eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500116731-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Urząd Miejski: Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522065-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 00053000575110, ul. ul. Warszawska 1, 66530 Drezdenko, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7638027; 7620202, e-mail inwestycje@drezdenko.pl, faks 095 7620220.
Adres strony internetowej (url): www.bip.drezdenko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa ul. Szkolnej wraz ze skwerem przy ul. Kościuszki i Stary Rynek 1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skweru przy ul. Kościuszki i Stary Rynek w Drezdenku. 3. Zakres zamówienia obejmuje pełen zakres prac objęty dokumentacją projektową, w tym: a. roboty pomiarowe, b. roboty przygotowawcze, c. roboty rozbiórkowe (rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych, kostki betonowej, krawężników obrzeży, rozbiórka istniejących schodów, murków oporowych, fontanny, fundamentów, słupów i opraw oświetleniowych), d. demontaż istniejącego wyposażenia, e. wycinkę drzew, f. odtworzenie nawierzchni przyległych, g. roboty ziemne, h. roboty zbrojarskie i betonowe, i. wykonanie i montaż rzeźby, j. wykonanie wyposażenia skweru w ławki z oparciami, stoliki z siedziskami, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, ławki, siedziska, osłony na drzewa, k. wykonanie schodów terenowych, l. wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych, m. wykonanie nawierzchni biologicznie czynnych, nasadzeń, n. wykonanie nawodnienia, o. wykonie instalacji oświetlenia terenu wraz z urządzeniami rozdzielczymi, p. wykonanie wszystkich czynności nałożonych decyzjami Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-G.5152.20.2017[Dre] oraz ZN-G.5146.97.2017 w tym wykonanie badań ratowniczych - archeologicznych. 4. Zakres zamówienia obejmuje również: a. wykonanie map powykonawczych, b. wykonanie pełnej dokumentacji do odbioru inwestycji (dokumentacja powykonawcza w 3 egzemplarzach), c. dostarczenie niezbędnych certyfikatów i atestów na materiały oraz protokołów badań i sprawdzeń robót budowlanych, d. przygotowanie i dostarczenie protokołu przekazania - przejęcia środka trwałego (PT) w formie "papierowej" i elektronicznej, e. zaprojektowanie i wykonanie (zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik A do SIWZ) dodatkowej kanalizacji teletechnicznej z rur HDPE 110/6.3 o łącznej długości ok. 70 m wraz z połączeniem z istniejącą studnią teletechniczną. Przewidywana ilość studni kablowych (SK-1) - 3 szt, f. oczyszczenie, ułożenie na paletach wraz z zabezpieczeniem i transport kostki betonowej z rozbiórki (pow. ok. 143 m2) na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku, g. transport na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku oraz przekruszenie kruszarką materiałów betonowych i kamiennych z rozbiórki, h. zabezpieczenie i transport na teren PGKiM Sp. z o.o. w Drezdenku słupów i opraw oświetleniowych pochodzących z demontażu, i. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy wraz z projektem oraz wszelkimi uzgodnieniami (ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca) w przypadku wejścia z robotami w pas drogowy. 5. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami tj. dokumentacją techniczną: projekt wraz z rysunkami, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1027826.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH BUD-BRUK Ryszard Mielcarek
Email wykonawcy: biuro@budm.pl
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 7
Kod pocztowy: 64-020
Miejscowość: Czempiń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 951405.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 951405.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 951405.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.