eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Modernizacja elementów wykończenia zewnętrznego elewacji na III piętrze od strony dziedzińca wewnętrznego w budynku głównym Centrum Kultury ZAMEK.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-25

Ogłoszenie nr 500116870-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.

Poznań: Modernizacja elementów wykończenia zewnętrznego elewacji na III piętrze od strony dziedzińca wewnętrznego w budynku głównym Centrum Kultury ZAMEK. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury Zamek, Krajowy numer identyfikacyjny 000278178, ul. ul. Św. Marcin 80/82, Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 64 65 348, e-mail zamowienia@ckzamek.pl, faks 61 64 65 308.
Adres strony internetowej (url): www.ckzamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja elementów wykończenia zewnętrznego elewacji na III piętrze od strony dziedzińca wewnętrznego w budynku głównym Centrum Kultury ZAMEK.
Numer referencyjny DA/XVIII/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, który obejmuje: a) Projekt budowlany zamienny, b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) Przedmiary robót / kosztorysy ślepe. 2. Zakres robót: a) demontaż istniejących płycin międzyokiennych i ponowna ocena stanu technicznego, po odsłonięciu wszystkich elementów drewnianych; b) konserwacja elementów płycin międzyokiennych: - płyta wypełniająca z zaprawy cementowej, - rama płyciny z drewna sosnowego, - listwa drewniana o profilu półwałka; c) wymiana uszkodzonych, nie nadających się do wykorzystania lub brakujących płycin na nowe wykonane wg nowej technologii z płyt fermacell; d) konserwacja "in situ" elementów drewnianych sąsiadujących z oknami i płycinami min. gzyms nadokienny, słupki międzyokienne - drewno do przeszlifowania, oczyszczenia, uzupełnienia ubytków, zaimpregnowania i malowania; e) wymiana uszkodzonych, nie nadających się do wykorzystania lub brakujących płycin na nowe wykonane wg nowej technologii z płyt fermacell. f) roboty wykończeniowe - prace tynkarskie, prace stolarskie, scalenie kolorystyczne i fakturowe.

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

45453000-7,

45453100-8,

45421000-4,

45410000-4,

45442100-8,

45262600-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne. W prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o numerze DA/X/2018 w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ, tzn. do dnia 23.04.2018 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.