To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500116253-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Usługa druku w podziale na 2 zadania dla
Instytutu Adama Mickiewicza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538758-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500070384-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/IAM/2018/03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku w podziale na 2 zadania , Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: Zadanie nr 1 - druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza Zadanie nr 2 - druk, ulotki i karty do klocków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1A i 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zadanie nr 1 druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza 1. Papier firmowy IAM w dwóch wersjach językowych i na dwóch rodzajach papieru Format: 210 x 297 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) + 0 Nakład: wersja polska i angielska po 1000 szt. każda wersja językowa Papier: Gmund Tactile 90 g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Wersja 2 Format: 210 x 297 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) + 0 Nakład: wersja polska i angielska po 1000 szt. każda wersja językowa Papier: MultiDesign 90 g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. 2. Nadruk na kopertach IAM Nadruk logotypu i adresu na różnych rodzajach kopert: C6 - 1500 sztuk C5 - 1500 sztuk C4 - 3000 sztuk DL - 1000 sztuk Koperty dostarcza Zamawiający Kolorystyka nadruku: 2 (Pantone 206 + Black) +0 Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne od 20 kwietnia 2018 3. Wizytówki Wzór I W dwóch wersjach językowych Format: 90 x 55 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) +1 (Pantone 206) Papier: karton dwustronnie powlekany 350g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Nakład: Wersja polska: 3000 sztuk (30 nazwisk po 100 lub 200 sztuk) Wersja angielska 6000 sztuk (60 nazwisk po 100 lub 200 sztuk) Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Wzór II Format: 90 x 55 mm Kolorystyka: 2 (Black + Pantone 206) +1 (Pantone 206) Papier: Multidesign 350g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Nakład: 2500 sztuk w tym: Wersja polska dla 10 osób po 100 szt Wersja angielska dla 15 osób po 100 szt. Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Zamawiający informuje, że: - posiada do wszystkich pozycji w specyfikacji pliki produkcyjne; - papier zostanie zakupiony po wyborze Wykonawcy. Jednocześnie format papieru i jego ilość zostanie określona po wyborze Wykonawcy i uzgodnieniu z nim tych kwestii. Format wynikać będzie z oczekiwań Wykonawcy i dostępności określonych rozmiarów w papierni. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Realizacja zamówienia oznacza wykonanie i dostarczenie (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa. Dostawa i rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane powyżej zrealizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2 druk, ulotki i karty do klocków 1. Ulotka - polska wersja językowa o Nakład: 250 egz. o format: 100 x 260 mm o zadruk: 4+0 (CMYK) o papier: Kreda 200 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 2. Dwustronne karty z ilustracjami 3 wzory - polska wersja językowa o Nakład: 250 egz. po 3 wzory o format: 100 x 75 mm, zaokrąglone rogi (wykrojnik) o zadruk: 4+4 (CMYK) o papier: Kreda 350 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 3. Dwustronne karty z ilustracjami 3 wzory - angielska wersja językowa o Nakład: 250 egz. po 3 wzory o format: 100 x 75 mm, zaokrąglone rogi (wykrojnik) o zadruk: 4+4 (CMYK) o papier: Kreda 350 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 4. Ulotka - angielska wersja językowa o Nakład: 250 egz. o format: 100 x 260 mm o zadruk: 4+0 (CMYK) o papier: Kreda 200 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową Dostawa: adres dostawy zostanie wskazany po rozstrzygnięciu postępowania. Przedmiot zamówienia będzie musiał być dostarczony na terenie Ustronia (woj. śląskie). Dostawa do dnia 30 kwietnia 2018 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA OFFSETOWA ATU
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7285
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - druk, ulotki i karty do klocków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia Offsetowa ATU
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4875
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- "Druk i dostawę publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie, w tym projektu "LEE" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu "Kreatywna Europa"
- 78.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego druku i dostawy materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Druk magazynu POWIDOKI wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.