstawowych", których wymagana realizacja wykonania lub montażu została szczegółowo opisana w wytycznych, instrukcjach lub kartach producentów wyrobów budowlanych). Roboty budowlane w ramach zamówienia wykonywane będę w Klinice Chorób Wewnętrznych Zakładzie Diagnostyki Obrazowej, Zakładzie Badań Czynnościowych, Pracowni Densytometrii. Łączna powierzchnia pomieszczeń objętych robotami budowlanymi w ramach zamówienia wynosi ok. 1079,3 m2. W zakresie robót budowlanych uwzględniono m.in.: wymianę posadzki i ułożenie nowej wykładziny podłogowej, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi z atestem do zastosowania w obiektach służby zdrowia; wymianę umywalek, zlewozmywaków i armatury oraz wymianę przyłączy instalacji sanitarnej w pomieszczeniach zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi; wokół punktów poboru wody wykonanie fartucha z wykładziny ściennej PCV; wyposażenie punktów wodnych z umywalkami w dozowniki na mydło w płynie, dozowniki do dezynfekcji, pojemnik na ręczniki jednorazowego użycia oraz pojemnik na zużyte ręczniki; wymianę osprzętu elektrycznego; wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej; wymianę paneli nadłóżkowych, wymianę oświetlenia na energooszczędne LED; wymianę grzejników na nowszej generacji o wyższej sprawności energetycznej; wymianę okien; wykonanie systemu monitoringu pacjentów w Sali intensywnej opieki medycznej w połączeniu z dyżurką pielęgniarek; podłączenie sprężonego powietrza w Sali intensywnej opieki medycznej; modernizacja systemu wentylacji mechanicznej; w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych: demontaż starych płytek podłogowych i ściennych, wyrównanie podłoża oraz ułożenie nowej wykładziny podłogowej i wyprofilowanie brodzików, wyrównanie tynków i ułożenie na ścianach wykładziny PCV, demontaż starej oraz zakup i montaż nowej armatury i ceramiki sanitarnej z osprzętem, luster nad umywalkami, dozowników na mydło, pojemników na ręczniki papierowe, wieszaków na papier toaletowy, wieszaków na ręczniki, modernizacja prysznicy, a w dwóch salach chorych i Sali intensywnej opieki medycznej wykonanie brakujących prysznicy, zakup i montaż pochwytów dla niepełnosprawnych oraz składanego krzesła dla niepełnosprawnych pod prysznic; wymianę sufitów podwieszanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45432114-6, 45431000-7, 45431100-8, 45431200-9, 45432111-5, 45442100-8, 45453000-7, 45332000-3, 45310000-3, 45312000-7, 45316000-5, 45331000-6, 45331210-1, 45331200-8, 45333000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1078346.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HOMEWAY Piotr Bartkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jakubowice Konińskie 164A
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1326365.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1326365.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1326365.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.