eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500116253-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Instytut Adama Mickiewicza: Usługa druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538758-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500070384-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000, ul. ul. Mokotowska 25, 00560 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 224 476 100, e-mail iam@iam.pl, faks 224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa druku w podziale na 2 zadania dla Instytutu Adama Mickiewicza

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/IAM/2018/03

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa druku w podziale na 2 zadania , Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania: Zadanie nr 1 - druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza Zadanie nr 2 - druk, ulotki i karty do klocków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1A i 1B do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zadanie nr 1 druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza 1. Papier firmowy IAM w dwóch wersjach językowych i na dwóch rodzajach papieru Format: 210 x 297 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) + 0 Nakład: wersja polska i angielska po 1000 szt. każda wersja językowa Papier: Gmund Tactile 90 g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Wersja 2 Format: 210 x 297 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) + 0 Nakład: wersja polska i angielska po 1000 szt. każda wersja językowa Papier: MultiDesign 90 g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. 2. Nadruk na kopertach IAM Nadruk logotypu i adresu na różnych rodzajach kopert: C6 - 1500 sztuk C5 - 1500 sztuk C4 - 3000 sztuk DL - 1000 sztuk Koperty dostarcza Zamawiający Kolorystyka nadruku: 2 (Pantone 206 + Black) +0 Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne od 20 kwietnia 2018 3. Wizytówki Wzór I W dwóch wersjach językowych Format: 90 x 55 mm Kolorystyka: 1 (Pantone 206) +1 (Pantone 206) Papier: karton dwustronnie powlekany 350g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Nakład: Wersja polska: 3000 sztuk (30 nazwisk po 100 lub 200 sztuk) Wersja angielska 6000 sztuk (60 nazwisk po 100 lub 200 sztuk) Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Wzór II Format: 90 x 55 mm Kolorystyka: 2 (Black + Pantone 206) +1 (Pantone 206) Papier: Multidesign 350g/m2 - papier dostarcza Zamawiający Nakład: 2500 sztuk w tym: Wersja polska dla 10 osób po 100 szt Wersja angielska dla 15 osób po 100 szt. Termin dostarczenia: dostawy sukcesywne w zależności od potrzeb Zamawiającego, od dnia 20 kwietnia 2018r. Zamawiający informuje, że: - posiada do wszystkich pozycji w specyfikacji pliki produkcyjne; - papier zostanie zakupiony po wyborze Wykonawcy. Jednocześnie format papieru i jego ilość zostanie określona po wyborze Wykonawcy i uzgodnieniu z nim tych kwestii. Format wynikać będzie z oczekiwań Wykonawcy i dostępności określonych rozmiarów w papierni. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. Realizacja zamówienia oznacza wykonanie i dostarczenie (wraz z wniesieniem) bezpośrednio do siedziby Zamawiającego - ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa. Dostawa i rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane powyżej zrealizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2 druk, ulotki i karty do klocków 1. Ulotka - polska wersja językowa o Nakład: 250 egz. o format: 100 x 260 mm o zadruk: 4+0 (CMYK) o papier: Kreda 200 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 2. Dwustronne karty z ilustracjami 3 wzory - polska wersja językowa o Nakład: 250 egz. po 3 wzory o format: 100 x 75 mm, zaokrąglone rogi (wykrojnik) o zadruk: 4+4 (CMYK) o papier: Kreda 350 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 3. Dwustronne karty z ilustracjami 3 wzory - angielska wersja językowa o Nakład: 250 egz. po 3 wzory o format: 100 x 75 mm, zaokrąglone rogi (wykrojnik) o zadruk: 4+4 (CMYK) o papier: Kreda 350 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową 4. Ulotka - angielska wersja językowa o Nakład: 250 egz. o format: 100 x 260 mm o zadruk: 4+0 (CMYK) o papier: Kreda 200 g, półmat/silk o dwustronne laminowanie folią matową Dostawa: adres dostawy zostanie wskazany po rozstrzygnięciu postępowania. Przedmiot zamówienia będzie musiał być dostarczony na terenie Ustronia (woj. śląskie). Dostawa do dnia 30 kwietnia 2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - druki firmowe dla Instytutu Adama Mickiewicza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRUKARNIA OFFSETOWA ATU
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Działyńczyków 21/21a
Kod pocztowy: 04-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7285
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1990
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7285
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - druk, ulotki i karty do klocków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Offsetowa ATU
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Działyńczyków 21/21a
Kod pocztowy: 04-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4875
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4875
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.