Ogłoszenie nr 500116870-N-2018 z dnia 25-05-2018 r.
Poznań: Modernizacja elementów wykończenia zewnętrznego elewacji na III piętrze od strony dziedzińca wewnętrznego w budynku głównym Centrum Kultury ZAMEK. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kultury Zamek, Krajowy numer identyfikacyjny 000278178,
ul. ul. Św. Marcin
80/82,
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 64 65 348, e-mail
zamowienia@ckzamek.pl, faks
61 64 65 308.
Adres strony internetowej (url): www.ckzamek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja elementów wykończenia zewnętrznego elewacji na III piętrze od strony dziedzińca wewnętrznego w budynku głównym Centrum Kultury ZAMEK.
Numer referencyjny
DA/XVIII/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, który obejmuje: a) Projekt budowlany zamienny, b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, c) Przedmiary robót / kosztorysy ślepe. 2. Zakres robót: a) demontaż istniejących płycin międzyokiennych i ponowna ocena stanu technicznego, po odsłonięciu wszystkich elementów drewnianych; b) konserwacja elementów płycin międzyokiennych: - płyta wypełniająca z zaprawy cementowej, - rama płyciny z drewna sosnowego, - listwa drewniana o profilu półwałka; c) wymiana uszkodzonych, nie nadających się do wykorzystania lub brakujących płycin na nowe wykonane wg nowej technologii z płyt fermacell; d) konserwacja "in situ" elementów drewnianych sąsiadujących z oknami i płycinami min. gzyms nadokienny, słupki międzyokienne - drewno do przeszlifowania, oczyszczenia, uzupełnienia ubytków, zaimpregnowania i malowania; e) wymiana uszkodzonych, nie nadających się do wykorzystania lub brakujących płycin na nowe wykonane wg nowej technologii z płyt fermacell. f) roboty wykończeniowe - prace tynkarskie, prace stolarskie, scalenie kolorystyczne i fakturowe.
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45453100-8,
45421000-4,
45410000-4,
45442100-8,
45262600-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne. W prowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o numerze DA/X/2018 w terminie i miejscu określonym postanowieniami SIWZ, tzn. do dnia 23.04.2018 r. do godziny 10:00 nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- remont schodów zewnętrznych wejściowych do budynku Wydziału Matematyki i Informatyki ul. Uniwersytetu Poznańskiego 4 w Poznaniu
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej"
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów Powiatu Poznańskiego: Etap I - Projekt i budowa 3 mikro instalacji PV. Etap II - Instalacja pomp ciepła.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.